Ik eet ze altijd met curry maar ketchyp is een solide alternatief.quote:
Ïk moet zeggen dat ik het altijd helemaal van mijn stemming af laat hangen. Soms een tostie met ketchup en soms één met curry.quote:
ketchyp ja?quote:Op zondag 6 maart 2016 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik eet ze altijd met curry maar ketchyp is een solide alternatief.
Vertel me wat meer over ketchyp, wat zit er daarin?quote:Op zondag 6 maart 2016 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik eet ze altijd met curry maar ketchyp is een solide alternatief.
Ja, leuk, ik verspreek me.quote:
Dit kon een KLB post zijn.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ïk moet zeggen dat ik het altijd helemaal van mijn stemming af laat hangen. Soms een tostie met ketchup en soms één met curry.
Al heb ik momenteel nog geen tostieijzer.
quote:Op zondag 6 maart 2016 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, leuk, ik verspreek me.
Kan dit nog even herhaald worden?
Bedankt.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vertel me wat meer over ketchyp, wat zit er daarin?
ditquote:Op zondag 6 maart 2016 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, leuk, ik verspreek me.
Kan dit nog even herhaald worden?
Ik wist nog dat jij misste zei. We hadden toen dagen gelachen.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:03 schreef GGMM het volgende:
Haha, weten jullie nog dat Mexicanobakker ketchyp zei?
Man, wat was dat gênant.
Waarom doe je dit?quote:Op zondag 6 maart 2016 16:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik wist nog dat jij misste zei. We hadden toen dagen gelachen.
dikzakbarney.gifquote:Op zondag 6 maart 2016 16:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik wist nog dat jij misste zei. We hadden toen dagen gelachen.
Het is patat.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:04 schreef Vasion het volgende:
Hoe spreken jullie chips uit?
Tjips of sjips?
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op zondag 6 maart 2016 16:04 schreef Tchock het volgende:
Penalty en rood voor Excelsior. Janssen neemt 'm.
frietquote:Op zondag 6 maart 2016 16:04 schreef Vasion het volgende:
Tjips of sjips?
sjipsquote:Op zondag 6 maart 2016 16:04 schreef Vasion het volgende:
Tjips of sjips?
Ketchypquote:Op zondag 6 maart 2016 16:04 schreef Vasion het volgende:
Tjips of sjips?
Volgens j0rdiii was dat 1 van de grootste talenten van de wereld.quote:
sjipsquote:Op zondag 6 maart 2016 16:04 schreef Vasion het volgende:
Tjips of sjips?
Zo is dat, 3 rotterdamse clubs in de eredivisie is een beetje te veel....quote:Op zondag 6 maart 2016 16:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Dag Excelsior![]()
Oke, wat zou je nu bijvoorbeeld zeggen?quote:Op zondag 6 maart 2016 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zeg soms sjips en soms tjips.
Ligt aan de dag.
En Sparta is de club van Rotterdam!quote:Op zondag 6 maart 2016 16:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo is dat, 3 rotterdamse clubs in de eredivisie is een beetje te veel....
Niet. Ik praat niet in mij zelf.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:07 schreef Doublepain het volgende:
Hoe spreken jullie ketchyp uit?
Ketsjip of ketjip?
Ketsjup meer.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:07 schreef Doublepain het volgende:
Ketsjip of ketjip?
Ketchum.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:07 schreef Doublepain het volgende:
Ketsjip of ketjip?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sjipsquote:Op zondag 6 maart 2016 16:07 schreef Vasion het volgende:
[..]
Oke, wat zou je nu bijvoorbeeld zeggen?
VBL / Ilan Boccara #1: Beest op het middenveldquote:Op zondag 6 maart 2016 16:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens j0rdiii was dat 1 van de grootste talenten van de wereld.
Maar dat riep hij wel vaker bij ajax spelers.
wiesda?quote:Op zondag 6 maart 2016 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / Ilan Boccara #1: Beest op het middenveld
Mani heeft vandaag in deze reeks een post gewijd aan schaatsen.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is het Eredivisietopic.
Waar zie jij ergens iets staan over schaatsen?
Schaatsen lijkt me wel iets belangrijker, is een WK hoor.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg het zequote:Op zondag 6 maart 2016 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand zit er op te wachten.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Schaatsen lijkt me wel iets belangrijker, is een WK hoor.
quote:Op zondag 6 maart 2016 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand zit er op te wachten.
Heb het er dus niet over.
Huh? Is dit plotseling het darts-topic??quote:Op zondag 6 maart 2016 16:15 schreef Smoofie het volgende:
Nog wat betjes die zekerheid zijn met darts stijn?
*verdientquote:Op zondag 6 maart 2016 16:15 schreef Joezi het volgende:
Spelfout grapjes lijken me ook niet echt ON Topic...
OT:Vitesse verdiend de winst
Het is verdientquote:Op zondag 6 maart 2016 16:15 schreef Joezi het volgende:
Spelfout grapjes lijken me ook niet echt ON Topic...
OT:Vitesse verdiend de winst
Dat schijnen allemaal geen sporten te zijn! xDDquote:Op zondag 6 maart 2016 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We gaan hier van wielrennen naar schaatsen en darten. GGMM en ik raken helemaal van slag.
Ga eens naar het darttopic.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:15 schreef Smoofie het volgende:
Nog wat betjes die zekerheid zijn met darts stijn?
En dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog licht.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Iedereen is al naar huis in Tilburg.
Ja.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog licht.
Ennnnnnnnnn we hebben een happer!quote:Op zondag 6 maart 2016 16:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
PSV - Heracles 2-0
Ajax - Heracles 0-0
En nu?
Toen was PSV niet zo goed.quote:
OOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op zondag 6 maart 2016 16:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
PSV - Heracles 2-0
Ajax - Heracles 0-0
En nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JA MAAR DIT ZEGT NIKS HOOR!!!quote:Op zondag 6 maart 2016 16:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Davy heeft niet zo'n interessant levenquote:Op zondag 6 maart 2016 16:26 schreef GGMM het volgende:
Dat je zoveel moeite doet trouwens, je had zeker even niks te doen?
Je deed precies hetzelfdequote:Op zondag 6 maart 2016 16:26 schreef GGMM het volgende:
Moet jij zeggenquote:Op zondag 6 maart 2016 16:26 schreef GGMM het volgende:
Wow, dat scheelt nogal wat idd.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Moet jij zeggen
Davy: 160.676 posts
GGMM: 173.593 posts
Gijp riep dat ook alquote:Op zondag 6 maart 2016 16:28 schreef GGMM het volgende:
Klaassen de beste middenvelder in de Eredivisie.
Aldus Perez.
Ik ben liever vrienden met jou. Lijkt me echt geweldig.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:29 schreef Bronson_ het volgende:
Tom en Davy zou dikke vrienden van elkaar kunnen zijn.
Achteraan aansluiten.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik ben liever vrienden met jou. Lijkt me echt geweldig.
Mad.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
aldus de vriendloze kantoorslaaf die tijdens z'n werk meer op FOK! zit dan iets uitvoert en als hij thuis is ook de gehele avond bezig is met FOK!
Paniekaankoop.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:33 schreef Tchock het volgende:
Tapia niet eens bij de selectie. Wat een aankoopbeleid.
Haten op SCCquote:Op zondag 6 maart 2016 16:43 schreef Tagliano het volgende:
Oldenburger, Feyenoord en Cambuur. Dat ga ik mezelf geen 90 minuten aandoen
Topshow.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:43 schreef Tagliano het volgende:
Oldenburger, Feyenoord en Cambuur. Dat ga ik mezelf geen 90 minuten aandoen
Waaromquote:Op zondag 6 maart 2016 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik voorspel 4-0. Met minder ben ik niet tevreden!
Ooit in De Kuip geweest?quote:Op zondag 6 maart 2016 16:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Echt super sfeer toch. Totaal niey overrated.
Mexicano gaat mad wordenquote:Op zondag 6 maart 2016 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Cambuur mag van mij wel degraderen, uit dat licht.
Ik vroeg het aan Smoofie..quote:Op zondag 6 maart 2016 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wel.
Wist je dat ze daar geen stoelnummers hebben?
Gefeliciteerd met de Europese uit overwinning van Vitessequote:Op zondag 6 maart 2016 16:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Op deze manier is de lol er wel een beetje af.
Wanneer was jouw laatste keer in een stadion?quote:Op zondag 6 maart 2016 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wel.
Wist je dat ze daar geen stoelnummers hebben?
zes weken geleden.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer was jouw laatste keer in een stadion?
was bij az.quote:
Feyenoord speelt nu de pannen van het dakquote:Op zondag 6 maart 2016 16:54 schreef Vasion het volgende:
Nou nou, wat een succes hoor die lege stoeltjes.
Excelsior en cambuur moeten beide wegquote:Op zondag 6 maart 2016 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Cambuur mag van mij wel degraderen, uit dat licht.
De winkels zijn nog geopend.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben gisteren vergeten bananen te halen. Hier baal ik flink van.
Daarom maak ik altijd een boodschappenlijstje in mijn telefoon als ik boodschappen ga doen. Dan vergeet ik niks.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde dit weekend. Gelukkig lagen er nog appelsquote:Op zondag 6 maart 2016 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
ja daar gebeurt ook weinig hequote:Op zondag 6 maart 2016 16:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
Feyenoordsupporters zijn echt met vanalles bezig. Behalve met wat er op het veld gebeurt.
Ja, maar om puur en alleen voor bananen helemaal naar de supermarkt te gaan dat gaat me wat te ver.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De winkels zijn nog geopend.
Ik vergeet dat altijd.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarom maak ik altijd een boodschappenlijstje in mijn telefoon als ik boodschappen ga doen. Dan vergeet ik niks.
Ik luist geen appels.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde dit weekend. Gelukkig lagen er nog appels
Heb jij die banaan verdomme niet gezien ofzo?quote:Op zondag 6 maart 2016 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ach met deze manier van protesteren is weinig mis.
Dat is geen racismequote:Op zondag 6 maart 2016 17:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Heb jij die banaan verdomme niet gezien ofzo?
Nou ja, ik kan het wel eten, maar ik geniet er niet van dus dan zal ik ze niet zo snel kopen.quote:
wmb wel jaquote:Op zondag 6 maart 2016 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan het wel eten, maar ik geniet er niet van dus dan zal ik ze niet zo snel kopen.
Hopelijk nuanceert dit het één en ander.
Vooruit, ik zal coulant zijnquote:Op zondag 6 maart 2016 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan het wel eten, maar ik geniet er niet van dus dan zal ik ze niet zo snel kopen.
Hopelijk nuanceert dit het één en ander.
Oke bedankt.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:02 schreef La_Moustache het volgende:
Tijdje geleden zaten ze nog in de schulden, nu niet meer. Maar toch is er wanbeleid
Te dom om te poepen dat tokkievolk uit Rotjeknor.
Het Legioenx 10000000000000000000000
No problem. Ik ben lonely en heb niemand bij wie ik mijn ei kwijt kan, dus dan doe ik het maar hier.quote:
Hopelijk nooit meer Cambuurquote:Op zondag 6 maart 2016 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit Cambuur wordt volgend jaar kampioen
Helaas wel van de JL
Maar het is Cambuurquote:Op zondag 6 maart 2016 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat wel proberen hoor, het lukt alleen niet.
Dolletjes.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou het echt een dijenkletser vinden als Cambuur dit wint.
Als Feye dit verliest neuk ik KKJquote:Op zondag 6 maart 2016 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou het echt een dijenkletser vinden als Cambuur dit wint.
De lekkerste pizza van allemaalquote:Op zondag 6 maart 2016 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga pizza tonijn eten jongens.
Echt hé!!!quote:Op zondag 6 maart 2016 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
De lekkerste pizza van allemaal
(ik verwacht pics)
Kant en klaar? Dat is wel minder. Dat hoort niet als avondetenquote:Op zondag 6 maart 2016 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga pizza tonijn eten jongens.
Ja, ik ben lui.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kant en klaar? Dat is wel minder. Dat hoort niet als avondeten
wie is kkj?quote:
Kijken of er nog eentje in de vriezer ligt.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je goddelijke gang en eet er ook een.
quote:Op zondag 6 maart 2016 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijken of er nog eentje in de vriezer ligt.
Dat soort pizza eet ik als tussendoortje. Als avondeten is het te min voor mij.quote:
Ik snap je. Maar voor vanavond vind ik het prima.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat soort pizza eet ik als tussendoortje. Als avondeten is het te min voor mij.
Anders calzone shoarma bestellen.quote:
Shoarmaquote:Op zondag 6 maart 2016 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anders calzone shoarma bestellen.
Dat vind ik dan weer de lekkerste pizza, al is pizza tonijn ook erg lekker.
Zijn er weer mondjes gesnoerd?quote:Op zondag 6 maart 2016 17:21 schreef RubenSosa het volgende:
Die bewegingen van toornstra en kramer na de goal.
man man man... je lacht je toch kapot
Doe allebei danquote:Op zondag 6 maart 2016 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Shoarmaverdomme, moet dit nou. Nu heb ik daar weer trek in!
Nou ja dit snap ik ook wel hoor. Het is toch werkelijk belachelijk dat iedereen kritiek heeft als je eens een keer 8 maal verliest?quote:
Jammer van deze laster.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Afgezien van die buitenspelgoal wordt Feyenoord ook tegengewerkt. Arbitrage is gewoon kut.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch frappant hoe vaak dat bij bezoekende teams in de Kuip gebeurt.
Hiegler hequote:Op zondag 6 maart 2016 17:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Afgezien van die buitenspelgoal wordt Feyenoord ook tegengewerkt. Arbitrage is gewoon kut.
Ja, maar het is in Feyenoords voordeel.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Afgezien van die buitenspelgoal wordt Feyenoord ook tegengewerkt. Arbitrage is gewoon kut.
Het dick-effect is dat de bal nu net toevallig goed valt en eerder niet. Het is nog steeds dramatisch.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:31 schreef franske19 het volgende:
Wat een niveau bij Feyenoord. Hoe lastig kan het zijn om iemand in hetzelfde shirt aan te spelen? Is dit nu het Dick effect?
Nooit meer seks, want welke FOK!er heeft nou seksquote:Op zondag 6 maart 2016 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
nooit meer seks of nooit meer voetbal?
Die is wel echt moeilijkquote:Op zondag 6 maart 2016 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij heb ik deze keuze al eens gemaakt danquote:Op zondag 6 maart 2016 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Genoeg andere boeiende sporten.quote:
*gebeurtquote:Op zondag 6 maart 2016 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch frappant hoe vaak dat bij bezoekende teams in de Kuip gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |