Özil laten gaan was gewoon echt dom.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
afvallers van real, barca en chelsea
onzin.. James is beteren Kroos als 10 ookquote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Özil laten gaan was gewoon echt dom.
Mourinho is het waarschijnlijk met mij eens.
Van Wilshere had ik veel meer verwacht, wel jammer.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
16 in een dozijn speler, net zo wisselvallig als die ander, wilshere
ja, zeker na die ene wedstrijd tegen Barcelona jaren geleden. Nooit dat niveau weer behaaldquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Van Wilshere had ik veel meer verwacht, wel jammer.
Nee.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
onzin.. James is beteren Kroos als 10 ook
Dat zeg ik ook niet, maar er zit nogal een grijs gebied tussen B- spelers en elite. Real doet maar wat, geen beleid, Mesut was hun belangrijkste speler, en Alexis aarde gewoon niet lekker bij Barca. Is een echte individualist en een vechter, perfect voor PL.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je clubliefde verblind..niet voor niets weer 0-2 tegen Barca
Er is geen speler bij arsenal die bayern, real of barca echt zou willen of die ik in de top 3 van zijn positie zou scharen
Alexis en ozil zijn gewoon de afvallers van barca en real en cech verloor het van courtois
Hij maakte toen net voor de overstap naar het eerste een doelpunt bij de beloftes die je alleen bij Bergkamp zag.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, zeker na die ene wedstrijd tegen Barcelona jaren geleden. Nooit dat niveau weer behaald
Walcott niet, geen talent. Chambo wel.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:01 schreef McGrath het volgende:
Maar zelfde geldt voor Walcott en Oxlade. Had zoveel meer in gezeten.
Hahahaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:03 schreef Le_Professeur het volgende:
En toen was het voorbij, bedankt Coquelin.
Je bent maar wat blij dat ik er ben joh.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
wilde echt precies hetzelfde typen
Post pic van je tettenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:04 schreef Oberkullie het volgende:
Kunnen we elkaar nu weer afzeiken in plaats van het over sport te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |