Ik mis de zwarte strepen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:17 schreef mime_negert het volgende:
Is zo'n gekleurd "zebrapad" wel een officiële VOP?
is geen zebra pad meer maar een spermapad!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:17 schreef mime_negert het volgende:
Ben je nou helemaal besneden ?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:19 schreef flappy het volgende:
1200 euro ? Het zijn gewoon twee zwarte ronde stikkertjes met een stukje er uit gesneden.
Een opkikker.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:21 schreef possetje het volgende:
[..]
is geen zebra pad meer maar een spermapad!
Nee, maar volgens mij staan er verkeerslichten bij, in dit geval wellicht homoverkeerslichtenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:17 schreef mime_negert het volgende:
Pedo wel. Als je hetero bent mag je geen poot uitsteken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:23 schreef possetje het volgende:
Maar um mag je dan wel oversteken als je hetero bent of pedo?
Dat zijn geen vrouwen. Dat zijn bio-male pre-op trans-wolven die presenteren als travestieten.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:40 schreef Heilwasser het volgende:
Waarom dragen de vrouwen altijd een jurk? Dergelijke misogynie kan echt niet meer anno 2016.
Dan moet je hinkelen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:37 schreef SpecialK het volgende:
Dat lesbo-stel-lampje is niet accuraat. Lesbiennes zijn 90% van de tijd bezig elkaar de hersenen in te slaan. Dat die 2 groene homo's het leuk met elkaar hebben snap ik wel. Zonder wijven kan iedereen er een leuke dag van maken.
Aparte opvang voor homoseksuele vluchtelingen is ook alleen maar nodig omdat we te laf zijn om onze eigen waarden krachtig uit te dragen en de daders van geweld tegen homo's linea-recta dit land uit te trappen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:54 schreef MAHL het volgende:
Na aparte opvang voor homoseksuele vluchtelingen nog een symbool om aan te geven hoe prachtig vooruitstrevend en progressief wij met zijn allen in dit land zijn. Hulde!
Ja, want dit begrijpen heel veel mensen ineens niet meer. Of in ieder geval; men haalt er waarschijnlijk iets heel anders uit dan waar het voor bedoeld is.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
Belachelijke symboolpolitiek. Verkeerstekens, -borden en stoplichten moeten gewoon neutraal zijn en overal in het land hetzelfde uiterlijk hebben.
Beter: gaybrapad.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:17 schreef mime_negert het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:37 schreef SpecialK het volgende:
Dat lesbo-stel-lampje is niet accuraat. Lesbiennes zijn 90% van de tijd bezig elkaar de hersenen in te slaan. Dat die 2 groene homo's het leuk met elkaar hebben snap ik wel. Zonder wijven kan iedereen er een leuke dag van maken.
quote:Op zondag 6 maart 2016 01:00 schreef Igen het volgende:
[ afbeelding ]
I.i.g. beter dan het "pedofielen kunnen hier hun ontvoerde kleine meisjes uitlaten"-bord wat je in Tsjechië overal ziet.
Het was toch in Utrecht dat een homo werd weggepest door Marokkanen en dat de burgemeester zo slap optrad?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:15 schreef tong80 het volgende:
Utrecht krijgt als eerste gemeente in Nederland een homoverkeerslicht. Vanaf dinsdagavond sieren twee figuurtjes van hetzelfde geslacht de lichten voor voetgangers op de kruising Daalsesingel/Knipstraat.
[ afbeelding ]
De lichten zijn een vervolg op het regenboog-zebrapad in de Lange Viestraat, eveneens symbool voor gelijke rechten voor homo's en lesbiennes.
Anders dan dit drukbelopen zebrapad, bevinden de verkeerslichten zich buiten het directe centrum van de stad. Volgens de gemeente Utrecht is voor deze locatie gekozen omdat de speciaal gemaakte lichten hier veilig en met beperkte kosten te monteren waren. Er is in totaal 1200 euro mee gemoeid.
Supergaaf
GroenLinks raadslid Pepijn Zwanenberg verzocht een jaar geleden om de lichten en is enthousiast dat ze er nu daadwerkelijk komen. ,,Het is misschien een beetje een gekke locatie, die ik ook niet zo goed ken, maar het is supergaaf dat ze er in elk geval komen.''
[ afbeelding ]
Utrecht heeft al veel langer bijzondere verkeerslichten: bij de Lange Viestraat reguleren rode en groene Nijntjes de overstekende voetgangers.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)overkeerslicht.dhtml![]()
Zou het helpen? Iets veranderen?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:15 schreef tong80 het volgende:
Utrecht krijgt als eerste gemeente in Nederland een homoverkeerslicht. Vanaf dinsdagavond sieren twee figuurtjes van hetzelfde geslacht de lichten voor voetgangers op de kruising Daalsesingel/Knipstraat.
[ afbeelding ]
De lichten zijn een vervolg op het regenboog-zebrapad in de Lange Viestraat, eveneens symbool voor gelijke rechten voor homo's en lesbiennes.
Anders dan dit drukbelopen zebrapad, bevinden de verkeerslichten zich buiten het directe centrum van de stad. Volgens de gemeente Utrecht is voor deze locatie gekozen omdat de speciaal gemaakte lichten hier veilig en met beperkte kosten te monteren waren. Er is in totaal 1200 euro mee gemoeid.
Supergaaf
GroenLinks raadslid Pepijn Zwanenberg verzocht een jaar geleden om de lichten en is enthousiast dat ze er nu daadwerkelijk komen. ,,Het is misschien een beetje een gekke locatie, die ik ook niet zo goed ken, maar het is supergaaf dat ze er in elk geval komen.''
[ afbeelding ]
Utrecht heeft al veel langer bijzondere verkeerslichten: bij de Lange Viestraat reguleren rode en groene Nijntjes de overstekende voetgangers.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)overkeerslicht.dhtml![]()
Maar dat gaat ook niet helpen. Het zit diep bij bepaalde mensen.quote:Op zondag 6 maart 2016 07:06 schreef Jigzoz het volgende:
Nou, gezien de eerste 50 reacties mag het budget voor voorlichting over homoseksualiteit wel met een factor 50 omhoog de komende jaren. Wat een treurigheid.
En de zoektocht naar een vrolijk topic gaat verder...quote:Op zondag 6 maart 2016 07:07 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar dat gaat ook niet helpen. Het zit diep bij bepaalde mensen.
Maar daarvoor kom je niet op een forum denk ik.quote:Op zondag 6 maart 2016 07:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En de zoektocht naar een vrolijk topic gaat verder...
Vooruit, een niet-bittercynisch topic dan.quote:Op zondag 6 maart 2016 07:12 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar daarvoor kom je niet op een forum denk ik.
Het rare is dat we de discussie nog moeten hebben in een zgn vrij land als Nederland.quote:Op zondag 6 maart 2016 07:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Vooruit, een niet-bittercynisch topic dan.
Het rare is dat rechts-conservatisme ineens weer de dominante stroming lijkt te worden in Nederland. Inclusief een jaren '50-opvatting over homoseksualiteit.quote:Op zondag 6 maart 2016 07:16 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het rare is dat we de discussie nog moeten hebben in een zgn vrij land als Nederland.
Ja. Op meer plekken. Kijk naar de US. Ik begrijp het ook niet. Ontwikkeling? Dat zou naar iets positiefs moeten gaan.quote:Op zondag 6 maart 2016 07:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het rare is dat rechts-conservatisme ineens weer de dominante stroming lijkt te worden in Nederland. Inclusief een jaren '50-opvatting over homoseksualiteit.
Mwoah, degeneratie lijkt me een betere term.quote:Op zondag 6 maart 2016 07:20 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Op meer plekken. Kijk naar de US. Ik begrijp het ook niet. Ontwikkeling? Dat zou naar iets positiefs moeten gaan.
Ja. Maar dat is te negatief. Er is niet meer criminaliteit. Maar je kon vroeger wel vaker je deur open laten.quote:Op zondag 6 maart 2016 07:24 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mwoah, degeneratie lijkt me een betere term.
De criminaliteitscijfers dalen al jaren, maar het geloof in toenemende onveiligheid is te sterk. Mensen willen weer bang zijn.quote:Op zondag 6 maart 2016 07:25 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Maar dat is te negatief. Er is niet meer criminaliteit. Maar je kon vroeger wel vaker je deur open laten.
Dat zie ik anders. Ik voel mij minder veilig na terugkeer uit het buitenland. Mensen zijn agressiever. Mensen doen minder aangifte. Dat wil ziet zeggen dat ik dagelijks te maken heb met geweld.quote:Op zondag 6 maart 2016 07:27 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De criminaliteitscijfers dalen al jaren, maar het geloof in toenemende onveiligheid is te sterk. Mensen willen weer bang zijn.
Hoe bedoel je agressiever? En hoe weet je dat mensen minder aangifte doen?quote:Op zondag 6 maart 2016 07:29 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat zie ik anders. Ik voel mij minder veilig na terugkeer uit het buitenland. Mensen zijn agressiever. Mensen doen minder aangifte.
Gewoon op straat. Er is meer assertiviteit. Aangifte doen is gewoon vrij zinloos vaak. Dus mensen doen het minder. Hoe weet ik dat? Omdat ik het hoor van mensen. Heb je ooit aangifte gedaan? Dat doe je maar 1 x.quote:Op zondag 6 maart 2016 07:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hoe bedoel je agressiever? En hoe weet je dat mensen minder aangifte doen?
Toch moet ik zeggen dat het wel erg gedateerd is geraakt. Inderdaad, vroeger Keek op de Week. Dirk met z'n bik Heineken (merknaam afgeplakt uiteraard). Maar als je het nu terugziet... Nee, grappig is anders.quote:Op zondag 6 maart 2016 07:46 schreef Jaroon het volgende:
Ja. Van Kooten en de Bie. Het maakte mijn week gewoon. Vast onderdeel van je opvoeding.
Het was toen erg goed. Ik heb er pas nog even naar gekeken. Misschien is het voor nu wat te traag. Maar ga dat maar eens evenaren. Draadstaal? Was ook even heel leuk.quote:Op zondag 6 maart 2016 07:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Toch moet ik zeggen dat het wel erg gedateerd is geraakt. Inderdaad, vroeger Keek op de Week. Dirk met z'n bik Heineken (merknaam afgeplakt uiteraard). Maar als je het nu terugziet... Nee, grappig is anders.
Ja, ben ik voor. Maar dan wel wat diverser verspreid en misschien ook wat andere positieve boodschappen dan alleen homo-acceptatie.quote:
De discussie erover is het enige positieve.quote:Op zondag 6 maart 2016 07:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, ben ik voor. Maar dan wel wat diverser verspreid en misschien ook wat andere positieve boodschappen dan alleen homo-acceptatie.
Dat zou kunnen, in Wenen en München hangen ze al een tijdje, wellicht is daar al een positief effect merkbaar.quote:Op zondag 6 maart 2016 07:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, ben ik voor. Maar dan wel wat diverser verspreid en misschien ook wat andere positieve boodschappen dan alleen homo-acceptatie.
Ik zie weinig positiefs in vergelijkingen met pedoseksualiteit, roepen dat het een afwijking, stoornis of ziekte is, of dat er een 'agenda' achter zit (quote:Op zondag 6 maart 2016 07:55 schreef Jaroon het volgende:
[..]
De discussie erover is het enige positieve.
Ik zou zeggen: maak 1 op de 20 stoplichten zo. Komt ook leuk overeen met de realiteit.quote:Op zondag 6 maart 2016 07:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, in Wenen en München hangen ze al een tijdje, wellicht is daar al een positief effect merkbaar.
True, dat is behoorlijk ziek.quote:Op zondag 6 maart 2016 07:58 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik zie weinig positiefs in vergelijkingen met pedoseksualiteit, roepen dat het een afwijking, stoornis of ziekte is, of dat er een 'agenda' achter zit (x1023).
Het rode licht zou dan eigenlijk ook wel roze moeten worden.quote:Op zondag 6 maart 2016 08:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: maak 1 op de 20 stoplichten zo. Komt ook leuk overeen met de realiteit.
Heeft men in België ook al Kuifje en suske en wiske stoplichten?quote:Op zondag 6 maart 2016 09:17 schreef Copycat het volgende:
. Of doet dat verkeerslicht Jan, Jans en de kinderen weer tekort?
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
Belachelijke symboolpolitiek. Verkeerstekens, -borden en stoplichten moeten gewoon neutraal zijn en overal in het land hetzelfde uiterlijk hebben.
In plaats van aan dit soort onzin had het geld beter besteed kunnen worden aan voorlichting op scholen of een actieve bestrijding van homohaat in bepaalde probleemwijken met grote concentraties allochtonen.
Zo te zien aan dit topic ligt dat toch anders.quote:Op zondag 6 maart 2016 09:41 schreef Revolution-NL het volgende:
Als je gewoon niet massaal mensen met een gedateerde cultuur importeert is dit helemaal niet nodig.
Straks krijgen we een homo en transgender quotem. Moet je je verplicht laten ombouwen of met Rinus uit Oldenzaal een relatie aanleggen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:36 schreef Dingflofbips het volgende:
De homoseksualisering van Nederland is bijna voltooid
En nu maar hopen dat er eindelijk eentje eens gaat uitleggen wat die veronderstelde 'agenda' inhoudt.quote:
Duidelijk zichtbaar in ieder geval.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik probeer me voor te stellen hoe de pro-polygamiepolyamorieverkeerslichten er uit zullen zien.
Ken de tekstschrijver. Zal het hem vragen.quote:Op zondag 6 maart 2016 09:17 schreef Copycat het volgende:
Dat het woord flikkerlicht nog niet gevallen is.
Anyhood, geinig initiatief. Niet te serieus nemen, net als Nijntje. Of doet dat verkeerslicht Jan, Jans en de kinderen weer tekort?
Lijkt me sterk.quote:Op zondag 6 maart 2016 10:33 schreef User8472 het volgende:
Toch vind ik ze niet zo pro-homo, immers een leeg gat
Ik ben er zelf ook wel ongeveer uit. Ik zit dan ook niet zo op discussie te wachten en al helemaal niet op een stoplicht.quote:Op zondag 6 maart 2016 07:16 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het rare is dat we de discussie nog moeten hebben in een zgn vrij land als Nederland.
Stopnichtquote:Op zondag 6 maart 2016 14:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook wel ongeveer uit. Ik zit dan ook niet zo op discussie te wachten en al helemaal niet op een stoplicht.
quote:Op zondag 6 maart 2016 14:45 schreef Peachbird het volgende:
Ik ken geen enkele homo die dit soort onzin nodig vindt.. en ja ik ken homosexuelen ja.
Sofie.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Vreselijk. Net zo idioot als die vrouwelijke figuurtjes die je in de omgeving van Utrecht, Hilversum en Amersfoort ziet verschijnen.
Het is relatief onschuldige onzin. Het is vermakelijk en ik vind het daarom niet erg zolang het niet al te veel geld kost per inwoner.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sofie.
We hebben Sofie al 15 jaar in Amersfoort. Don't touch Sofie
Het valt natuurlijk heel erg mee per inwoner maar ze hadden het geld wel beter kunnen besteden (desnoods in een spaarpotje). Zoiets doe je beter op landelijk niveau en pas op het moment dat veel lichten (kappen) moeten worden vervangen. Het is niet iets om wakker van te liggen en als mensen het amusant vinden dan is het de moeite waard. Ik neem aan dat ze dit nu doen in de gemeente Utrecht om een signaal te geven na het slappe optreden van Wolfsen tegen die polderMarokkanen die homo's wegpestten.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:51 schreef Tem het volgende:
Ach, het is een relatief simpel en goedkoop initiatief. Er wordt veel te veel gewicht gegeven aan deze actie imho.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |