Ik zit meer in m'n maag met het eventuele vertrek van Willems komende zomer. Of nog erger: dat hij zijn contract wil uitdienen en naar Jong PSV gedirigeerd wordquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:35 schreef Diepe_Liefdesgrot het volgende:
Dat Piroe nog steeds geen contract heeft bevreemd. Ik neem aan dat die na dit seizoen weg is.
Dat zou wel een flink lage streek zijn van Willemsquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit meer in m'n maag met het eventuele vertrek van Willems komende zomer. Of nog erger: dat hij zijn contract wil uitdienen en naar Jong PSV gedirigeerd word
Tis zijn goed recht in principe. Chic is het niet maar dat is voetballers chanteren met ze terug zetten naar het 2e ook niet bepaald....quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:53 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat zou wel een flink lage streek zijn van Willems
Het liefste dat hij gewoon nog voor een seizoen bijtekent, zou voor hemzelf ook niet slecht zijn, dit seizoen was toch grotendeels een verloren seizoen voor hem.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:04 schreef Buitendam het volgende:
Dat is het luxeprobleem van Champions League voetbal. Die jongens spelen tegen Atletico en willen dat iedere week. Nu moeten ze zich opladen voor Excelsior, Cambuur en de Graafschap. Ik begrijp Willems wel en ik hoop dat PSV nog wat geld van hem kan maken. Dat terugzetten naar het tweede is te genant voor woorden.
Tekengeld zou voor hemzelf ook niet slecht zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het liefste dat hij gewoon nog voor een seizoen bijtekent, zou voor hemzelf ook niet slecht zijn, dit seizoen was toch grotendeels een verloren seizoen voor hem.
Die is deze zomer weg. Is ook geen probleem toch? Ik denk niet dat we moeten verwachten dat PSV zijn beste spelers steeds kan houden. Hij kan een veelvoud in het buitenland verdienen en spelen op een hoger niveau. Het is hem gegund.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit meer in m'n maag met het eventuele vertrek van Willems komende zomer. Of nog erger: dat hij zijn contract wil uitdienen en naar Jong PSV gedirigeerd word
Nee, het is alleen jammer dat ze na één goed seizoen meteen weg zijn tegenwoordig. Willems is vorig seizoen een 'grote meneer' geworden en heeft dit seizoen nauwelijks gespeeld. Wijnaldum, zelfde verhaal, die was vorig seizoen ook pas écht een belangrijke speler. Depay idem, na zijn eerste echte topseizoen meteen weg.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:39 schreef Diepe_Liefdesgrot het volgende:
[..]
Die is deze zomer weg. Is ook geen probleem toch? Ik denk niet dat we moeten verwachten dat PSV zijn beste spelers steeds kan houden. Hij kan een veelvoud in het buitenland verdienen en spelen op een hoger niveau. Het is hem gegund.
Tja, wie is dat wél nog als speler zijnde?quote:
Uit of thuis is een wereld van verschil. Daar op bezoek win je niet even.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is FC Groningen maar. Daar win je ook met Locadia gewoon 0-3 van.
FC Groningen is een verschrikking dit seizoen. Opstelling voorspelt niet veel goeds. Burnet kan er niets van. Reijnen heeft ook zwaar veel moeite om in vorm te komen. Bacuna als VMquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Uit of thuis is een wereld van verschil. Daar op bezoek win je niet even.
Dit gaat gewoon 0-5 worden. Groningen kan er helemaal niks van.quote:
Ach joh, Brenet kan dat ook.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, het is alleen jammer dat ze na één goed seizoen meteen weg zijn tegenwoordig. Willems is vorig seizoen een 'grote meneer' geworden en heeft dit seizoen nauwelijks gespeeld. Wijnaldum, zelfde verhaal, die was vorig seizoen ook pas écht een belangrijke speler. Depay idem, na zijn eerste echte topseizoen meteen weg.
Of dat goed is voor club en spelers en daarmee dus het hele NL voetbal vraag ik me echt af. Daarbij wil ik gewoon nog een seizoen langer van al die mooie ballen kunnen genieten die hij geeft, dat is echt een zeldzaamheid namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo? Hij speelt er lang genoeg, is eerder al gebleven omdat PSV besloot niemand meer te willen laten vertrekken, en straks loopt zijn contract gewoon af. Steeds gejank over spelers die wellicht vertrekken aan het eind van hun contract.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:53 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat zou wel een flink lage streek zijn van Willems
Echt zo'n u mad bro gezicht.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:10 schreef tja77 het volgende:
Iemand een gifje van dat moment tussen Linsen en Willems, die kop van Willems
53quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:37 schreef tja77 het volgende:
Hoeveelste comp. wedstrijd op rij gescoord?
Hoeveelste wedstrijd op rij de 0?
Wat een scoop van Riktwitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 05-03-2016 om 21:39:00#PSV won de afgelopen 10 duels in de eredivisie. Als de ploeg de komende 7 wedstrijden ook wint, is het kampioen. reageer retweet
Er komen er dadelijk nog een paar klagen over de eerste helft en dat het moeizaam ging en dat de tweede goal veel eerder had moeten vallen en over concentratieverlies achterin.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:04 schreef Buitendam het volgende:
Ze laten echt helemaal niets liggen. Wat een team.
komende 6quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een scoop van Riktwitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 05-03-2016 om 21:39:00#PSV won de afgelopen 10 duels in de eredivisie. Als de ploeg de komende 7 wedstrijden ook wint, is het kampioen. reageer retweet
je hebt t gewoon niet hequote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:58 schreef BadderHaring het volgende:
Locadia werkt aan zijn statistieken. Sjongejonge.
Staat al weer op 5 volslagen kansloze schoten vandaag.
Hier moet je wat mee gaan doen! Wat doet Ajax tegen WII?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is FC Groningen maar. Daar win je ook met Locadia gewoon 0-3 van.
De smoesjes van de ajacieden worden met de week gekker.quote:Suarez6 maart 2016 om 01:40
Belachelijk dat het speelschema zo is opgesteld dat psv vaak op zaterdag speelt. Is zo'n groot voordeel
Achjajoh, die zien de bui wel hangenquote:Op zondag 6 maart 2016 03:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De smoesjes van de ajacieden worden met de week gekker.
Hey Davy.quote:Op zondag 6 maart 2016 03:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De smoesjes van de ajacieden worden met de week gekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |