SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!topics van WIDM 2016
• RLS / [WIDM 2016] Algemeen #1 - Laat de voorpret beginnen!
• RLS / [WIDM 2016] De kandidaten
• RLS / [WIDM 2016] Wie is de Mol? Prono 2016 #1
• RLS / [WIDM 2016] Het grote hints en theorieėn topic!
• RLS / [WIDM 2016] De pot - Follow the money..
• RLS / Het mozaļek op de achterkant van het geld.
• RLS / [WIDM 2016] De tweets van de Mol
• RLS / [WIDM 2016] De WIDM-app
• WIDM 2016 livetopics, live meeposten tijdens de uitzendingen!
Poll: Wie is de mol?
• Klaas
• Tim
• Annemieke
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierFuck the EBU.
quote:Op donderdag 12 november 2015 19:52 schreef Moira. het volgende:
Ik verdenk bij voorbaat trouwens KlaasGewoon omdat:
quote:Op maandag 28 december 2015 19:37 schreef Moira. het volgende:
Ik zou dit trouwens wel weer een typische WIDM-streek vinden:
Aan het eind van de ontknoping "U had het eigenlijk al kunnen weten voor het seizoen begon, want hier stempelden we Klaas al als De Mol"
Ik ookquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:59 schreef Moira. het volgende:
Ik ga wel echt in m'n broek pissen van het lachen als Klaas het niet blijkt te zijn vanavond
Ik denk dat half Nederland dan morgen naar de IKEA moet voor een nieuwe bankquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:59 schreef Moira. het volgende:
Ik ga wel echt in m'n broek pissen van het lachen als Klaas het niet blijkt te zijn vanavond
Als Annemieke de mol is wil ik Rop vanavond wel horen wat ie van vind dat ze de mol is.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:24 schreef amaranta het volgende:
Ik heb ingezet op Tim.
Maar Annemiekes uitspraak mbt tot Rop " je zou maar die sukkel zijn die een verbond met de mol maakt" blijft door m'n hoofd spoken...
ja dit is veel beter dan toen met Inge Iepenburg of vorig jaar met Margriet.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:29 schreef Moira. het volgende:
Toch mooi dat iedereen tot op het laatste moment nog zo verdeeld is
Vorig jaar zaten ook nog best veel mensen vol op Rikquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dit is veel beter dan toen met Inge Iepenburg of vorig jaar met Margriet.
Dan voelt hij zich behoorlijk domquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Als Annemieke de mol is wil ik Rop vanavond wel horen wat ie van vind dat ze de mol is.
Ik zat vorig jaar op Rik.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:44 schreef Nizno het volgende:
ja dit is veel beter dan toen met Inge Iepenburg of vorig jaar met Margriet.
Dan heeft niemand meer vragen goed gehad dan zij in de weg naar de finale. Dan is 't een kwestie van 'jij hebt 18 van de 20 fout en jij hebt 15 van de 20 fout'quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:45 schreef amaranta het volgende:
Ik snap alleen niet, als het Annemieke is, hoe Tim en Klaas dan in de finale zijn gekomen terwijl ze allebei niet op haar zitten.
voor mij waren die bloemetjes zo overduidelijk vorig jaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vorig jaar zaten ook nog best veel mensen vol op Rik
euh.... ja... hier kan ik iets op zeggenquote:
Gewonnen?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh.... ja... hier kan ik iets op zeggenIk noem iets met 150 euro ofzo
Ik ga toch ook voor Tim.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:56 schreef rainbowwarrior het volgende:
Spann0nd! Ik denk sinds aflevering 5 of zo dat Tim de mol is!
Klaas en Annemieke hebben een jas aan en moeten dus nog naar buiten en zijn dus geen mol: 😛quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:16 schreef jcdragon het volgende:
[ afbeelding ]
Kandidaten en finalisten zijn blijkbaar nog gescheiden.
Is altijd toch? Eerst praten ze met de afgevallen kandidaten en daarna komen dan de finalisten er pas bij zittenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:16 schreef jcdragon het volgende:
[ afbeelding ]
Kandidaten en finalisten zijn blijkbaar nog gescheiden.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Klaas en Annemieke hebben een jas aan en moeten dus nog naar buiten en zijn dus geen mol: 😛
Ohquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:20 schreef jcdragon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijkbaar wel een jas.
Hij kijkt ook molligquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:21 schreef franklop het volgende:
tim draagt zijn microfoon als enige links
hij is de mol
Kijk, dat is goed geregeldquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
Het bezorgeten wordt als het goed is zo bezorgd. Laptop staat klaar, kommaarop!
Mollentweettwitter:klaasmans twitterde op zaterdag 05-03-2016 om 20:24:40Wie red die mensen van het eiland hahaha
Leuk dat jullie er zijn ?? #widm - https://t.co/ActYGcJuPs reageer retweet
Als het maar niet zo als expeditie robinson wordt het afgelopen jaarquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:24 schreef TLC het volgende:
Voor mij hoeft al die poespas rond de bekendmaking van de mol niet, ik vond het veel leuker zonder die 'publieke' finales.
ditquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:25 schreef Nexum het volgende:
DE MOL KLAAS
DE WINNAAR ANNEMIEKE
DE VERLIEZER TIM
DIT IS WAARHEID DOEI
Dat was een anticlimax jaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:25 schreef opreis het volgende:
[..]
Als het maar niet zo als expeditie robinson wordt het afgelopen jaar
Wat was dat?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:25 schreef opreis het volgende:
[..]
Als het maar niet zo als expeditie robinson wordt het afgelopen jaar
Iddquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:27 schreef Urb het volgende:
Zal het wel weer missen, een van de weinige leuke programma's nog zonder reclameblok om het kwartier.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:29 schreef Moira. het volgende:
Weer een jaar wachten tot ik Arts mooie hoofd weer kan zien
Op tv kijkt t toch stuk beterquote:
Centraal Stationquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:30 schreef amaranta het volgende:
Waar staat de cs voor bij Vondelpark cs?
neequote:
quote:
Die zijn net aan komen lopen, en gewoon iedereen opzij van 'Politie!' en dan mooi vooraan gaan staanquote:
Gr gr vanaf internetquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:29 schreef Moira. het volgende:
Weer een jaar wachten tot ik Arts mooie hoofd weer kan zien
quote:
CS staat voor Cum Suis, Latijn voor 'met de zijnen', een verwijzing naar de verschillende partners die gebruik zullen maken van het voormalige filmmuseumquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:30 schreef amaranta het volgende:
Waar staat de cs voor bij Vondelpark cs?
EN IK HETEROquote:
Danku vriendelijkquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
CS staat voor Cum Suis, Latijn voor 'met de zijnen', een verwijzing naar de verschillende partners die gebruik zullen maken van het voormalige filmmuseum
De mijne ookquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:34 schreef franklop het volgende:
Ellie had het door. Die heeft alles afgeluisterd met de porto
hmzquote:
I see what you did there.quote:
Art.quote:
En Rop ook, Roze in blauwquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:36 schreef nattermann het volgende:
Ellie ook niet aan het werk maar toch in het blauw
nee vind cecile ook heel tofquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:37 schreef Amarantha het volgende:
Ben ik echt de enige die Cecile wel leuk vond?
neuj ik moest even wennen maar ze was oke...quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik vond haar ook leuk.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:37 schreef Amarantha het volgende:
Nee, ik vond haar aan het begin schijtirritant, maar ik vond haar iedere aflevering leuker wordenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:37 schreef Amarantha het volgende:
Das niet eerlijk die hebben vanzelf al een goeie etherdisciplinequote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:37 schreef amaranta het volgende:
Ellie is ook best een mooie vrouw. (En tweeling las ik )
Ik vind haar leuk. Heel droog in haar uitspraken en sexy.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik vond dat bekakte juist geweldigquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj ik moest even wennen maar ze was oke...
Dit soort opmerkingen vind ik dus gewoon geniaalquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:38 schreef Moira. het volgende:
"Dat kon je niet zien door die hockeymoeder-blouse"
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:39 schreef Nexum het volgende:
Marjolein vind ik de minst leuke van de groep
Och, die heeft zich gewoon mooi gemaakt voor zo'n grote avond. Laat haar tochquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:39 schreef Moira. het volgende:
Een 12 jarig kind (ofzo) met knalrode lippenstiftlijkt net een clown
Goeie MILF welquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:39 schreef Nexum het volgende:
Marjolein vind ik de minst leuke van de groep
jup ben er wel bang voor idd.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:42 schreef Jivis het volgende:
Krijgen we zo weer in tien minuutjes alle molacties ofzo? Duurt lang.
Van Patrick als ubermolquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Van Patrick als ubermol
Naar een iets minder mol genaamd Kees Tol
Hoop hetquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:44 schreef Pino112 het volgende:
Inwendig lacht Art al die foute stemmers uit.
Duurt lang.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eerst komen de finalisten, dan een kletspraatje met hen, en dan de ontknoping
Was een garpje van Taeke!quote:
Ja dat snapte ik.quote:
Molactie!!quote:
Ik denk, ik maak het nog even duidelijkquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
5 dagen in het glazen huis gezeten. helden
Dank je.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk, ik maak het nog even duidelijk
taeke kende ik al maar idd cecile heb ik nu pas leren kennen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het mooie aan dit programma wel dat je mensen "leert kennen". Cecile en Taeke kende ik echt niet voor dit programma maar nu heb ik wel een beeld van ze en zijn leuke mensen.
Geen dankquote:
Airen enz kende ik ook niet maar ken ze nog steeds niet echtquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
taeke kende ik al maar idd cecile heb ik nu pas leren kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |