SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Je bent meer een hiker dusquote:Op zondag 6 maart 2016 01:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Schotland
[..]
Met tent en alles erop en d'r aan.
Chill chillquote:Op zondag 6 maart 2016 01:33 schreef Ezell het volgende:
Fokkeh, ik volgde vorige maand geen vakken. Genoeg tijd om te werken dus.
Wat zou ik anders zijn?quote:Op zondag 6 maart 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent meer een hiker dus
Nooit gedaan eigenlijk, ja behalve wat bergtochten door de Dolomieten als kind met mijn ouders
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat was ook mijn planMaar er zijn geen bomen, dus als je s' ochtends ff moet kakken zit je wel out-in-the-open zeg maar
Dit is mijn badboy
Welke tent is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coleman aravis dus?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Backpacker, strandganger, zwembadhangerquote:Op zondag 6 maart 2016 01:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat zou ik anders zijn?
[..]
Welke tent is dat?
Coleman aravis dus?
Die ja. Voor twee personen. Because it's also mine.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Welke tent is dat?
Coleman aravis dus?
Die Pacific Crest Trail is wel echt vet om te doen, zoveel mooie omgeving om door te lopenquote:
Oh, zo.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Backpacker, strandganger, zwembadhanger
Geen idee wat voor vakantie-types er allemaal zijn
Waar ga jij heen dan?quote:Op zondag 6 maart 2016 01:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die ja. Voor twee personen. Because it's also mine.
Tof tofquote:Op zondag 6 maart 2016 01:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, zo.
Heb 'm gekocht voor interrailen. Dus backpacken. Had hem ook mee naar Australië en nu dus voor het eerst gebruikt waar hij voor is.
Lijkt me afschuwelijk om hele vakantie te lopen en in een klote tent te slapenquote:Op zondag 6 maart 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Pacific Crest Trail is wel echt vet om te doen, zoveel mooie omgeving om door te lopen
nee mooi johquote:Op zondag 6 maart 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lijkt me afschuwelijk om hele vakantie te lopen en in een klote tent te slapen
Alleen gereisd. Werken is voor arbeiders.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tof tof
Heb je in Australie ook gewerkt of alleen gereisd?
Pak je toch hosteltjesquote:
quote:Op zondag 6 maart 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lijkt me afschuwelijk om hele vakantie te lopen en in een klote tent te slapen
Hosteltjes doe ik ook niet.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pak je toch hosteltjes
Of zou je het dan ook niet doen?
lekkere stinksokkiesquote:Op zondag 6 maart 2016 01:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is hoe je wakker word.
Dan denk je, joh, we laten de tent staan en lopen effe de berg op voor de lunch
[ afbeelding ]
Lekker! Oploskoffie!
Daar ben ik blij om. Anders gaat iedereen dit soort leuke dingen doen.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hosteltjes doe ik ook niet.
Zou ook niet inzien waarom ik voor de lol mezelf zou afpeigeren.
Hostel heb je ook gewoon prive-kamers die precies zelfde als hotel zijn hequote:Op zondag 6 maart 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hosteltjes doe ik ook niet.
Zou ook niet inzien waarom ik voor de lol mezelf zou afpeigeren.
Mwah, qua luxe verschilt dat vaak toch wel.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hostel heb je ook gewoon prive-kamers die precies zelfde als hotel zijn he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |