Ik denk een magere 1-2.quote:Op zondag 6 maart 2016 02:57 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Hier moet je wat mee gaan doen! Wat doet Ajax tegen WII?
Omdat hij door de opleiding van PSV zo'n uitblinker is geworden. Het is heel simpel voor hem om een handtekening te zetten onder een contract dat er voor zorgt dat PSV wat meer geld kunnen vragen voor hem. De clubs die hem willen hebben schrikken echt niet af van een miljoentje of 2 meer, maar dan moet PSV wel die stok achter de deur hebben om te kunnen onderhandelen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoezo? Hij speelt er lang genoeg, is eerder al gebleven omdat PSV besloot niemand meer te willen laten vertrekken, en straks loopt zijn contract gewoon af. Steeds gejank over spelers die wellicht vertrekken aan het eind van hun contract.
Die jongen is gewoon redelijk klaar op dit niveau, blinkt al jaren positief uit bij PSV, en zal toch gewoon een mooie stap naar het buitenland willen maken.
Vreemd dat ik elke keer mijn naam zie als jij hier post. Het lijkt wel alsof je beetje een obsessie hebt.quote:
Dat hangt ook van de speler af en zijn blessure, het kan ook zijn dat hij nooit meer op niveau komt en dan moet je hem door blijven betalenquote:Op zondag 6 maart 2016 09:52 schreef tja77 het volgende:
Eigenlijk zou, wanneer een speler in zijn contractuele laatste 2 seizoenen, langer dan een half seizoen geblesseerd is, zijn contract automatisch met 1 seizoen verlengd moeten worden. Nu loop je het risico dat een speler op kosten van de club kan en mag revalideren, en tegen de tijd dat hij weer op niveau is, transfervrij of voor een habbekrats de deur uitloopt.
Hey Davy, leuk dat je reageert!quote:Op zondag 6 maart 2016 10:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vreemd dat ik elke keer mijn naam zie als jij hier post. Het lijkt wel alsof je beetje een obsessie hebt.
Je maakt er zelfs een kloonaccount voor terwijl je gebanned was
Psv heeft de voorkeur aangegeven om zijn thuiswedstrijden zoveel mogelijk op zaterdagavond te spelen. (dit doen ze al 25 jaar). Ajax liever op zondagmiddag.quote:Op zondag 6 maart 2016 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie dat voordeel ook niet zo maar de verdeling blijft wel vreemd qua speeldagen en tijden.
Een jaartje salaris weegt niet op tussen transfervrij de deur uitlopen, of nog een contract voor 1 jaar dat afgekocht dient te worden. Als club verlies je er soms op, maar het levert ook vaak een vergoeding op voor de revalidatie.quote:Op zondag 6 maart 2016 10:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hangt ook van de speler af en zijn blessure, het kan ook zijn dat hij nooit meer op niveau komt en dan moet je hem door blijven betalen
Nee dat niet maar wel dat Ajax heel vaak om 12:30 moet terwijl dat toch echt geen verzoek is, is naar mijn mening niet in verhouding en dat is niet ineens, dat vind ik al jaren zoquote:Op zondag 6 maart 2016 10:08 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Psv heeft de voorkeur aangegeven om zijn thuiswedstrijden zoveel mogelijk op zaterdagavond te spelen. (dit doen ze al 25 jaar). Ajax liever op zondagmiddag.
Nu is het ineens "vreemd" ?
Zou kunnen, dit is een speler waar je het graag zou bij willen, het blijft altijd moeilijk dit soort risico's af te dekkenquote:Op zondag 6 maart 2016 10:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een jaartje salaris weegt niet op tussen transfervrij de deur uitlopen, of nog een contract voor 1 jaar dat afgekocht dient te worden. Als club verlies je er soms op, maar het levert ook vaak een vergoeding op voor de revalidatie.
quote:Op zondag 6 maart 2016 10:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een jaartje salaris weegt niet op tussen transfervrij de deur uitlopen, of nog een contract voor 1 jaar dat afgekocht dient te worden. Als club verlies je er soms op, maar het levert ook vaak een vergoeding op voor de revalidatie.
Zou zoiets niet in een contractclausule te verwerken zijn?quote:Op zondag 6 maart 2016 10:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hangt ook van de speler af en zijn blessure, het kan ook zijn dat hij nooit meer op niveau komt en dan moet je hem door blijven betalen
Maar, is dat nadelig volgens jou dan? Vind het altijd maar wat slappe excuses. 2 uurtjes vroeger spelen en eten, er bestaan ergere zaken volgens mij.quote:Op zondag 6 maart 2016 10:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee dat niet maar wel dat Ajax heel vaak om 12:30 moet terwijl dat toch echt geen verzoek is, is naar mijn mening niet in verhouding en dat is niet ineens, dat vind ik al jaren zo
Lijkt me heel lastig. Zoals Tarado al zegt, als hij geblesseerd blijft en niet meer kan voetballen blijft zijn contract dus automatisch verlengd worden.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
Zou zoiets niet in een contractclausule te verwerken zijn?
nee maar dat zeg ik ook niet, zie eerdere post, maar het is voor bezoekers wel heel irritant, was voor mij een mede reden om niet meer te gaan.quote:Op zondag 6 maart 2016 13:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maar, is dat nadelig volgens jou dan? Vind het altijd maar wat slappe excuses. 2 uurtjes vroeger spelen en eten, er bestaan ergere zaken volgens mij.
Ik zei ook niet dat je dat zei, het was gewoon een vraagquote:Op zondag 6 maart 2016 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee maar dat zeg ik ook niet, zie eerdere post, maar het is voor bezoekers wel heel irritant, was voor mij een mede reden om niet meer te gaan.
Ik heb er nog niks van gezien maar kijkend naar de cijfers snap ik idd op voorhand niet waarom Cocu over een 'wereldpot' praat in de persquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:19 schreef RubenSosa het volgende:
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr zal zo wel komen klagen over ...iets..
Dáár heb jij iig wel verstand van.quote:
Zoet, Bruma, Willems, Propper, de Jong zie ik wel gebeuren. En dan misschien 2 ervan ook daadwerkelijk in de basis.quote:'PSV ruggengraat van nieuw Oranje'
7 maart 2016
In de loop van de week zal Danny Blind zijn voorselectie bekendmaken voor de komende oefeninterlands van Oranje. De bondscoach zal moeten gaan bouwen aan een nieuw elftal. Het Algemeen Dagblad poneert de stelling dat PSV de ruggengraat moet gaan vormen van het elftal. De krant verwacht maar liefst zeven PSV'ers in de voorselectie met Zoet, Bruma, Willems, Propper, Van Ginkel, Narsingh en De Jong. Daarbij wordt ook Locadia nog eens een twijfelgeval genoemd. Uiteindelijk zouden er daar zeker vijf van overblijven met Van Ginkel en Narsingh als twijfelgeval omdat aantal nog verder op te laten lopen.
Ik zou er ook geen problemen mee hebben als er even gewacht werd met PSV'ers selecteren tot na het einde van de competitie.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:43 schreef BeamofLight het volgende:
eigenlijk de enige keerzijde van de medaille
is gewoon dubbel kutquote:Op maandag 7 maart 2016 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou er ook geen problemen mee hebben als er even gewacht werd met PSV'ers selecteren tot na het einde van de competitie.
Na afloop van de competitie vind ik het prima hoor, alleen die oefenwedstrijden tegen Frankrijk en Engeland midden in de titelstrijd....quote:Op maandag 7 maart 2016 13:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
is gewoon dubbel kut
met al die oefenduels om Wales, Duitsland en Italie voor te bereiden op dat EK...
Alleen Bruma, Willems en Propper gaan minuten maken denk ikquote:Op maandag 7 maart 2016 13:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Na afloop van de competitie vind ik het prima hoor, alleen die oefenwedstrijden tegen Frankrijk en Engeland midden in de titelstrijd....
Lijkt me sterk. In Ajax A1 schijnen nog wat talenten rond te lopen die Luuk al ver voor zijn.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De Jong niet? Lijkt me toch ook wel kanshebber voor speelminuten.
Als Blind nu echt zo'n ajax-bondscoach is selecteert hij nog veel meer PSV-ers en niemand van Ajax in die fase van de competitie.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Na afloop van de competitie vind ik het prima hoor, alleen die oefenwedstrijden tegen Frankrijk en Engeland midden in de titelstrijd....
De arme man kan het ook nooit goed doenquote:Op maandag 7 maart 2016 16:39 schreef XL het volgende:
[..]
Als Blind nu echt zo'n ajax-bondscoach is selecteert hij nog veel meer PSV-ers en niemand van Ajax in die fase van de competitie.
Tete en Riedewald begonnen zekerheidjes te worden maar die kan hij nu iig niet meer oproepenquote:Op maandag 7 maart 2016 17:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De arme man kan het ook nooit goed doen
Als dat mogelijk was speelden we alle oefeninterlands met amateurs vermoed ikquote:Op maandag 7 maart 2016 18:20 schreef HL_Dog43 het volgende:
Gewoon weigeren om naar dat Oranje te laten gaan. Pleur eens op man, we zitten godver in een titelstrijd.
Denk wel na Huntelaar de meeste kans voor in de spits.quote:Op maandag 7 maart 2016 14:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De Jong niet? Lijkt me toch ook wel kanshebber voor speelminuten.
Wie moet eigenlijk de linkercentrale worden...?quote:Op maandag 7 maart 2016 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk wel na Huntelaar de meeste kans voor in de spits.
Bruma, Willems en Propper zou ik wel in de basis zetten.
Als we met amateurs de kwalificatie hadden gedaan was het vermoedelijk wel geluktquote:Op maandag 7 maart 2016 18:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als dat mogelijk was speelden we alle oefeninterlands met amateurs vermoed ik
de Vrij+Bruma?quote:Op maandag 7 maart 2016 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie moet eigenlijk de linkercentrale worden...?
Moreno.quote:Op maandag 7 maart 2016 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie moet eigenlijk de linkercentrale worden...?
Véél slechter zou het niet gegaan zijn gok ik nee.quote:Op maandag 7 maart 2016 19:35 schreef XL het volgende:
[..]
Als we met amateurs de kwalificatie hadden gedaan was het vermoedelijk wel gelukt
quote:
quote:Anderhalve week geleden gaf Maher nog aan zelf gevraagd te hebben om mee te mogen spelen bij Jong PSV en zei hij dat er in de winterstop ‘een goed gesprek’ was geweest met de club over zijn toekomst. Dat de verwachtingen niet uitkwamen, kon in zijn optiek nu eenmaal gebeuren. Inmiddels lijkt de 22-jarige middenvelder, die PSV circa 6,5 miljoen euro kostte bij binnenkomst, toch genoeg te hebben van zijn situatie.
“Je moet accepteren dat dingen niet gaan zoals ze gaan en dat dingen die worden gezegd niet worden nagekomen”, sprak hij na het verlies tegen Fortuna voor de camera van FOX Sports. “Je moet beseffen en accepteren hoe de situatie is. Ik heb zelf gevraagd dat ik hier wil spelen. Ik heb veel voor mezelf getraind en voel me goed. Ik wil wedstrijden spelen. Als dat niet bij het eerste kan dan bij Jong PSV. Ik blijf mijn best doen bij Jong en voor mezelf trainen. In de zomer kijken we verder.”
Iedereen heeft warme gevoelens bij PSV, ook bankzitters en spelers als Derijck die PSV hebben verlaten nadat ze niet hadden gebracht wat men gehoopt had.quote:
Natuurlijk ligt de schuld bij Maher zelf, of PSV moet iets gedaan hebben waardoor Maher gewoon niet goed genoeg is.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:46 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Iedereen heeft warme gevoelens bij PSV, ook bankzitters en spelers als Dercijck die PSV hebben verlaten nadat ze niet hadden gebracht wat men gehoopt had.
De schuld zal hoogstwaarschijnlijk bij Maher zelf liggen.
Ik blijf het raar vinden dat hij ineens eruit gekicked werd, zo slecht was hij ook niet en Locadia die nog eens wangedrag vertoonde mag blijven staan, zelfs na dramatische wedstrijden waar hij onzichtbaar was en tevens niet eens zijn positie.quote:
Maher was zo slecht niet? Whut?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 06:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden dat hij ineens eruit gekicked werd, zo slecht was hij ook niet en Locadia die nog eens wangedrag vertoonde mag blijven staan, zelfs na dramatische wedstrijden waar hij onzichtbaar was en tevens niet eens zijn positie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |