Natuurlijk wel. Stel ik stop 5x geld in de pot en er zijn 10 afleveringen, dan heb ik nog genoeg ruimte er geld uit te halenquote:
Is 10 maanden ! Idee kreeg jij niet verkeerd. Ik zelf vond het wel jammer ergens.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:53 schreef Moira. het volgende:
Vond het ergens wel een leuk nieuwigheidje dat de winnaar en verliezer zelf ook gewoon een half jaar moesten wachten om te horen te krijgen of ze nou gewonnen of verloren hadden
Of kreeg ik dat idee verkeerd?
Ik verbaas me daar ook over hoor. Ik vroeg me ook af wat daar nou de lol van is; je staat waarschijnlijk de hele avond buiten in de kou, alleen maar om hetzelfde te kunnen zien als thuis (de uitzending op een scherm) en voor die paar minuten op het bordes (waar je waarschijnlijk ook weinig van ziet als je niet vooraan staat).quote:Op zondag 6 maart 2016 08:04 schreef Leandra het volgende:
Ik snap sowieso niets van dat publiek buiten, maar ik begreep thuis al dat dat mijn afwijking is
Je gaat daar toch niet in de meute staan?!
Om wat? 3 deelnemers van een TV-programma te zien?
Het is niet alsof ze op blote voeten de Mount Everest bedwongen hebben.
En dat terwijl Klaas niet eens zo veel min geld heeft gepakt. Annemiek veel meer geloof ik, en ook heeft tim 2345 gebruikt om de macht over de test te krijgenquote:Op zondag 6 maart 2016 11:30 schreef texelonia het volgende:
Al met al vond ik het toch een beetje een tegenvallend seizoen. Niet alleen omdat het al zo snel zo duidelijk was dat Klaas de mol was en het er zo dik op lag. Maar ook de alles of niets opdrachten die zo moeilijk waren dat het zelfs zonder mol al vrij onmogelijk was. En de vele kansen om mingeld te pakken. Het wordt de mol wel steeds makkelijker gemaakt.
Jammer, want ik vond het wel een leuke groep dit keer, en er zaten ook zeker leuke opdrachten tussen.
Ja maar kandidaten hebben een hoop geld over voor jokers en vrijstellingen. Dat bedoel ik dat de mol dan al niet veel meer hoeft te doen.quote:Op zondag 6 maart 2016 11:36 schreef opreis het volgende:
[..]
En dat terwijl Klaas niet eens zo veel min geld heeft gepakt. Annemiek veel meer geloof ik, en ook heeft tim 2345 gebruikt om de macht over de test te krijgen
Voor BN'ers heeft het natuurlijk ook veel waarde om zo lang mogelijk op prime-time in beeld te zijn.quote:Op zondag 6 maart 2016 11:44 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja maar kandidaten hebben een hoop geld over voor jokers en vrijstellingen. Dat bedoel ik dat de mol dan al niet veel meer hoeft te doen.
Annemieke heeft dat soort dingen volgens mij juist gepakt omdat ze zo'n liefhebber van het spel is en zo lang mogelijk wilde meespelen.quote:Op zondag 6 maart 2016 11:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor BN'ers heeft het natuurlijk ook veel waarde om zo lang mogelijk op prime-time in beeld te zijn.
Ik denk eerder dat ze gewoon zo lang mogelijk in het spel willen blijven.quote:Op zondag 6 maart 2016 11:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor BN'ers heeft het natuurlijk ook veel waarde om zo lang mogelijk op prime-time in beeld te zijn.
wat was die hint ook al weer?quote:Op zondag 6 maart 2016 15:39 schreef Coritchando het volgende:
Matig seizoen dankzij de montage... Die hint in aflevering 2 was zo duidelijk, heb wel op Tim ingezet omdat ik niet kon geloven dat ze het zo makkelijk weggaven.
Verder Klaas een prima mol, briljant hoe hij 2 keer geld kwijtmaakte uit de kisten. Zeker die tweede keer was echt lef hebben, als er iemand gekeken had....
Die tweede keer was schitterend ja, die eerste keer was echt helemaal niks aan, juist doordat men er gewoon een sleuteltje neergelegd had...dat was de naam "molactie" niet eens waardquote:Op zondag 6 maart 2016 15:39 schreef Coritchando het volgende:
Matig seizoen dankzij de montage... Die hint in aflevering 2 was zo duidelijk, heb wel op Tim ingezet omdat ik niet kon geloven dat ze het zo makkelijk weggaven.
Verder Klaas een prima mol, briljant hoe hij 2 keer geld kwijtmaakte uit de kisten. Zeker die tweede keer was echt lef hebben, als er iemand gekeken had....
Hij moest toch boven komen en zorgen dat het niet opgemerkt bleef. Ik vond het wel een prestatie om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die tweede keer was schitterend ja, die eerste keer was echt helemaal niks aan, juist doordat men er gewoon een sleuteltje neergelegd had...dat was de naam "molactie" niet eens waard
Tuurlijk is boven komen een prestatie, maar bij een molactie denk ik toch echt aan hele andere dingen (zoals dat geld in die kist laten liggen), niet aan iets wat puur en alleen mogelijk is omdat er door de organisatie een sleuteltje neergelegd was. Zo kan iedereen wel mollen.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:18 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Hij moest toch boven komen en zorgen dat het niet opgemerkt bleef. Ik vond het wel een prestatie om eerlijk te zijn.
Hij had sowieso een voorsprong met zijn briefingquote:Op zondag 6 maart 2016 17:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tuurlijk is boven komen een prestatie, maar bij een molactie denk ik toch echt aan hele andere dingen (zoals dat geld in die kist laten liggen), niet aan iets wat puur en alleen mogelijk is omdat er door de organisatie een sleuteltje neergelegd was. Zo kan iedereen wel mollen.
maar goed die was uiteraard wel voor ons alleen duidelijk en ook pas na 3x terugkijken ofzo. Het was niet dat je het direct kon ontcijferen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |