Brazillianen na verlies, weet niet of er iets sneu'ers is..quote:Op zondag 6 maart 2016 08:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Conor hou op over die energy efficiency
Die tweet van Aldo is wel erg sneu idd.
Ik hoop dat Frankie eerst een shot krijgt.quote:Op zondag 6 maart 2016 09:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Brazillianen na verlies, weet niet of er iets sneu'ers is..
Geniaal.quote:Op zondag 6 maart 2016 09:06 schreef Geo4kant het volgende:
Hahahahahaha!!! Jon Anik better get a 209 tattoo or i'll whoop his ass!
Aldo is een makkelijkere tegenstander en daar houdt McGregor van.quote:Op zondag 6 maart 2016 09:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik hoop dat Frankie eerst een shot krijgt.
Ik vond het niet een "ducking answer" (pun intended)quote:Op zondag 6 maart 2016 09:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Aldo is een makkelijkere tegenstander en daar houdt McGregor van.
Ik ben benieuwd wat hij op 155 klaar kan spelen nou duidelijk is dat hij niks te zoeken heeft @ 170. Vraag me ook af of Diaz nu gelijk een titleshot krijgt tegen RDA... die gast is echt een different kind of beast sinds hij terug is.quote:Op zondag 6 maart 2016 09:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Aldo is een makkelijkere tegenstander en daar houdt McGregor van.
Neequote:
2 cups 1 Tate the movie (18+)quote:Op zondag 6 maart 2016 10:27 schreef Bootje84 het volgende:
Wanneer gaat Tate een keer mee doen aan die Swimsuit illustrated bodypaint shizzle? Dem titties![]()
Boeiend hij moest op zijn plek gezet worden en dat is gebeurt.quote:Op zondag 6 maart 2016 11:42 schreef perezoso het volgende:
Beetje in mineur nuIk dacht nog zal ik een kleine bet plaatsen, dan ben ik blij wie er ook wint.
Toch nog wel indrukwekkend wat Mc liet zien maar hij vecht met veel te veel risico maar dat maakt hem dan gelijk ook weer succesvol (meestal).
Ja lijkt me wel, ik zie geen reden waarom RDA vs Connor niet plaats zou vinden.quote:Op zondag 6 maart 2016 12:04 schreef truedestiny het volgende:
Nu had die eigenlijk al een titel gevecht op 155 maar krijgt Connor die kans nu alsnog in zijn eerstvolgende gevecht?
RDA>Diaz. Diaz>Connor. Daarom?quote:Op zondag 6 maart 2016 12:20 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel, ik zie geen reden waarom RDA vs Connor niet plaats zou vinden.
Misschien in jouw bijbel maar niet in de mijne. Jouw haat was wel groot zo te horen.quote:Op zondag 6 maart 2016 11:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Boeiend hij moest op zijn plek gezet worden en dat is gebeurt.
Eerst weer tegen een kleintje op 145.quote:Op zondag 6 maart 2016 12:36 schreef Smoofie het volgende:
Maar gaat conor nu terug naar 145? Hoorde eerst de cut te zwaar was en niet meer terugwilde. En nu lees ik dat hij 145 belt gaat defenden. Hij zal toch wel de stap naar 155 maken?
Dus? Alsof diaz een echte WW was. Dit was een LW bout zonder cutting. Beide zijn natuurlijk gezien hun normale gewicht LW's of WW's. Dus verslagen door de #5 LW zonder camp en 10 day notice maar wel een bout krijgen voor de belt op LW? No way.quote:
Ik snap wat je zegt maar ik denk niet dat de UFC zich iets aantrekt van deze redenering. De money zit nog steeds in Conor dus dat gaat verder.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus? Alsof diaz een echte WW was. Dit was een LW bout zonder cutting. Beide zijn natuurlijk gezien hun normale gewicht LW's of WW's. Dus verslagen door de #5 LW zonder camp en 10 day notice maar wel een bout krijgen voor de belt op LW? No way.
Dan 'moet' hij wel winnen anders zijn dana's babies allemaal weg.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:03 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt maar ik denk niet dat de UFC zich iets aantrekt van deze redenering. De money zit nog steeds in Conor dus dat gaat verder.
Die kreeg een behoorlijke loss om zijn oren ja.... Dayumn!quote:Op zondag 6 maart 2016 13:01 schreef pmponer het volgende:
Trouwens bij Bellator werd Warren "the baddest man on the planet" zwaar geowned.
het wordt een rematch Tate vs Holm IIquote:Op zondag 6 maart 2016 11:07 schreef Bootje84 het volgende:
Wie krijgt er nu als eerste een titleshot ?
Het is een beetje Rock / scissor / paper
Waarbij Holm Rock is, Roussey is Scissor en Tate is paper...
Ach ja hij moest vandaag ook winnen, maar champion vs champion is natuurlijk gewoon wat je als pay per view wil.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan 'moet' hij wel winnen anders zijn dana's babies allemaal weg.
209 tatt voor jon anik btw?
Je zag Diaz ook taunten en lachen na die tikkenquote:Op zondag 6 maart 2016 14:55 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ach ja hij moest vandaag ook winnen, maar champion vs champion is natuurlijk gewoon wat je als pay per view wil.
Ik heb net het event nog eens gekeken, de tikken die conor krijgt op ongeveer 2.20 van de tweede ronde, toen raakte hij al uit balans. Blijft mooi de volume combinaties van de Diaz broers
twitter:joerogan twitterde op zondag 06-03-2016 om 08:32:26I almost cried like a bitch again during the @MieshaTate interview. reageer retweet
Voor het eerst in lange tijd dat ik der sexy/leuk vindquote:Op zondag 6 maart 2016 15:10 schreef THEFXR het volgende:
lol, is haar broer, die tits hard er tegen aan drukken.
[ afbeelding ]
Sowiesoquote:Op zondag 6 maart 2016 15:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Gepost door Jones op instagram beide nog even naar de wc voor een lijntje naar het schijnt.
100% mee eens, respect voor die gast is volledig verdwenen. 'Don't punch a man when he is down.'quote:Op zondag 6 maart 2016 17:21 schreef bascross het volgende:
Hopelijk slaat ie Aldo nog een keer KO. Wat een pisventje is dat door meteen McGregor een loser te noemen, terwijl hij zelf de kans had om er te staan.
Connor moest natuurlijk ook zijn training aanpassen.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:47 schreef slashdotter3 het volgende:
Eerste ronde ging McGregor nog gelijk op met hem. 2e was hij compleet uitgeput.
Bedankt Nate nu Connor "for taking the fight on short notice"?
Alsof Diaz niet van Lawler wint tijdens UFC 200 motherfucker!quote:Op zondag 6 maart 2016 17:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)jnlijk-verlies.dhtml
Prutsers.... de meldknop werkt ook niet.
Diaz wereldkampioen welterweights........:')
Kansloos staaltje journalistiek.
quote:This isn't the fight I'm making; I'm just saying him and Robbie would make a lot of sense," White told ESPN's "SportsCenter" after UFC 196. "His brother beat Robbie. Robbie is now the world champion, and Nate became very, very popular tonight. We'll see what happens with Nate."
Als hij binnen een paar maanden wat meer muscular kan worden en goede camp erachter, dan zou hij een kans kunnen hebben.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:33 schreef Nober het volgende:
Lekker man.
http://weekendmma.blogspo(...)te-diaz-ufc-196.html
[ afbeelding ]
Nate the Great
[..]
Alsof Diaz niet van Lawler wint tijdens UFC 200 motherfucker!
[..]
nope, het is een pure ecto.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als hij binnen een paar maanden wat meer muscular kan worden en goede camp erachter, dan zou hij een kans kunnen hebben.
Dat maakt niets uit. Kost alleen meer moeite. En hij is veggie toch? Kansloos wel dan.quote:
Ik heb geen haat voor McG maar een echte champ heeft klasse dat moet hij leren.quote:Op zondag 6 maart 2016 12:37 schreef perezoso het volgende:
[..]
Misschien in jouw bijbel maar niet in de mijne. Jouw haat was wel groot zo te horen.
En wie zijn dat dan (geweest)? Champs met die echte klasse? En wat versta jij onder echte klasse?quote:Op zondag 6 maart 2016 20:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb geen haat voor McG maar een echte champ heeft klasse dat moet hij leren.
Klasse is bijvoorbeeld sportief zijn na een verlies. Oh wacht...quote:Op zondag 6 maart 2016 20:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En wie zijn dat dan (geweest)? Champs met die echte klasse? En wat versta jij onder echte klasse?
Zoals Ronda, respect na het gevecht.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En wie zijn dat dan (geweest)? Champs met die echte klasse? En wat versta jij onder echte klasse?
quote:
Respect voor en na het gevecht als champ heb je die shit niet nodig als je fights maar entertainend zijn. Als ik mietjes wil zien bekvechten kijk ik wel WWE.quote:Op zondag 6 maart 2016 20:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Quoted for truth!quote:Op zondag 6 maart 2016 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
Aldo you are a pussy. Dos anjos you are a pussy.
When the history books are written, I showed up. You showed up on Twitter.
Deze man is echt de reden dat veel mensen kijken. In de tweede ronde vond Nate zijn ding en op de grond is McGregor gewoon niet goed. Wel awesome hoe hij RDA en Aldo even op hun plek zet. Aldo moet echt zijn bek houden en ik hoop dat McGregor hem nog een keer KO mept.quote:
Vooral dit ja.quote:Op zondag 6 maart 2016 23:29 schreef THEFXR het volgende:
Aldo moet idd zijn bek houden, hij kreeg de kans,maar wees hem af. nu conor verliest ineens weer een grote bek hebben, ben wel klaar met die brazilian pussy's
Dos Santos out, Velasquez vs Rothwell in Zagreb. Zoiets?quote:Op maandag 7 maart 2016 00:34 schreef THEFXR het volgende:
Ben benieuwd welke Brazilianen nog met een blessure gaan uitvallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 maart 2016 02:11 schreef Nober het volgende:
http://imgur.com/gallery/bGbZcBQ
Waarom krijg ik deze gif niet gepost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |