Hij heeft er nog zin in. 'Gooi niet de handdoek tenzij ik uit de douche kom'.twitter:FndoGaviria twitterde op zaterdag 05-03-2016 om 18:59:56Pilas pues en Colombia hagan fuerza alas 3 pm que vamos a darlo todo hasta el final "no tiro la toalla ni saliendo de la ducha" 🇨🇴✌🏻️✌🏻✌🏻 reageer retweet
Nee, maar bij gelijke stand is degene die de meeste punten pakt in de laatste sprint in het voordeel.quote:
Als hij die voorblijft dan gaat ie naar de Spelen ?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:40 schreef franklop het volgende:
Veldt rijdt op het wiel op zijn concurrenten voor de olympische kwalificatie. Doet ie goed
in ieder geval 1 van ze moet ie voorblijven.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als hij die voorblijft dan gaat ie naar de Spelen ?
Mooi, dat kan niet meer mis gaan dus.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:00 schreef franklop het volgende:
[..]
in ieder geval 1 van ze moet ie voorblijven.
Maar dat is weer afhankelijk van de hoeveelheid punten ze sprokkelen voor olympische ranking. Makkelijkste is als hij gewoon lekker voor beide eindigd in eindklassement, dan 100% zeker
Ik vond 'm al zo passief maar begrijpelijk dus.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:01 schreef franklop het volgende:
Ze moeten overigens een ronde pakken op veldt, dat gebeurd niet meer
medaille was al vrijwel onmogelijk, dus dan is dit het beste wat hij kon doenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik vond 'm al zo passief maar begrijpelijk dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Gaat inderdaad nergens over.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:50 schreef franklop het volgende:
Wel jammer dat de puntenkoers zo'n beetje 100miljoenmiljard punten kan opleveren
Ging ik eerlijk gezegd ook van uit. Hij doet idd net of het nu klaar is, maar straks via de herkansing door en je kunt m.i. gewoon wereldkampioen worden. Of moet je finishen voor de herkansing?quote:Op zondag 6 maart 2016 12:14 schreef Max23 het volgende:
Buchli valt doordat Kenny omhoog stuurt
Edit: hij mag toch nog herkansen? Die commentator zegt dat het klaar is.
Ik dacht van nietquote:Op zondag 6 maart 2016 12:19 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ging ik eerlijk gezegd ook van uit. Hij doet idd net of het nu klaar is, maar straks via de herkansing door en je kunt m.i. gewoon wereldkampioen worden. Of moet je finishen voor de herkansing?
quote:Een honderd procent score qua valpartijen, zo noemde Matthijs Büchli zijn optreden op de keirin tijdens de WK op de baan in Londen. ,,Dit verzin je niet. Nog voordat het feestje twee keer begon lag ik al onderuit”, zei hij zwaar teleurgesteld.
Met twee bronzen WK-medailles heeft Büchli zich de afgelopen jaren zijn status reeds bewezen op de keirin. ,,In januari won ik de laatste wereldbeker in Hongkong. Toen was ik niet eens in topvorm. Nu voelde ik wel de super benen. Dat kwam er in de teamsprint al uit, maar al maanden ben ik vooral gefocust op deze dag. Het is enorm frustrerend wanneer je dat dan helemaal niet kunt etaleren.”
In de eerste ronde had Büchli de brute pech dat de knie van Jason Kenny zijn stuur raakte, waardoor de fiets eigenlijk onder hem weg werd geslagen. In de herkansing moest hij het in een heat opnemen tegen onder andere twee Tsjechen. En die hadden maar een doel: ‘Laten we die Büchli er eens uit knikkeren.’
,,Zoiets maak je nooit mee”, gaf Büchli aan. ,,Al voordat de derny weg uit de baan was, zaten ze boven op me. Zoiets onsportiefs heb ik nog nooit mee gemaakt. De Tsjech waar ik tegen aan rij en uiteindelijk door onderuit ga, wordt uiteindelijk gediskwalificeerd. Maar wat schiet ik daar mee op? Mijn hele toernooi is hiermee om zeep geholpen.”
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 06-03-2016 om 17:23:30Anekdote. Acht jaar geleden reden Wiggo en Cav samen de koppelkoers op de Spelen van Peking. Die was laat in het toernooi pas. Wiggo had ... reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 06-03-2016 om 17:24:11... al 2 keer goud. Cav was nog de enige Brit zonder baanmedaille. Hij wilde per se winnen. Wiggo vond het wel best. De avond vóór de ... reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 06-03-2016 om 17:25:34... koppelkoers zette W. het op een zuipen. In de koppelkoers was hij geen stuiver waard. Het werd dus niks. Cav moest naar huis met lege .. reageer retweet
Voor wie het verhaal niet kendetwitter:thijszonneveld twitterde op zondag 06-03-2016 om 17:25:49... handen. En is nog jaren ziedend geweest op Wiggins. reageer retweet
Dat jaquote:Op zondag 6 maart 2016 17:50 schreef TheArt het volgende:
Bij elke versnelling moet Beukeboom uit het peloton lossen
quote:Op zondag 6 maart 2016 18:00 schreef Columbiafan het volgende:
Waar valt dit nog te volgen? Zie overal Davis cup tennis.
http://nos.nl/livestream/2090990-wk-baanwielrennen.htmlquote:Op zondag 6 maart 2016 18:00 schreef Columbiafan het volgende:
Waar valt dit nog te volgen? Zie overal Davis cup tennis.
UCI livestream kan in België jammer genoeg niet bekeken worden.quote:
Die reactie van het publiek steeds helpt ook niet echt mee.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:10 schreef franklop het volgende:
Britten gaan nooit een rondje krijgen, echt niet
verraad wel een aanval inderdaadquote:Op zondag 6 maart 2016 18:12 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Die reactie van het publiek steeds helpt ook niet echt mee.
Zeker welquote:Op zondag 6 maart 2016 18:22 schreef franklop het volgende:
Hebben ze elkaar wel gefeliciteerd uberhaupt?
Ik vind het altijd een beetje té chaotisch.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Zo jammer dat de Madison niet langer Olympisch is.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | 1 Great Britain 5 1 3 9 2 Germany 3 2 3 8 3 Australia 2 2 1 5 4 Russia 2 0 1 3 5 China 1 2 0 3 6 New Zealand 1 1 0 2 Poland 1 1 0 2 8 Spain 1 0 1 2 United States 1 0 1 2 10 Colombia 1 0 0 1 Italy 1 0 0 1 12 Netherlands 0 3 1 4 13 Canada 0 2 2 4 14 France 0 2 1 3 15 Austria 0 1 0 1 Hong Kong 0 1 0 1 Mexico 0 1 0 1 18 Belgium 0 0 1 1 Cuba 0 0 1 1 Denmark 0 0 1 1 Malaysia 0 0 1 1 Switzerland 0 0 1 1 Total 19 19 19 57 |
Meltdown.twitter:eliaviviani twitterde op zondag 06-03-2016 om 20:15:23Sure after yesterday I changed my mind about @MarkCavendish , i lose one of my idol! (I'm really sorry😓) reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |