Bijnaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:00 schreef Max23 het volgende:
En dan Sablikova die 3:57 gaat rijden of zo![]()
Juist niet. Wüst heeft een enorme voorsprong nodig op de 5km. En op de 1500 zal ze niet heel veel winnen.quote:
Sablikova heeft op laaglandniveau nog nooit onder de 4 minuten gereden. Dit is echt een bazentijd.quote:
Enorm vind ik wat overdreven, ze moet denk ik 5 seconden hebbenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Juist niet. Wüst heeft een enorme voorsprong nodig op de 5km. En op de 1500 zal ze niet heel veel winnen.
Ik geloof niet dat ze morgen 2 seconden op Sablikova kan pakken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Juist niet toch? Alleen een echt fantastische 1500 van Wüst kan dit WK nog spanning geven
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sablikova heeft op laaglandniveau nog nooit onder de 4 minuten gereden. Dit is echt een bazentijd.
En eigenlijk moeten het er zelfs 3 zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze morgen 2 seconden op Sablikova kan pakken.
Seconde of 7 zou misschien genoeg kunnen zijn op de 5km. Wust kan op een snelle laaglandbaan 6.55 rijden.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En eigenlijk moeten het er zelfs 3 zijn.
Sablikova zou maar zou Wüst kunnen verslaan op de 1500m.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik geloof niet dat ze morgen 2 seconden op Sablikova kan pakken.
Vrees er ook voor. Ze is echt sterk dit weekend. Beiden gaan in de 1.55 rijden.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Sablikova zou maar zou Wüst kunnen verslaan op de 1500m.
Niet altijd.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:17 schreef Remzz het volgende:
Bijzonder dat Kramer die 1500 meters altijd zo dramatisch rijd.
Bokko heeft al een betere 1500 en op de 10k kan Blokkie nooit genoeg hersteld zijn van de 1500 om daar onder de 13:30 te rijden lijkt me.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij moet nog wel driekwart punt op Blokkie goedmaken.
Het zal er van afhangen hoe ziek hij echt is. Met alleen een beetje spetterpoep, moet het wel lukken denk ik.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bokko heeft al een betere 1500 en op de 10k kan Blokkie nooit genoeg hersteld zijn van de 1500 om daar onder de 13:30 te rijden lijkt me.
Liever nu dan tijdens de wedstrijd.quote:
Spetterpoep.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het zal er van afhangen hoe ziek hij echt is. Met alleen een beetje spetterpoep, moet het wel lukken denk ik.
Wel 2,5 seconde verschil in PR's op de 1500m. Al zal Contin niet in de beste vorm van zijn leven zijn en Giovannini misschien wel.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:23 schreef Montov het volgende:
NOS laat wel Contin als klassementsman zien, maar heeft mijn inziens niets meer dan Giovannini te bieden.
quote:Op zondag 6 maart 2016 13:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het zal er van afhangen hoe ziek hij echt is. Met alleen een beetje spetterpoep, moet het wel lukken denk ik.
Hij dacht het echt hè.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:10 schreef -0- het volgende:
Haha gaat Kramer Pedersen verslaan?
En dan juichen alsof hij inderdaad gewonnen heeft met een seconde achterstand.
Yepquote:Op zondag 6 maart 2016 14:10 schreef Montov het volgende:
Was Dijkstra nu aan het juichen omdat hij dacht dat Kramer had gewonnen?
Dat lijkt me een beetje overdreven, het is wel een 1500 meter op een toernooi, Wust en Sablikova schaatsen hier niet zo even 1.54.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Ireen zal straks toch wel een 1.53 nodig hebben.
Ik zie Sablikova op basis van haar 500 en 3000 wel een 1.56.0 rijden. Om een beetje kans te maken op de 5000 moet Wust een dikke 2 seconde goed maken.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:55 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje overdreven, het is wel een 1500 meter op een toernooi, Wust en Sablikova schaatsen hier niet zo even 1.54.
Ik vroeg me idd wel af waar zijn juichkreet vandaan kwam.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:10 schreef Montov het volgende:
Was Dijkstra nu aan het juichen omdat hij dacht dat Kramer had gewonnen?
Herbert zag x.xx.04 in beeld staan en dacht dus dat Kramer sneller dan Pedersen was.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vroeg me idd wel af waar zijn juichkreet vandaan kwam.
Mooi, want daarmee gaat Pechstein geen 5km rijden.quote:
Je verwacht het nietquote:Op zondag 6 maart 2016 15:02 schreef hhh38 het volgende:
Die Japanse vrouwen lijken nog wat inhoud te missen voor 3+ afstanden in 2 dagen.
Ja dat is het, er zijn weinig kampioenschappen waar Wust 3,59 en 1,54 kon schaatsen. Misschien heeft ze het inderdaad wat op de 500 meter later liggen.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Eigenlijk rijdt Wust op haar topniveau, maar heeft Sablikova de afgelopen seizoenen een paar stappen gezet (zeker op de 500m en 1500m)
Die 38'er op Thialf in 2007 was wel een uitschieter. Eigenlijk is een lage 39'er haar topniveau inderdaad.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:13 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja dat is het, er zijn weinig kampioenschappen waar Wust 3,59 en 1,54 kon schaatsen. Misschien heeft ze het inderdaad wat op de 500 meter later liggen.
Sablikova heeft volgens mij op laagland nog nooit onder de 160,000 gereden, terwijl Wüst al 158,6 heeft gehaald. Sablikova zou daar nu wel eens onder kunnen gaan.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:13 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja dat is het, er zijn weinig kampioenschappen waar Wust 3,59 en 1,54 kon schaatsen. Misschien heeft ze het inderdaad wat op de 500 meter later liggen.
In 2014 reed ze ook een 38'er. Toen haalde ze ook haar puntenrecord laagland.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die 38'er op Thialf in 2007 was wel een uitschieter. Eigenlijk is een lage 39'er haar topniveau inderdaad.
Klopt; dat WK ben ik alweer helemaal vergetenquote:Op zondag 6 maart 2016 15:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In 2014 reed ze ook een 38'er. Toen haalde ze ook haar puntenrecord laagland.
Het zou toch een bleek kampioenschap zijn als hij hier 2e met 13.15 wordt.quote:Op zondag 6 maart 2016 15:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tuurlijk laat Kramer 10km voor wat het is als hij gewoon zijn rit wint
Heeft totaal geen belang bij baanrecord, heeft afgelopen jaren ook nooit laten zien daarvoor te willen gaan
Dat zal hem worst wezen, heeft toch ook gezegd dat hij een saai kampioenschap prima vindtquote:Op zondag 6 maart 2016 15:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het zou toch een bleek kampioenschap zijn als hij hier 2e met 13.15 wordt.
quote:Op zondag 6 maart 2016 15:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Gio zou die Pool best 's kunnen dubbelen.
Dank je wel/ De vergelijkingen met het BR zijn zo raar met aan twee kanten wisselende rondetijden.quote:
Ik snap die vergelijkingen met andere schema's niet zo. Je weet hoeveel rondes er zijn en schat in dat Blokhuijsen 31 laag blijft rijden. Dan is het een simpel rekensommetje wat de eindtijd wordt.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:13 schreef Montov het volgende:
[..]
Dank je wel/ De vergelijkingen met het BR zijn zo raar met aan twee kanten wisselende rondetijden.
Ik kan me niet voorstellen dat die zo ernstig was. Dit was echt goed.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:09 schreef MiLalaa het volgende:
knap hoor van Blokhuijsen. Ondanks de buikgriep
ja ik begon ook al te twijfelen of ik een interview had gemist, waarin ie zei dat het niet waar was..quote:Op zondag 6 maart 2016 16:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat die zo ernstig was. Dit was echt goed.
In die van Herbert aubquote:Op zondag 6 maart 2016 16:22 schreef vaarsuvius het volgende:
ik krijg zin om die blokjes in iemands achterste te douwen...
Nou nou, ze hebben nog geen meter in het jinx-kampioenschap gereden en jij gaat het nu al voorspellen?quote:Op zondag 6 maart 2016 16:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als er wereldkampioenschappen jinxen waren wint Herbert met twee handen in zijn neus
Dat zou Herbert ook doenquote:Op zondag 6 maart 2016 16:24 schreef Montov het volgende:
[..]
Nou nou, ze hebben nog geen meter in het jinx-kampioenschap gereden en jij gaat het nu al voorspellen?
PeDersen zelfs...quote:
Misschien als ie de 10k wint in Pyongchang, anders gaat ie zich daar misschien nog vol op richten. Denk dat dat wel zou steken als ie daar nooit Olympisch goud op heeft gepakt.quote:
2022 komt echt te laat. Geloof er niet in dat hij dan nog wereldtop is. Normaal gesproken duurt een topsportcarrière maximaal 10 jaar, die 10 jaar heeft hij nu al gehad.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien als ie de 10k wint, anders gaat ie zich daar misschien nog vol op richten. Denk dat dat wel zou steken als ie daar nooit Olympisch goud op heeft gepakt.
Stayeren kan je wel een stuk langer mee doorgaan, kijk maar naar Bob.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
2022 komt echt te laat. Geloof er niet in dat hij dan nog wereldtop is. Normaal gesproken duurt een topsportcarrière maximaal 10 jaar, die 10 jaar heeft hij nu al gehad.
"In de top 5".quote:Op zondag 6 maart 2016 16:36 schreef hhh38 het volgende:
"Op welke plek komt deze titel in het rijtje van 8?"![]()
2x 7.18 in een Japans tandem ritje is nu ook niet het meest interessante sport event....quote:Op zondag 6 maart 2016 16:52 schreef wimderon het volgende:
4 ritjes en dan 1 rit bijna volledig opvullen met interviews
Nee, maar nu jouw voorspelling?quote:
Heeft ook wel z'n charme tochquote:Op zondag 6 maart 2016 17:18 schreef -0- het volgende:
Zo jammer dat Sablikova zo´n nietszeggende schaatsster is, maakt het allemaal een stuk minder leuk.
robot is een Tsjechisch woord......quote:Op zondag 6 maart 2016 17:18 schreef -0- het volgende:
Zo jammer dat Sablikova zo´n nietszeggende schaatsster is, maakt het allemaal een stuk minder leuk.
Mag niet. Ze staat niet goed genoeg in het klassement van de world cup.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Waarom rijdt Wust volgende week niet in Heerenveen?
Begin van het seizoen gemist en niet geplaatst.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:25 schreef Van_Poppel het volgende:
waarschijnlijk is de plaatsing daarvoor vroeg in het seizoen gedaan, toen ze niet goed wasquote:Op zondag 6 maart 2016 17:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch wel vrij dubieus...Wust is op de 1500m en 3000m wereldtop.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Begin van het seizoen gemist en niet geplaatst.
En als ze Nederlandse was, hadden veel Nederlanders gezegd: wat leuk dat ze zo gewoon is gebleven.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:18 schreef -0- het volgende:
Dit dusquote:Op zondag 6 maart 2016 17:35 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En als ze Nederlandse was, hadden veel Nederlanders gezegd: wat leuk dat ze zo gewoon is gebleven.
En als een buitenlandse zich zelfverzekerd gedraagt en zich niets van de Nederlanders aantrekt, zeggen velen in ons land: wat een arrogant kreng. Dat is wat Pechstein nogal eens (onterecht) is overkomen.
Op het ijs moet je het doen, en er is niemand die zo mooi en (zeker dit seizoen) zo hard gaat als Sablikova. Zo nietszeggend vind ik dat eigenlijk niet.
Een lekkere om voluit mee te bulderen.quote:
Als Liwadder ken ik de tekst ook niet, maar het blijft wel mooi bij een schaatstoernooi.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:45 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Een lekkere om voluit mee te bulderen.
Zelfs al ken je de tekst niet.
It libben yn Fryslân falt net ta foar in Liwadder.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Liwadder ken ik de tekst ook niet, maar het blijft wel mooi bij een schaatstoernooi.
Sast mar krektquote:Op zondag 6 maart 2016 17:49 schreef Toby56 het volgende:
[..]
It libben yn Fryslân falt net ta foar in Liwadder.
"It wetter stiet my oan 'e knibbels ta"...quote:Op zondag 6 maart 2016 17:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Liwadder ken ik de tekst ook niet, maar het blijft wel mooi bij een schaatstoernooi.
Het leven in Friesland valt niet mee voor een Leeuwarder.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:52 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik kan dat lezen behalve... 'ta foar' , wat is dat?
voeballuh!!!!quote:Op zondag 6 maart 2016 17:53 schreef tong80 het volgende:
Zojuist 5 uur lang het open Nederlands-kampioenschap schaatsen gezien.
Om 18.10 uur Studio Sport. Ben benieuwd waar ze mee beginnen.
Maar we zijn van ver gekomen.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:53 schreef tong80 het volgende:
Zojuist 5 uur lang het open Nederlands-kampioenschap schaatsen gezien.
[...]
Het weer staat me tot de knieën.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:52 schreef Montov het volgende:
[..]
"It wetter stiet my oan 'e knibbels ta"...
Volgens mij een nadere uitleg dat je nodig moet pissen.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het weer staat me tot de knieën.Ik ben te veel Stadsfries om te begrijpen wat dit betekent.
Water. Het is de alternatieve tekst over nodig moeten plassen.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het weer staat me tot de knieën.Ik ben te veel Stadsfries om te begrijpen wat dit betekent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Géén kloon van tvlxd!
quote:Op zondag 6 maart 2016 17:59 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Volgens mij een nadere uitleg dat je nodig moet pissen.
('t Is de alternatieve tekst voor Friese drinkebroers.)
Frysk bloed, tsjoch op, ik moat sa nedich pisjen.
quote:Op zondag 6 maart 2016 17:59 schreef Montov het volgende:
[..]
Water. Het is de alternatieve tekst over nodig moeten plassen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die kende ik nog niet. Al had ik het woord miege dan gebruikt.
![]()
Dustin Hoffman VS Kramer.quote:
Olympische spelen van Sarajewo.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:55 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Maar we zijn van ver gekomen.
Check ouwe beelden op YouTube.
Tsja, andere landen zijn goed in basketballen.
Bijvoorbeeld.quote:
De enige die hem kan uitdagen is een Verweij in topvorm denk ik, omdat die echt meer dan een halve seconde kan pakken op de 500 en ook op de 1500 tijd kan pakken. Kramer hoefde nu zelfs de 5 al niet voluit te rijden.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch wel opmerkelijk dat Kramer met 4 keer een "zeven" makkelijk wereldkampioen wordt.
Misschien dat Pedersen het ook kan als ie nog iets beter wordt.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
De enige die hem kan uitdagen is een Verweij in topvorm denk ik, omdat die echt meer dan een halve seconde kan pakken op de 500 en ook op de 1500 tijd kan pakken. Kramer hoefde nu zelfs de 5 al niet voluit te rijden.
Voor mij is de beste schaatser iemand die zowel WK Sprint als WK Allround is, een Shani Davis.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:41 schreef Van_Poppel het volgende:
De beste allrounder ja, maar niet de beste schaatser.
Eric heidenquote:Op zondag 6 maart 2016 18:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Voor mij is de beste schaatser iemand die zowel WK Sprint als WK Allround is, een Shani Davis.
Ook nummer 1 op de Adelskalenderen. Valt best wat voor hem te zeggen.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Voor mij is de beste schaatser iemand die zowel WK Sprint als WK Allround is, een Shani Davis.
Hij heeft al op nummer 1 gestaan, die 500 nekt 'm.quote:Op zondag 6 maart 2016 19:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook nummer 1 op de Adelskalenderen. Valt best wat voor hem te zeggen.
Nog genoeg doelen over voor Kramer dus. Goud op de 10k, nummer 1 op de Adelskalenderen.
35,8 op een hooglandbaan zou toch mogelijk moeten zijn als ie er een jaartje op traint.quote:Op maandag 7 maart 2016 19:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij heeft al op nummer 1 gestaan, die 500 nekt 'm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |