Jack in the boxquote:
Als ik PizzaGeit mag geloven heeft alleen Ajaks (sic) dit soort mazzel.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:02 schreef Smoofie het volgende:
Zal feyenooit nog een pingel of rode kaart meekrijgen?
De arbitrage heeft hun werk al gedaan.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:02 schreef Smoofie het volgende:
feyenooitquote:Op zondag 6 maart 2016 18:02 schreef Smoofie het volgende:
Flauw hé? Mist wat spanning in dit topic, zo hoopte ik het op te wekken.quote:
Ik lag ook echt dubbel toen ik dat las.quote:
Ik mis mijn goede vriend TomPSV met al zijn leuke bijdragenquote:Op zondag 6 maart 2016 18:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Flauw hé? Mist wat spanning in dit topic, zo hoopte ik het op te wekken.
Tom was erg boos toen ik hem voor het laatst zag.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mis mijn goede vriend TomPSV met al zijn leuke bijdragen
Alweer of nog steeds?quote:Op zondag 6 maart 2016 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tom was erg boos toen ik hem voor het laatst zag.
Waarom is tapia gehaald?quote:Op zondag 6 maart 2016 18:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Ook zo'n fantastische aankoop van Feyenoord.
Maar nu is hij tribunezitter. Had dan gewacht tot de zomer. Was ie goedkoper ook.quote:
Hij hebt last van de zogehete Kuipvrees.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Ook zo'n fantastische aankoop van Feyenoord.
En dan had je een half jaar gehad om te ontdekken dat Tapia niet zo'n bijzondere speler is en had je een andere kunnen halenquote:Op zondag 6 maart 2016 18:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar nu is hij tribunezitter. Had dan gewacht tot de zomer. Was ie goedkoper ook.
Als ze niet door een bizarre fout de wedstrijd in worden geholpen hadden ze hier gewoon verloren.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord heeft het gewoon heel lastig
Ergens waar hij een dikke tekenbonus kan opstrijken natuurlijkquote:
Eensquote:Op zondag 6 maart 2016 18:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar nu is hij tribunezitter. Had dan gewacht tot de zomer. Was ie goedkoper ook.
Vitesse speelt ook afgrijselijk sinds Maas er zit.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:13 schreef Sked het volgende:
Volgende week Vitesse - Feyenoord
Ik kan me niet voorstellen dat we die verliezen
hoho, dit is wel Cambuur he.quote:
Ik zag in de tweede helft vandaag weer het Vitesse zoals het onder Bosz speelde.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vitesse speelt ook afgrijselijk sinds Maas er zit.
Lijkt me wel handig als je kampioen wil wordenquote:
De afdankertjes van de Ajax opleiding kopen. Ik dacht dat Varkenoord de beste jeugdopleiding van de wereld had?quote:Op zondag 6 maart 2016 18:30 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, Jan-Arie van der Heijden.
Die hadden ze ook nog gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |