SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!topics van WIDM 2016
• RLS / [WIDM 2016] Algemeen #1 - Laat de voorpret beginnen!
• RLS / [WIDM 2016] De kandidaten
• RLS / [WIDM 2016] Wie is de Mol? Prono 2016 #1
• RLS / [WIDM 2016] Het grote hints en theorieën topic!
• RLS / [WIDM 2016] De pot - Follow the money..
• RLS / Het mozaïek op de achterkant van het geld.
• RLS / [WIDM 2016] De tweets van de Mol
• RLS / [WIDM 2016] De WIDM-app
• WIDM 2016 livetopics, live meeposten tijdens de uitzendingen!
Poll: Wie is de mol?
• Klaas
• Tim
• Annemieke
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierFuck the EBU.
quote:Op donderdag 12 november 2015 19:52 schreef Moira. het volgende:
Ik verdenk bij voorbaat trouwens KlaasGewoon omdat:
quote:Op maandag 28 december 2015 19:37 schreef Moira. het volgende:
Ik zou dit trouwens wel weer een typische WIDM-streek vinden:
Aan het eind van de ontknoping "U had het eigenlijk al kunnen weten voor het seizoen begon, want hier stempelden we Klaas al als De Mol"
Ik ookquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:59 schreef Moira. het volgende:
Ik ga wel echt in m'n broek pissen van het lachen als Klaas het niet blijkt te zijn vanavond
Ik denk dat half Nederland dan morgen naar de IKEA moet voor een nieuwe bankquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:59 schreef Moira. het volgende:
Ik ga wel echt in m'n broek pissen van het lachen als Klaas het niet blijkt te zijn vanavond
Als Annemieke de mol is wil ik Rop vanavond wel horen wat ie van vind dat ze de mol is.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:24 schreef amaranta het volgende:
Ik heb ingezet op Tim.
Maar Annemiekes uitspraak mbt tot Rop " je zou maar die sukkel zijn die een verbond met de mol maakt" blijft door m'n hoofd spoken...
ja dit is veel beter dan toen met Inge Iepenburg of vorig jaar met Margriet.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:29 schreef Moira. het volgende:
Toch mooi dat iedereen tot op het laatste moment nog zo verdeeld is
Vorig jaar zaten ook nog best veel mensen vol op Rikquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dit is veel beter dan toen met Inge Iepenburg of vorig jaar met Margriet.
Dan voelt hij zich behoorlijk domquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Als Annemieke de mol is wil ik Rop vanavond wel horen wat ie van vind dat ze de mol is.
Ik zat vorig jaar op Rik.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:44 schreef Nizno het volgende:
ja dit is veel beter dan toen met Inge Iepenburg of vorig jaar met Margriet.
Dan heeft niemand meer vragen goed gehad dan zij in de weg naar de finale. Dan is 't een kwestie van 'jij hebt 18 van de 20 fout en jij hebt 15 van de 20 fout'quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:45 schreef amaranta het volgende:
Ik snap alleen niet, als het Annemieke is, hoe Tim en Klaas dan in de finale zijn gekomen terwijl ze allebei niet op haar zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |