Ik zie weinig positiefs in vergelijkingen met pedoseksualiteit, roepen dat het een afwijking, stoornis of ziekte is, of dat er een 'agenda' achter zit (quote:Op zondag 6 maart 2016 07:55 schreef Jaroon het volgende:
[..]
De discussie erover is het enige positieve.
Ik zou zeggen: maak 1 op de 20 stoplichten zo. Komt ook leuk overeen met de realiteit.quote:Op zondag 6 maart 2016 07:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, in Wenen en München hangen ze al een tijdje, wellicht is daar al een positief effect merkbaar.
True, dat is behoorlijk ziek.quote:Op zondag 6 maart 2016 07:58 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik zie weinig positiefs in vergelijkingen met pedoseksualiteit, roepen dat het een afwijking, stoornis of ziekte is, of dat er een 'agenda' achter zit (x1023).
Het rode licht zou dan eigenlijk ook wel roze moeten worden.quote:Op zondag 6 maart 2016 08:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: maak 1 op de 20 stoplichten zo. Komt ook leuk overeen met de realiteit.
Heeft men in België ook al Kuifje en suske en wiske stoplichten?quote:Op zondag 6 maart 2016 09:17 schreef Copycat het volgende:
. Of doet dat verkeerslicht Jan, Jans en de kinderen weer tekort?
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
Belachelijke symboolpolitiek. Verkeerstekens, -borden en stoplichten moeten gewoon neutraal zijn en overal in het land hetzelfde uiterlijk hebben.
In plaats van aan dit soort onzin had het geld beter besteed kunnen worden aan voorlichting op scholen of een actieve bestrijding van homohaat in bepaalde probleemwijken met grote concentraties allochtonen.
Zo te zien aan dit topic ligt dat toch anders.quote:Op zondag 6 maart 2016 09:41 schreef Revolution-NL het volgende:
Als je gewoon niet massaal mensen met een gedateerde cultuur importeert is dit helemaal niet nodig.
Straks krijgen we een homo en transgender quotem. Moet je je verplicht laten ombouwen of met Rinus uit Oldenzaal een relatie aanleggen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:36 schreef Dingflofbips het volgende:
De homoseksualisering van Nederland is bijna voltooid
En nu maar hopen dat er eindelijk eentje eens gaat uitleggen wat die veronderstelde 'agenda' inhoudt.quote:
Duidelijk zichtbaar in ieder geval.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik probeer me voor te stellen hoe de pro-polygamiepolyamorieverkeerslichten er uit zullen zien.
Ken de tekstschrijver. Zal het hem vragen.quote:Op zondag 6 maart 2016 09:17 schreef Copycat het volgende:
Dat het woord flikkerlicht nog niet gevallen is.
Anyhood, geinig initiatief. Niet te serieus nemen, net als Nijntje. Of doet dat verkeerslicht Jan, Jans en de kinderen weer tekort?
Lijkt me sterk.quote:Op zondag 6 maart 2016 10:33 schreef User8472 het volgende:
Toch vind ik ze niet zo pro-homo, immers een leeg gat
Ik ben er zelf ook wel ongeveer uit. Ik zit dan ook niet zo op discussie te wachten en al helemaal niet op een stoplicht.quote:Op zondag 6 maart 2016 07:16 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het rare is dat we de discussie nog moeten hebben in een zgn vrij land als Nederland.
Stopnichtquote:Op zondag 6 maart 2016 14:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook wel ongeveer uit. Ik zit dan ook niet zo op discussie te wachten en al helemaal niet op een stoplicht.
quote:Op zondag 6 maart 2016 14:45 schreef Peachbird het volgende:
Ik ken geen enkele homo die dit soort onzin nodig vindt.. en ja ik ken homosexuelen ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |