Ik snap de frustratie wel hoor, ik heb ook liedjes het ESF zien winnen waarvan ik totaal niet begreep dat ze uberhaupt punten kregenquote:Op maandag 2 mei 2016 12:43 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Had eigenlijk moeten zeggen dat ik het zelf niks aan vind, kan zijn dat dit andere mensen wel trekt natuurlijk
Estland dat won in 2001quote:Op maandag 2 mei 2016 12:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap de frustratie wel hoor, ik heb ook liedjes het ESF zien winnen waarvan ik totaal niet begreep dat ze uberhaupt punten kregen
Letland en Estland bijvoorbeeld.
Ik moet zeggen dat Marie N nog wel een guilty pleasure is van mij, maar Estland en ook Rusland en Azerbeidzjan zijn me ook volstrekt onduidelijk.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap de frustratie wel hoor, ik heb ook liedjes het ESF zien winnen waarvan ik totaal niet begreep dat ze uberhaupt punten kregen
Letland en Estland bijvoorbeeld.
Precies die, verschrikkelijk was dat. Waren trouwens sowieso wat magere jaren toen want Charlotte Nilsson begreep ik ook weinig van, over Zweden gesproken.quote:
Haha precies.. Azerbeidzjan moet gewoon gekocht zijn, dat kan bijna niet anders.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Marie N nog wel een guilty pleasure is van mij, maar Estland en ook Rusland en Azerbeidzjan zijn me ook volstrekt onduidelijk.
Dat was zo vals live, ik vraag me af of we ooit eerder zo'n vals zingende act als winnaar hebben gehad.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha precies.. Azerbeidzjan moet gewoon gekocht zijn, dat kan bijna niet anders.
Ja daar snapte ik ook vrij weinig van, ik vond Ijsland dat jaar 10.000 x beterquote:Op maandag 2 mei 2016 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies die, verschrikkelijk was dat. Waren trouwens sowieso wat magere jaren toen want Charlotte Nilsson begreep ik ook weinig van, over Zweden gesproken.
Marie N is ook een guilty pleasure van mijquote:Op maandag 2 mei 2016 12:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Marie N nog wel een guilty pleasure is van mij, maar Estland en ook Rusland en Azerbeidzjan zijn me ook volstrekt onduidelijk.
Zou me niks verbazen. Maar goed, Bakoe 2012 heeft ons wel één van de beste winnaars ooit opgeleverd, dus ik zou het niet over willen doen.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:51 schreef Nexum het volgende:
[..]
Marie N is ook een guilty pleasure van mij![]()
En Azerbeidzjan is sowieso wel gekocht, want volgens mij had Zweden dat jaar moeten winnen (alhoewel eerlijk gezegd ik Zweden ook niet eens zo heel goed vond in 2011)
Kloptquote:Op maandag 2 mei 2016 12:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen. Maar goed, Bakoe 2012 heeft ons wel één van de beste winnaars ooit opgeleverd, dus ik zou het niet over willen doen.
Italië was toen 2e (en de beste).quote:Op maandag 2 mei 2016 12:51 schreef Nexum het volgende:
[..]
Marie N is ook een guilty pleasure van mij![]()
En Azerbeidzjan is sowieso wel gekocht, want volgens mij had Zweden dat jaar moeten winnen (alhoewel eerlijk gezegd ik Zweden ook niet eens zo heel goed vond in 2011)
DIT. JA.quote:
Dat is ook niet zo gek als je een bestaande hit kopieert natuurlijk.quote:Van Frans kun je overigens van alles vinden, maar het is wel 1 van de weinige inzendingen dit jaar met hitpotentie.
Dat vinden er idd meer.quote:Op woensdag 11 mei 2016 00:20 schreef Fylax het volgende:
Dit liedje lijkt HEEL erg op Catch & Release
en niet zo zuinig ookquote:Op woensdag 11 mei 2016 00:20 schreef Fylax het volgende:
Dit liedje lijkt HEEL erg op Catch & Release
Voor mij ging het net de andere kant op. Ik kon tijdens de Zweedse voorronde niet geloven dat Frans één van de favorieten was en dat hij het uiteindelijk won vond ik echt compleet absurd. Het is een leuk liedje, dat heb ik altijd gedacht, maar echte topkwaliteit is het nu ook weer niet. Maar mensen die het voor de eerste keer horen, die gaan denken dat het erg welkom is in een zee van bombast en snoeiharde beats. Douwe Bob had zo'n beetje het zelfde effect voor de mensen waarmee ik keek, die vonden 't een frisse adem en de rest een beetje té. Helaas dat de eerste helft van de finale voorlopig nogal minimalistisch is; de vraag is of deze nummers er uit springen of niet (en of er met de nummers uit de tweede halve finale een volgorde kan gemaakt worden die niet voor een oersaai begin zorgt)quote:[b]Op woensdag 11 mei 2016 17:27 schreef
Maar nu ik wat beelden van de repetitie van Frans heb gezien, en de 55 seconden tijdens de eerste halve finale, heb ik mijn twijfels. Nog steeds een leuk nummer voor de radio. Maar met deze performance en presentatie gaat Frans volgens mij niet winnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |