SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2016 15:06:13 ]
Daar hebben ze sinds kort een 16-jarige mod, die wel gewaardeerd wordtquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
volgens mij is de VBL SC ook dicht
Je bedoelt jezelf neem ik aan?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh deze zure jankbal is er ook weer.
Valt wel mee, ik volg de wind.quote:
Misschien had jouw moeder het daar ooit over moeten hebben.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:06 schreef Kurovski het volgende:
Kunnen we het over abortus gaan hebben?
wowowowowoowowoowowowowowowowquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Misschien had jouw moeder het daar ooit over moeten hebben.
oh wowquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jammer dat ze dat niet gedaan heeft he?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
zoete snacks zijn per definitie kutquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:07 schreef madeliefff het volgende:
Dat moment dst je thuis komt met alleen maar zoete snacks en je ineens zin hebt in zoute
Was een serieuze vraag, maar je hebt na al die tijd nog altijd een bord voor je kop merk ik wel.quote:
meer variëren in je aankpen dnquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:07 schreef madeliefff het volgende:
Dat moment dst je thuis komt met alleen maar zoete snacks en je ineens zin hebt in zoute
Dat is het punt ja. Dankje.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jammer dat ze dat niet gedaan heeft he?
oneensquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zoete snacks zijn per definitie kut
Onmogelijk. 16-jarigen zijn ongeleide projectielen die tegen zichzelf beschermd moeten worden.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daar hebben ze sinds kort een 16-jarige mod, die wel gewaardeerd wordt
Ik ben het hier wel mee eens. En dan heb je nog altijd Per Mertesacker rondlopen...quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
@guus en leprof
De rol van Ozil bij real wordt schromelijk overschat. Niet voor niets liep het niks minder na de verkoop.. Hetzelfde als met di maria trouwens
Alexis vind ik ook niet heel bijzonder.. Er zijn een aantal een stuk beter
had een goede periode in het begin dat wel
Eens, ik was ooit '16 en op FOK!'.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Onmogelijk. 16-jarigen zijn ongeleide projectielen die tegen zichzelf beschermd moeten worden.
Ajacied422?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Onmogelijk. 16-jarigen zijn ongeleide projectielen die tegen zichzelf beschermd moeten worden.
hé kijk jimmy post weer kutmuziekquote:
Was sarcasme, m'n beste gansquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ajacied422?
Dat is zowat de redelijkste vbl-user. Ook een van de weinigen die nooit trollt.
Weet ik veel, ben niet thuis in VBL.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ajacied422?
Dat is zowat de redelijkste vbl-user. Ook een van de weinigen die nooit trollt.
paprika, kom op, je kan het! zo'n mooie oranje!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:09 schreef Crip het volgende:
ik ga zo ook snacks halen. weet nog nie wat
ik heb bitterscotch choco, dropjes en dadelsquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:09 schreef Crip het volgende:
Kan je ook even ophouden met zeiken? Je verpest de sfeer een beetje.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
hé kijk jimmy post weer kutmuziek
dropquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb bitterscotch choco, dropjes en dadels
muesli repenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:09 schreef Crip het volgende:
ja, intelligente speler maar zoveel lompheid en traagheid compenseer je niet tegen de topquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ben het hier wel mee eens. En dan heb je nog altijd Per Mertesacker rondlopen...
Lekkere combiquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb bitterscotch choco, dropjes en dadels
Oke, pak de stats er maar bij dan. Özil is de beste spelmaker ter wereld, niemand creëert zo veel kansen als hij en Ronaldo baalde daar verschrikkelijk van. Natuurlijk hoef je dat niet te merken met de hoeveelheid sterren en gebrek aan weerstand daar, maar weinigen stonden daarachter.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
@guus en leprof
De rol van Ozil bij real wordt schromelijk overschat. Niet voor niets liep het niks minder na de verkoop.. Hetzelfde als met di maria trouwens
Alexis vind ik ook niet heel bijzonder.. Er zijn een aantal een stuk beter
had een goede periode in het begin dat wel
Ik heb salami met daarin hazelnoot verwerkt, blauwschimmelkaas en stokbrood.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:09 schreef Crip het volgende:
Oh, kijk, Jimmy gaat weer huilen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan je ook even ophouden met zeiken? Je verpest de sfeer een beetje.
Dank je wel.
Neu, je komt over als een irritant pubertje die per se ruzie wil schoppen, maar ga lekker zo door!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, kijk, Jimmy gaat weer huilen.
where you dates atquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:09 schreef Crip het volgende:
Chevy kan je helpen met een scriptje schrijvenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Neu, je komt over als een irritant pubertje die per se ruzie wil schoppen, maar ga lekker zo door!
Ik voeg je toe aan mijn ignore lijstje.
Oké Chevy.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Neu, je komt over als een irritant pubertje die per se ruzie wil schoppen, maar ga lekker zo door!
ben je er weer fascismus maximusquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
dat is guus toch ookquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En twee weken ban krijgenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Chevy kan je helpen met een scriptje schrijven
beetje jammer welquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:13 schreef zeer het volgende:
M'n levenskwaliteit is inmiddels met 10 punten gestegen.
Ik weet niet waarom, maar ik heb altijd het idee dat die spelers bij Arsenal nooit het maximale uit elkaar halen, dat talenten zich niet goed door ontwikkelen en dat spelers altijd op hetzelfde niveau blijven hangen. Zal vast niet aan de cijfers te zien zijn, maar volgens mij wel een reden waarom ze vaak naast de prijzen pakken (Op de FA cup na dan, maar met zo'n finale is het een schande als je niet wint)quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oke, pak de stats er maar bij dan. Özil is de beste spelmaker ter wereld, niemand creëert zo veel kansen als hij en Ronaldo baalde daar verschrikkelijk van. Natuurlijk hoef je dat niet te merken met de hoeveelheid sterren en gebrek aan weerstand daar, maar weinigen stonden daarachter.
Di Maria is ook geweldig. Real doet altijd maar wat. Komende zomer James en/of Isco lozen? Kans is heel groot.
Alexis is het kwijt ja, en hoe langer het duurt des te schrijnender het wordt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:13 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik sta er ook op.
M'n levenskwaliteit is inmiddels met 10 punten gestegen.
Gewoon zelf doen man. Is nog wel aardig om te doen ook.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Chevy kan je helpen met een scriptje schrijven
Guus kan tenminste wel incasseren, dus deel gerust uit.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
moet je hem niet uitdagen hequote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar Jimmy doet daar graag negatief over en verpest daarmee de hele sfeer.
Pas maar op, zo meteen begint 'ie over de waarheid en hoe verwerpelijk het is om zijn repressie niet te ambiëren.quote:
Wat? Lees even terug anders. Ik word wat moe van dat infantiele gezemel.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Guus kan tenminste wel incasseren, dus deel gerust uit.
dankquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er om het intellectuele niveau op te krikken.
kop een voetbalquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kijk Mongo kan inmiddels posten
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Guus kan tenminste wel incasseren, dus deel gerust uit.
Dat was frozen assasisn toch die dat zei?quote:
Goed voor de sfeer jij, zure.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er om het intellectuele niveau op te krikken.
kwa snacks? Ook hartig hoor maar ik hou meer van zoet. Marinades maak ik ook meestal zoet :pquote:
Komt er gewoon op neer dat speler niet goed genoeg zijn. En ja, Wenger is te soft, dat is het probleem. Geen leiders, geen winnaars, maar een aai over de bol als het misgaat en je plek blijven behouden wanneer je fout na fout maakt.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik heb altijd het idee dat die spelers bij Arsenal nooit het maximale uit elkaar halen, dat talenten zich niet goed door ontwikkelen en dat spelers altijd op hetzelfde niveau blijven hangen. Zal vast niet aan de cijfers te zien zijn, maar volgens mij wel een reden waarom ze vaak naast de prijzen pakken (Op de FA cup na dan, maar met zo'n finale is het een schande als je niet wint)
en dat is alleen al je voorgerecht?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:15 schreef madeliefff het volgende:
Maar dingen als choco,drop, koekjes , dadels, kaas, nootjes, snoep, gebak
Haha je hebt een softie in je UIquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Komt er gewoon op neer dat speler niet goed genoeg zijn. En ja, Wenger is te soft, dat is het probleem. Geen leiders, geen winnaars, maar een aai over de bol als het misgaat en je plek blijven behouden wanneer je fout na fout maakt.
Heb geen gejank van Guus gezien.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat? Lees even terug anders. Ik word wat moe van dat infantiele gezemel.
ja stats zeggen ook niet alles he.. Ronaldo Voetbald tegenwoordig ook als een dweil maar staat nog wel 1 op 1..quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oke, pak de stats er maar bij dan. Özil is de beste spelmaker ter wereld, niemand creëert zo veel kansen als hij en Ronaldo baalde daar verschrikkelijk van. Natuurlijk hoef je dat niet te merken met de hoeveelheid sterren en gebrek aan weerstand daar, maar weinigen stonden daarachter.
Di Maria is ook geweldig. Real doet altijd maar wat. Komende zomer James en/of Isco lozen? Kans is heel groot.
Alexis is het kwijt ja, en hoe langer het duurt des te schrijnender het wordt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Komt er gewoon op neer dat speler niet goed genoeg zijn. En ja, Wenger is te soft, dat is het probleem. Geen leiders, geen winnaars, maar een aai over de bol als het misgaat en je plek blijven behouden wanneer je fout na fout maakt.
neequote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en dat is alleen al je voorgerecht?
Jimmy doe eens niet zo zuur joh.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat? Lees even terug anders. Ik word wat moe van dat infantiele gezemel.
Quote dan.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moet je een brilletje kopen misschien.
fok tochquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh, dacht eindelijk dat we iets met elkaar in gemeen hadden
Jullie zijn allebei kwaliteitsusersquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
madeliefff zou wle de ideale vrouw voor je zijn, ze kan heerlijk koken, jij kan goed eten... helaas voor jou is ze niet blind... dus tjaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
hé kijk jimmy post weer kutmuziek
hallooo ik antwoord niet voor jan doedel hequote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoezo helaas, als ze blind was zou ze toch ook niet kunnen kokenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
madeliefff zou wle de ideale vrouw voor je zijn, ze kan heerlijk koken, jij kan goed eten... helaas voor jou is ze niet blind... dus tja
Nee, maar wel op je vallen, dus dilemaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoezo helaas, als ze blind was zou ze toch ook niet kunnen koken
Staan genoeg voorbeelden van een slachtofferrol in je pohi, Jimmy.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoel met gejank meer slachtofferrol.
Ik bedoel met gejank meer vervelend zeuren om ruzie te schoppen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoel met gejank meer slachtofferrol.
je bent zelf een dilemaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, maar wel op je vallen, dus dilema
Dit noem ik dus gejank.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik bedoel met gejank meer vervelend zeuren om ruzie te schoppen.
Kijk, Jimmy gebruikt weer eens een andere definitie dan die van het door hem gebruikte woord.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
mimimimimiquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
schaatsenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:22 schreef Oberkullie het volgende:
Heb vandaag alleen nog maar op bed schaatsen gekeken en eten gemaakt
met een onrustige huid?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:22 schreef Oberkullie het volgende:
eten maken op bedquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:22 schreef Oberkullie het volgende:
Alsof blinden gehandicapt zijn. Visuofoobquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoezo helaas, als ze blind was zou ze toch ook niet kunnen koken
je zult wel moe zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:22 schreef Oberkullie het volgende:
Leuk joh, ik zou jou eens elke keer als online bent uitschelden en uitdagen, kijken of je het dan ook nog zo leuk vind.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit noem ik dus gejank.
Hoe kan die jongen ruzie schoppen als niemand hapt?
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
de quote op sven kramer is 1,0
ja hoor, ik beleef er wel lol aanquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Leuk joh, ik zou jou eens elke keer als online bent uitschelden en uitdagen, kijken of je het dan ook nog zo leuk vind.
ja, visueel gehandicaptquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Alsof blinden gehandicapt zijn. Visuofoob
Kijk zo zie ik het graag, denken in uitdagingen in plaats van problemen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Leuk joh, ik zou jou eens elke keer als online bent uitschelden en uitdagen, kijken of je het dan ook nog zo leuk vind.
Wielrennen is best oke om te kijken soms.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jmmr dit
Wielrennen is prima om de zomer door te komen
hoeft ook niet, je nadert de 30, dus je kan je maar beter jezelf isoleren om schaamte te voorkomen.quote:
Als je nog eens over gejank wilt klagen moet je mss eerst ff je eigen posts in dit topic teruglezenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik geniet daar ook van hoor, zit tenminste tactiek achter.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jmmr dit
Wielrennen is prima om de zomer door te komen
dat begon toch al toen jij over abortus begon?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:24 schreef Kurovski het volgende:
Benieuwd hoe lang het duurt voor er hier een slotje op komt. Het afzeiken is weer begonnen zo te zien.
is sinds JimmyDean zijn binnenkomstquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:24 schreef Kurovski het volgende:
Benieuwd hoe lang het duurt voor er hier een slotje op komt. Het afzeiken is weer begonnen zo te zien.
Alleen als ik weg ben kennelijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:24 schreef McGrath het volgende:
Komt chevy hier nog wel eens? Ik kreeg een hele lekkere snap van Djedje.
Idd, maar dat ligt echt niet aan hem hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is sinds JimmyDean zijn binnenkomst
Maar jij bent er heel vaak niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Alleen als ik weg ben kennelijk.
Sorry Grath.
Omdat Guus zonodig puberaal moet doen inderdaad.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ja nee, maar ik ben ook dol op shorttrackquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik fietsen kansloos vind.
ja, de finales sowieso... Laatste uurtje is best leukquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wielrennen is best oke om te kijken soms.
Nee, was gewoon een vraag.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat begon toch al toen jij over abortus begon?
Ah, we hebben een schuldige.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
trek je toch alles niet zo aan manquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat Guus zonodig puberaal moet doen inderdaad.
huil huilquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat Guus zonodig puberaal moet doen inderdaad.
alleen tijdens OS zeker en dan alleen sjinkie kennenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja nee, maar ik ben ook dol op shorttrack
#teamnielsquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ga een thaise hoer betalen voor seks joh, kneus.
Het gaat al maanden zo. Ik word ook elke dag voor fascist en nazi uitgemaakt.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
trek je toch alles niet zo aan man
Zal ik een TR doen?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Op zoek naar de volgende om af te zeiken? Deze sc is door en door verrot.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:24 schreef Kurovski het volgende:
ja en ik voor oud, kaal, lelijk, nazi en noem maar opquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het gaat al maanden zo. Ik word ook elke dag voor fascist en nazi uitgemaakt.
mad mad madquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En wat zeiden Frank, huge en Remqo toen je het er met hen over had?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
maar bij jou is het 100% de waarheidquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja en ik voor oud, kaal, lelijk, nazi en noem maar op
Bij mij menen ze het.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Staat niet vast. Ik ben doorgaans niet zo van het TRen.quote:
Ze waren het met me eens.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
En wat zeiden Frank, huge en Remqo toen je het er met hen over had?
zullen we dat gewoon niet meer doen, gewoon niet... zeik hem af... prima... maar dat gesnitch leidt nergens toe....quote:
fernandes rot niet. door de grote hoeveelheid suiker en zoquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:27 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Op zoek naar de volgende om af te zeiken? Deze sc is door en door verrot.
Raar, net lag het nog aan mij en ik heb je afgelopen weken fascist noch nazi genoemd.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
trquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zullen we dat gewoon niet meer doen, gewoon niet... zeik hem af... prima... maar dat gesnitch leidt nergens toe....
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar bij jou is het 100% de waarheid
Je TRd maar een eind raak.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Staat niet vast. Ik ben doorgaans niet zo van het TRen.
Maar ik ken ook Van der Wart en Kerstholtquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alleen tijdens OS zeker en dan alleen sjinkie kennen
Misschien had je die UI die je had dan gewoon voor je laten en je vlaggen lekker thuis houden.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Welke vlaggen?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Misschien had je die UI die je had dan gewoon voor je laten en je vlaggen lekker thuis houden.
Oke Chai.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh verder geen advies gekregen voor als het opnieuw zou gebeuren? Apart, zo ken ik ze niet.
nou ik word idd liever fascist genoemd dan kaalquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bedoel ikquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou ik word idd liever fascist genoemd dan kaal
nieuw seizoen house of cards kijken en doritos eten en cola drinkenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:30 schreef Kurovski het volgende:
Iemand nog iets leuks in de planning? Neuqen ofzo?
rtquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Misschien had je die UI die je had dan gewoon voor je laten en je vlaggen lekker thuis houden.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:30 schreef Oberkullie het volgende:
Schaatsen is leuk om te kijken man, stelletje zeikerds
nee, jimmy heeft bijna altijd gelijkquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alleen maar omdat ik in het andere team zit zeker
neequote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:30 schreef Oberkullie het volgende:
Schaatsen is leuk om te kijken man, stelletje zeikerds
Ik ga ook kijken, vorige seizoen vond ik wel een beetje kut.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nieuw seizoen house of cards kijken en doritos eten en cola drinken
niemand dus?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
alleen als ik minister van propaganda mag worden
RTquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, jimmy heeft bijna altijd gelijk
Welk punt? "Hé, kijk mij, ik identificeer mezelf met een prominente nazi?"quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Welke vlaggen?
En die UI was om een punt te maken, Mortaxx heeft de zijne nog steeds overigens.
Ok. Hier krijgen we bezoek uit Denemarken dit weekend. Bietje blowen, drinken en lachen wordt dat.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nieuw seizoen house of cards kijken en doritos eten en cola drinken
niet kut maar wel het minste seizoen tot nu toequote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ga ook kijken, vorige seizoen vond ik wel een beetje kut.
kweenie, heb je al nieuwe buuv?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:30 schreef Kurovski het volgende:
Iemand nog iets leuks in de planning? Neuqen ofzo?
Die Poetin kloon was gewoon lachwekkend.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet kut maar wel het minste seizoen tot nu toe
ik wens je veel plezier toequote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ok. Hier krijgen we bezoek uit Denemarken dit weekend. Bietje blowen, drinken en lachen wordt dat.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
TR, vieze nazi, xenofoob, oud vuil, racist, fascist
Hee Pim Voortuin.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
alleen als ik minister van propaganda mag worden
ja maar met moord en seksquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
kijk je wel uit? gaat over politiek...
Idd, het eens zijn met een troll.quote:
Goede cabaretier.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat was een kale relnicht. Goebbels daarentegen.
Doe je je tongpiercing wel uit als je naar buiten gaat.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet boodschappen doen maar heb geen zin![]()
Zoek een vriend.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Join the clubquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Thnx. Zal wel lukken. laatste twee keer was ik daar en is alweer tijdje terug.quote:
Naomi van As is wel leuk. Jammer dat ze het met Sven Kramer doetquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:34 schreef Oberkullie het volgende:
Sven Kramer is ook leuk. Jammer dat hij het met Naomi van As doet
Iemand vond me ooit op Sven Kramer lijken, neuken?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:34 schreef Oberkullie het volgende:
We moeten een vriend zoeken, advies van guusquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Doe je je tongpiercing wel uit als je naar buiten gaat.
Wat is er met Naomi dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:34 schreef Oberkullie het volgende:
Anders maakte je wel kans?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:34 schreef Oberkullie het volgende:
Vanmorgen ook al geweest. Weinig ergers dan op zaterdagmiddag boodschappen doen.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:34 schreef Oberkullie het volgende:
ja idd. Ik ga meestal doordeweeksquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vanmorgen ook al geweest. Weinig ergers dan op zaterdagmiddag boodschappen doen.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Naomi van As is wel leuk. Jammer dat ze het met Sven Kramer doet
Want? Het is wat drukker in de gangpaden, maar als je gewoon de zelfscanner gebruikt hoef je niet lang in de rij te staan of zo.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vanmorgen ook al geweest. Weinig ergers dan op zaterdagmiddag boodschappen doen.
zou die verantwoordelijkheid niet trekkenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Want? Het is wat drukker in de gangpaden, maar als je gewoon de zelfscanner gebruikt hoef je niet lang in de rij te staan of zo.
Van die dikke negro lippen, niet 2 tattalijnlipjesquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
omg ik heb ook lippen !!!!
daar is dan alles mee gezegdquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
omg ik heb ook lippen !!!!
Hoi mcgrath leuk dat je er weer bentquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je bent zelf HPLcute.
Even voor de mods, dat we één en al positiviteit zijn
Gadverdamme ransbakquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je bent zelf HPLcute.
Even voor de mods, dat we één en al positiviteit zijn
Thuis in Oostende bij de Delhaize maakt het ook niet uit, maar hier bij de Jumbo op Hoogvliet is het momenteel nogal tokkie-spitsuur.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Want? Het is wat drukker in de gangpaden, maar als je gewoon de zelfscanner gebruikt hoef je niet lang in de rij te staan of zo.
Vond ik ook.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoi mcgrath leuk dat je er weer bent
Heb eigenlijk best een grote mond hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Van die dikke negro lippen, niet 2 tattalijnlipjes
Ja stuur je pic in DM grquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Iemand vond me ooit op Sven Kramer lijken, neuken?
Maar Chloe is gewoon erg schattigquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jij vind iedereen cute. Ook al due kutskye
Ik wil de lippen van guus grquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik heb best wel volle lippen gr
JA I KNOW, letterlijk én figuurlijkquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb eigenlijk best een grote mond hoor
Sorry die gaan alleen om piemels heen gr grquote:
Helemaal niet.quote:
ait is goed zie je zo xoxoquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weyo smooth kom 16:00 groningen CS meet
weer die buitenlanders rel?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ze konden zich weerniet gedragen, dicht van t weekend
Ja ja adopteren.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:39 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik ook niet en Sven is juist zo'n poesje die je wil adopteren
Wie zegt dat ik geen pielemuis hebquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sorry die gaan alleen om piemels heen gr gr
Ja doe, in sterk water plsquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
OK, ik zal ze afsnijden voor ik langs kom
nee was fittie ofzo, ik weet ook niet preciesquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:40 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Ik poste er vandaag en gisteren niet in en toen was hij al weg
ze durft toch nietquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ait is goed zie je zo xoxo
mss kan etsu ook komen
Etsu en ik moeten nog langs de blauwe engel, kom je ook?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ait is goed zie je zo xoxo
mss kan etsu ook komen
Mijn fantasie.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik geen pielemuis heb![]()
![]()
ah snapjequote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
nee was fittie ofzo, ik weet ook niet precies
was er toen helaas niet
geen idee wat dat is, maar ik ga wel meequote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Etsu en ik moeten nog langs de blauwe engel, kom je ook?
frass was bezig met uitdelen en incasseren en dat trekte Pharkus nietquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:40 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Ik poste er vandaag en gisteren niet in en toen was hij al weg
Ja, diaphonized lips > bos bloemen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan zo'n laf bosje bloemen, ja toch
Dacht aan plastinerenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, diaphonized lips > bos bloemen.
Gewoon eerlijke battle. Moet kunnen tochquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
frass was bezig met uitdelen en incasseren en dat trekte Pharkus niet
Slettenparadijsquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
geen idee wat dat is, maar ik ga wel mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |