Hij heeft er nog zin in. 'Gooi niet de handdoek tenzij ik uit de douche kom'.twitter:FndoGaviria twitterde op zaterdag 05-03-2016 om 18:59:56Pilas pues en Colombia hagan fuerza alas 3 pm que vamos a darlo todo hasta el final "no tiro la toalla ni saliendo de la ducha" 🇨🇴✌🏻️✌🏻✌🏻 reageer retweet
Nee, maar bij gelijke stand is degene die de meeste punten pakt in de laatste sprint in het voordeel.quote:
Als hij die voorblijft dan gaat ie naar de Spelen ?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:40 schreef franklop het volgende:
Veldt rijdt op het wiel op zijn concurrenten voor de olympische kwalificatie. Doet ie goed
in ieder geval 1 van ze moet ie voorblijven.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als hij die voorblijft dan gaat ie naar de Spelen ?
Mooi, dat kan niet meer mis gaan dus.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:00 schreef franklop het volgende:
[..]
in ieder geval 1 van ze moet ie voorblijven.
Maar dat is weer afhankelijk van de hoeveelheid punten ze sprokkelen voor olympische ranking. Makkelijkste is als hij gewoon lekker voor beide eindigd in eindklassement, dan 100% zeker
Ik vond 'm al zo passief maar begrijpelijk dus.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:01 schreef franklop het volgende:
Ze moeten overigens een ronde pakken op veldt, dat gebeurd niet meer
medaille was al vrijwel onmogelijk, dus dan is dit het beste wat hij kon doenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik vond 'm al zo passief maar begrijpelijk dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Gaat inderdaad nergens over.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:50 schreef franklop het volgende:
Wel jammer dat de puntenkoers zo'n beetje 100miljoenmiljard punten kan opleveren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |