Jammer dat Herb er zo snel tussen kwamquote:Op maandag 7 maart 2016 02:49 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bedoelde ik. Justice has been served.
Wow, wat een douchebagquote:Op maandag 7 maart 2016 02:49 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bedoelde ik. Justice has been served.
de meeste als de prijzen bekend zijn op 23 maart.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:12 schreef LuieSurinamer het volgende:
Gaat iedereen hier naar de Ahoy in mei?
Begin maar alvast met sparen danquote:Op maandag 7 maart 2016 12:20 schreef LuieSurinamer het volgende:
Wil toch wel beetje vooraan zitten om het zo te zeggen.
ik vind die kleuren van de shorts,klok en rondes altijd zo lame, zelfde kleur als het canvas, hoe stom kan je zijn???quote:
Mooi moment was dat.quote:Op maandag 7 maart 2016 02:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je linkt de page, je moet de videolocation sharen en dan webm veranderen naar gifv
Hoe groot en zwaar zou die neger zijn? Lijkt wel 2.10m en 180kg ofzo.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:11 schreef irish.joe het volgende:
Een jacht kopen en hangen met Nick, Jake en Kron.
Als je ziet dat Nelson daar ook loopt dan moet dat wel zo ongeveer ja.quote:Op maandag 7 maart 2016 18:01 schreef bascross het volgende:
[..]
Hoe groot en zwaar zou die neger zijn? Lijkt wel 2.10m en 180kg ofzo.
twitter:joerogan twitterde op maandag 07-03-2016 om 06:32:59Tomorrow I'm joined at 9am PT by @michaelshermer and then later in the day @eddiebravo and I will recap this weekend's @ufc reageer retweet
quote:Op maandag 7 maart 2016 18:56 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Conor's eerste BJJ les gisteren bij Nate Diaz.
We hopen op 225 voor Octagon side.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:20 schreef LuieSurinamer het volgende:
Ja afhankelijk van de prijzen denk ik ook wel dat ik ga.
Wil toch wel beetje vooraan zitten om het zo te zeggen.
zijn de beste tickets niet, waar je de octagon schuin van boven in kijkt?quote:Op maandag 7 maart 2016 21:55 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
We hopen op 225 voor Octagon side.
M.a.w. tickets verkrijgbaar vanaf ¤ 65,00 (maar hij blijft vooralsnog gis werk)
Het is wat je wil.. Octagon side is gewoon een f*cking belevenis.quote:Op maandag 7 maart 2016 22:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zijn de beste tickets niet, waar je de octagon schuin van boven in kijkt?
Go big or stay at home?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:42 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Het is wat je wil.. Octagon side is gewoon een f*cking belevenis.
Enkele rijen achter de floor seats zit je lekker dichtbij maar kijk je soms tegen de bovenrand van de Octagon aan (stoort mijzelf niet echt)
Of je gaat hoger zitten en dan kijk je meer van boven erin.
Ik zou zelf nooit in de 2e ring bijv. willen zitten.. lijkt me echt matig omdat het dan zo ver weg is allemaal. Je kunt het natuurlijk nog allemaal zien dan en er hangen ook 4-5 BIG ASS screens in de arena, maar persoonlijk zou ik daar geen zin in hebben, 2e ring.
Gracie black belt 209 motherfucker.quote:"I also would like to dominate him on the mat. I think his Jiu-Jitsu is overrated. He has no positional understanding and dominance at all. I will crush his hips, pass his guard and mount him and either pound him out or choke" - Conor McGregor, March 3rd
Haha lekker voor hem.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:36 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Gracie black belt 209 motherfucker.
Ik zou het niet weten, maar "muthafucka's huge"!quote:Op maandag 7 maart 2016 18:01 schreef bascross het volgende:
[..]
Hoe groot en zwaar zou die neger zijn? Lijkt wel 2.10m en 180kg ofzo.
Koel!quote:
Zo is het maar net, de haters zien niet in dat hij hun juist plezier geeft als ie verliest, als het een koorknaapje was was het minder vermakelijk. Conor McGregor is en blijft een topper voor de sport.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik snap niet dat mensen haten op de trashtalk of zogenaamde arrogantie van McGregor. Dat is toch juist fantastisch, maakt het allemaal veel sappiger, en verhoogt de druk en daarmee de moeilijkheidsgraad voor Conor zelf enorm.
Nee, hoe stom kan jij zijn. Blijkbaar hebben ze daarvoor geld neergelegd.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind die kleuren van de shorts,klok en rondes altijd zo lame, zelfde kleur als het canvas, hoe stom kan je zijn???
Verre van dat. Zijn hele gameplay ging om het zo snel en zo hard mogelijk k.o. slaan van Diaz met z'n linker zonder dat hij er rekening mee hield dat en zijn klappen minder hard aan komen op 170 en dat de chin van Diaz legendarisch is.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:14 schreef perezoso het volgende:
[..]
Ik vond ´m zeer dominant en succesvol tot het lot tegen hem keerde, ik dacht nog in het begin, dit gaat ´m wel erg gemakkelijk af.
Het waren wel goed harde stoten overigens. Maar Nate draaide zijn hoofd steeds op de juiste manier mee waardoor het allemaal minder hard aankomt. Daarbij kan Nate gewoon fucking veel hebben. Die sla je niet ff ko.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Verre van dat. Zijn hele gameplay ging om het zo snel en zo hard mogelijk k.o. slaan van Diaz met z'n linker zonder dat hij er rekening mee hield dat en zijn klappen minder hard aan komen op 170 en dat de chin van Diaz legendarisch is.
Ik ben het er mee eens dat hij redelijke output had maar op die snee boven het oog van Diaz na deed het hem helemaal vrij weinig. Nate bleef komen. Vervolgens raakt hij in paniek, raakt gassed doordat hij als een wilde tekeer gaat, vervolgens outboxed door Nate waardoor hij tagged raakt, gaat voor een slechte takedown en krijgt vervolgens een lesje BJJ op de grond. En dat tegen iemand met een camp van 2 weken. Dit heeft niks te maken met lot maar door op slimme manier overclassed worden door een veteraan uit de sport icm zelfoverschatting.
Nee absoluut, het is altijd een slecht idee om met die instelling de ring in te gaan tegen een DIaz. Josh Thomson beschreef 3 jaar geleden eigenlijk precies hoe dit gevecht verlopen is:quote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:04 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het waren wel goed harde stoten overigens. Maar Nate draaide zijn hoofd steeds op de juiste manier mee waardoor het allemaal minder hard aankomt. Daarbij kan Nate gewoon fucking veel hebben. Die sla je niet ff ko.
quote:“I don’t think anybody ever goes into a Nick-and-Nate Diaz fight and says, ‘I’m going to go in there and just smash him.’ They can take a punch, they’re good on the ground, and they’re good at avoiding damage. I mean you would have never- if you looked at the GSP and Nick fight, you would have thought that Nick won. He really didn’t have any marks on him, and he took some shots and he lost all five rounds” Thomson mentioned, once again referencing the toughness of Cesar Gracie’s main core of fighters.
“If you go in there thinking, ‘Hey, I’m just going to go in there and rip their head off in the first two rounds’, you’re going to be standing there in the third going, ‘man, they haven’t dropped and I’m dog dead tired’ and odds are they’re probably going to finish you.”
Hij kon aardig meekomen met Diaz, maar dominant? Verre van.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:14 schreef perezoso het volgende:
[..]
Zo is het maar net, de haters zien niet in dat hij hun juist plezier geeft als ie verliest, als het een koorknaapje was was het minder vermakelijk. Conor McGregor is en blijft een topper voor de sport.
Ik vond ´m zeer dominant en succesvol tot het lot tegen hem keerde, ik dacht nog in het begin, dit gaat ´m wel erg gemakkelijk af.
die gast heeft geen camp gehad alleen wat cardio, fightweek doe je nl helemaal niks meer behalve open workouts en mediaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 12:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
. En dat tegen iemand met een camp van 2 weken. Dit heeft niks te maken met lot maar door op slimme manier overclassed worden door een veteraan uit de sport icm zelfoverschatting.
Eerste ronde wint hij toch gewoon. Alleen tegen Diaz zn kin en cardio moet je niet al gaan gassen in de 2e ronde.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:52 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
Hij kon aardig meekomen met Diaz, maar dominant? Verre van.
alles voor dat ppv moneyquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:37 schreef Nober het volgende:
UFC Brisbane
0:30 Early Prelims (9:30)
2:00 Prelims (11:00)
4:00 Main Event (13:00)
(Lokale tijd)
http://www.sportsjoe.ie/m(...)diaz-went-down/68430quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:28 schreef Paxlie het volgende:
Eerste ronde was 10-8,5 McGregor wat mij betreft.
Hij deed heel veel damage en Diaz wist hem amper te raken. In de tweede ronde had hij zijn ritme en werd McGregor moe, iets wat gebeurde omdat hij dacht dat hij hem wel ff ko zou slaan.
quote:The Diaz haters may see the fighter in a different light after this incredibly raw interview.
Moments after the NSAC handed him a five year ban from MMA, Nick Diaz opened up about his dark past to MMAFighting.com.
Diaz explained high school girlfriend started seeing his friend Bart to make him jealous. Although he admitted to getting into fights as a teenager, Diaz was reluctant to confront Bart because he carried a gun.
Two nights before he began his professional career, Stephanie told Nick that she loved him. The following night would be the last time he would see her alive.
Before I ever had my first pro fight, July 5, 2000, Bart had a party at his house. The night before, Stephanie had told me she loved me. After the party, I was gonna go back to her house with her brother -- he was my best friend -- but some friends weren't doing well and headed to my house. So I had to go.
An hour later I got a call from her mom saying, 'Are you with Stephanie?' She came straight to my house to get me, took me up and down the Frontage Road on Highway 99 by my Grandma's house next to their trailer park.
There was a wreck on the freeway. I jumped the fence and saw only one car and ambulances.
She had walked and killed herself on the freeway. The girl I loved more than anything had tried to kill herself for the third time and succeeded.
Diaz revealed that Stephanie was an "avid student" and was heading to college, having overcome a tough upbringing "living in a trailer park where everyone was on dope."
I would run seven miles and back to her grave just to promise her I would make it as a fighter like she knew and had told me she knew and was proud of me.
The former Strikeforce champion then went on to stake his claim as the reason why Conor McGregor has become such a huge MMA superstar.
I'm the original Conor McGregor. I'm the original model of Conor McGregor. He wouldn't be who he is if it wasn't for me. Nothing against him. I'm the original real deal. I never did steroids in my entire life. I had to learn how to fight the real way and the right way. That's way I'm the best fighter in the entire world.
Winnen en domineren zijn twee verschillende dingen. Ik geef Conor wel de eerste ronde, maar naar mijn mening domineerde hij zeker niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:24 schreef Klaphark het volgende:
[..]
Eerste ronde wint hij toch gewoon. Alleen tegen Diaz zn kin en cardio moet je niet al gaan gassen in de 2e ronde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |