Alle andere eps waren 1080P. Foutje lijkt mij of bewust minder internetverkeer zodat de youtube PPV stream goed loopt?quote:
5euro voor een dagpas via foxsports (kan ook internet)quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:52 schreef idefixide het volgende:
[..]
Alle andere eps waren 1080P. Foutje lijkt mij of bewust minder internetverkeer zodat de youtube PPV stream goed loopt?
16 euro voor de PPV op youtube maar 25 euro voor fight pass leden.
die op t open kanaal altijdquote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:38 schreef Kuiver het volgende:
Weet iemand of die uitzending op fox nederlands commentaar heeft? Zoja dan ga ik lekker slapen en pak ik de torrent wel
Dat wordt downloaden, hoop dat ik mezelf niet spoil aangezien ik nogal vergeetachtig ben in de ochtend en uit automatisme naar nieuwssites gaquote:
Ik neem het op en als ik wakker word kijk ik meteen vanuit mijn bedquote:Op zondag 6 maart 2016 00:05 schreef Kuiver het volgende:
[..]
Dat wordt downloaden, hoop dat ik mezelf niet spoil aangezien ik nogal vergeetachtig ben in de ochtend en uit automatisme naar nieuwssites ga
Nadat Diaz gewonnen heeft.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:39 schreef idefixide het volgende:
[..]
GSP vs McGregor?![]()
GSP daagt na afloop McGregor uit.
Weet niet of hij dan ook echt naar een MMA gym gaat zoals AKA/Jacksons dus ik ben nog niet meteen enthousiast.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:06 schreef Smoofie het volgende:
Overigens OT.
[ afbeelding ]
Deze baas gaat sws mma doen, denk je dat UFC hem dit jaar signed? Hij is al bezig met zoeken naar een US gym. Was ook bij AKA geweest. In de HW is hij sws meteen ver uit de beste stand up. Ook 'natuurlijk' 255 Ibs, en snelheid en footwork als een MW.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |