SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2016 15:06:13 ]
Daar hebben ze sinds kort een 16-jarige mod, die wel gewaardeerd wordtquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
volgens mij is de VBL SC ook dicht
Je bedoelt jezelf neem ik aan?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh deze zure jankbal is er ook weer.
Valt wel mee, ik volg de wind.quote:
Misschien had jouw moeder het daar ooit over moeten hebben.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:06 schreef Kurovski het volgende:
Kunnen we het over abortus gaan hebben?
wowowowowoowowoowowowowowowowquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Misschien had jouw moeder het daar ooit over moeten hebben.
oh wowquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jammer dat ze dat niet gedaan heeft he?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
zoete snacks zijn per definitie kutquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:07 schreef madeliefff het volgende:
Dat moment dst je thuis komt met alleen maar zoete snacks en je ineens zin hebt in zoute
Was een serieuze vraag, maar je hebt na al die tijd nog altijd een bord voor je kop merk ik wel.quote:
meer variëren in je aankpen dnquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:07 schreef madeliefff het volgende:
Dat moment dst je thuis komt met alleen maar zoete snacks en je ineens zin hebt in zoute
Dat is het punt ja. Dankje.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jammer dat ze dat niet gedaan heeft he?
oneensquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zoete snacks zijn per definitie kut
Onmogelijk. 16-jarigen zijn ongeleide projectielen die tegen zichzelf beschermd moeten worden.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daar hebben ze sinds kort een 16-jarige mod, die wel gewaardeerd wordt
Ik ben het hier wel mee eens. En dan heb je nog altijd Per Mertesacker rondlopen...quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
@guus en leprof
De rol van Ozil bij real wordt schromelijk overschat. Niet voor niets liep het niks minder na de verkoop.. Hetzelfde als met di maria trouwens
Alexis vind ik ook niet heel bijzonder.. Er zijn een aantal een stuk beter
had een goede periode in het begin dat wel
Eens, ik was ooit '16 en op FOK!'.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Onmogelijk. 16-jarigen zijn ongeleide projectielen die tegen zichzelf beschermd moeten worden.
Ajacied422?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Onmogelijk. 16-jarigen zijn ongeleide projectielen die tegen zichzelf beschermd moeten worden.
hé kijk jimmy post weer kutmuziekquote:
Was sarcasme, m'n beste gansquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ajacied422?
Dat is zowat de redelijkste vbl-user. Ook een van de weinigen die nooit trollt.
Weet ik veel, ben niet thuis in VBL.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ajacied422?
Dat is zowat de redelijkste vbl-user. Ook een van de weinigen die nooit trollt.
paprika, kom op, je kan het! zo'n mooie oranje!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:09 schreef Crip het volgende:
ik ga zo ook snacks halen. weet nog nie wat
ik heb bitterscotch choco, dropjes en dadelsquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:09 schreef Crip het volgende:
Kan je ook even ophouden met zeiken? Je verpest de sfeer een beetje.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
hé kijk jimmy post weer kutmuziek
dropquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb bitterscotch choco, dropjes en dadels
muesli repenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:09 schreef Crip het volgende:
ja, intelligente speler maar zoveel lompheid en traagheid compenseer je niet tegen de topquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ben het hier wel mee eens. En dan heb je nog altijd Per Mertesacker rondlopen...
Lekkere combiquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb bitterscotch choco, dropjes en dadels
Oke, pak de stats er maar bij dan. Özil is de beste spelmaker ter wereld, niemand creëert zo veel kansen als hij en Ronaldo baalde daar verschrikkelijk van. Natuurlijk hoef je dat niet te merken met de hoeveelheid sterren en gebrek aan weerstand daar, maar weinigen stonden daarachter.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
@guus en leprof
De rol van Ozil bij real wordt schromelijk overschat. Niet voor niets liep het niks minder na de verkoop.. Hetzelfde als met di maria trouwens
Alexis vind ik ook niet heel bijzonder.. Er zijn een aantal een stuk beter
had een goede periode in het begin dat wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |