De winkels zijn nog geopend.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben gisteren vergeten bananen te halen. Hier baal ik flink van.
Daarom maak ik altijd een boodschappenlijstje in mijn telefoon als ik boodschappen ga doen. Dan vergeet ik niks.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde dit weekend. Gelukkig lagen er nog appelsquote:Op zondag 6 maart 2016 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
ja daar gebeurt ook weinig hequote:Op zondag 6 maart 2016 16:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
Feyenoordsupporters zijn echt met vanalles bezig. Behalve met wat er op het veld gebeurt.
Ja, maar om puur en alleen voor bananen helemaal naar de supermarkt te gaan dat gaat me wat te ver.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De winkels zijn nog geopend.
Ik vergeet dat altijd.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarom maak ik altijd een boodschappenlijstje in mijn telefoon als ik boodschappen ga doen. Dan vergeet ik niks.
Ik luist geen appels.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde dit weekend. Gelukkig lagen er nog appels
Heb jij die banaan verdomme niet gezien ofzo?quote:Op zondag 6 maart 2016 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ach met deze manier van protesteren is weinig mis.
Dat is geen racismequote:Op zondag 6 maart 2016 17:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Heb jij die banaan verdomme niet gezien ofzo?
Nou ja, ik kan het wel eten, maar ik geniet er niet van dus dan zal ik ze niet zo snel kopen.quote:
wmb wel jaquote:Op zondag 6 maart 2016 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan het wel eten, maar ik geniet er niet van dus dan zal ik ze niet zo snel kopen.
Hopelijk nuanceert dit het één en ander.
Vooruit, ik zal coulant zijnquote:Op zondag 6 maart 2016 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan het wel eten, maar ik geniet er niet van dus dan zal ik ze niet zo snel kopen.
Hopelijk nuanceert dit het één en ander.
Oke bedankt.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:02 schreef La_Moustache het volgende:
Tijdje geleden zaten ze nog in de schulden, nu niet meer. Maar toch is er wanbeleid
Te dom om te poepen dat tokkievolk uit Rotjeknor.
Het Legioenx 10000000000000000000000
No problem. Ik ben lonely en heb niemand bij wie ik mijn ei kwijt kan, dus dan doe ik het maar hier.quote:
Hopelijk nooit meer Cambuurquote:Op zondag 6 maart 2016 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit Cambuur wordt volgend jaar kampioen
Helaas wel van de JL
Maar het is Cambuurquote:Op zondag 6 maart 2016 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat wel proberen hoor, het lukt alleen niet.
Dolletjes.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou het echt een dijenkletser vinden als Cambuur dit wint.
Als Feye dit verliest neuk ik KKJquote:Op zondag 6 maart 2016 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou het echt een dijenkletser vinden als Cambuur dit wint.
De lekkerste pizza van allemaalquote:Op zondag 6 maart 2016 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga pizza tonijn eten jongens.
Echt hé!!!quote:Op zondag 6 maart 2016 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
De lekkerste pizza van allemaal
(ik verwacht pics)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |