Zeggen dat je het hebt gezien.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:06 schreef berlin22 het volgende:
Hoi allemaal,
wat is het verstandigst om te doen?
Vgm? Toch niet VolGens mij, hè? Want dan moet ik zachtjes wenen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:14 schreef berlin22 het volgende:
Ja idd, maar het is nu al een week geleden.. had het beter direct kunnen zeggen vgm
Is niet te laat, communiceren is het belangrijkste in een relatie.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:14 schreef berlin22 het volgende:
[..]
Ja idd, maar het is nu al een week geleden.. had het beter direct kunnen zeggen vgm
jezus, ik zou meteen uitgeroepen hebben, hé er zit een condoom in je portemonnee wat moet je daar nou mee?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:14 schreef berlin22 het volgende:
[..]
misschien doe ik ook wel te paranoia... maar ik schrok er gewoon even van. Ik was daarna wel vaag over condooms gaan praten dus misschien is die er volgende week wel uit. Maar alsnog ga ik het wel even aankaarten inderdaad.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:15 schreef FANN het volgende:
[..]
jezus, ik zou meteen uitgeroepen hebben, hé er zit een condoom in je portemonnee wat moet je daar nou mee?
klaar is kees
En dat ze dan direct een mep krijgt, omdat ze zijn geld zit te jatten zekerquote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:23 schreef mitchelll0181 het volgende:
Gewoon vragen.
Hey uhh ik had laatst wat losgeld nodig en zag een condoom. Wist alleen niet goed hoe ik dit moest vragem dus sorry dat ik het nu pas vraag maarre.. Wat moet je er mee .. ?
Of zoiets
Wie heeft het hier over onderzoeken? Ik had het over meppen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:29 schreef mitchelll0181 het volgende:
Oh jij bent er een als je vriendin een euro van je pakt die op de bank lag je een heel onderzoek instelt waar die euro heen is hahaha
Lord. Tis niet voor niks je vriendin.. Beetje geven en nemen enzo. In meerdere opzichten
Haha goed verhaal wel.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:42 schreef happylife070 het volgende:
Condoom bij je hebben wil nog niet zeggen dat je vreemd wil gaan.
Als ik op de motor zit heb ik ook een helm op, dat wil nog niet zeggen dat ik van plan ben op mijn hoofd te vallen.
Misschien zit dat ding er al van voor dat hij jou kende?
Bovendien, stel dat hij toch een keer vreemd zou gaan, beter dan met condoom dan dat hij jou met vliegende syfilliserende chlamydia tering opzadelt.
Of misschien wil hij je binnenkort verrassen met een anale penetratie, altijd handig om dan een condoom bij je te hebben.
ahaha dat derde puntje is inderdaad wel besproken.. maar goed jammer dat ik hem pas over een paar dagen in het echt weer zie.. via de app kan ik zijn reactie niet zien helaas.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:42 schreef happylife070 het volgende:
Condoom bij je hebben wil nog niet zeggen dat je vreemd wil gaan.
Als ik op de motor zit heb ik ook een helm op, dat wil nog niet zeggen dat ik van plan ben op mijn hoofd te vallen.
Misschien zit dat ding er al van voor dat hij jou kende?
Bovendien, stel dat hij toch een keer vreemd zou gaan, beter dan met condoom dan dat hij jou met vliegende syfilliserende chlamydia tering opzadelt.
Of misschien wil hij je binnenkort verrassen met een anale penetratie, altijd handig om dan een condoom bij je te hebben.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:47 schreef berlin22 het volgende:
[..]
ahaha dat derde puntje is inderdaad wel besproken.. maar goed jammer dat ik hem pas over een paar dagen in het echt weer zie.. via de app kan ik zijn reactie niet zien helaas.
Ja daar ben ik dus wel mee bezig... Daarom jammer dat ik hem pas over een paar dagen weer zie. Sommige momenten zit ik er echt over in..quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:49 schreef happylife070 het volgende:
Ik zou me er niet te druk over maken iig, straks maak je jezelf gek om niks.
OK, ga dan maar eens je eigen portomonnee of handtas nakijken vandaag.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 11:51 schreef berlin22 het volgende:
[..]
Ja daar ben ik dus wel mee bezig... Daarom jammer dat ik hem pas over een paar dagen weer zie. Sommige momenten zit ik er echt over in..
wel als je het veilig wil doen slimpiequote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:16 schreef Dingflofbips het volgende:
Alsof je voor neuken en dus ook vreemdgaan een condoom nodig hebt
Ja, misschien zit dat ding er al tig jaar in. Ik heb laatst ook onder andere een schoolpasje uit m'n portemonnee gehaald. Heb al sinds 2013 m'n diploma.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:02 schreef happylife070 het volgende:
[..]
OK, ga dan maar eens je eigen portomonnee of handtas nakijken vandaag.
Wedden dat je ook van alles tegenkomt wat je al lang vergeten was :-)
en als ze dat nou meteen had gevraagd was er geen topic nodig geweestquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:21 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja, misschien zit dat ding er al tig jaar in. Ik heb laatst ook onder andere een schoolpasje uit m'n portemonnee gehaald. Heb al sinds 2013 m'n diploma.
Ze had ook naar de houdbaarheidsdatum kunnen kijken. Als ie over de datum is of laten we zeggen binnen 1 a 2 jaar verloopt kun je er wel van uitgaan dat ie er al een tijdje in zit.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:24 schreef FANN het volgende:
[..]
en als ze dat nou meteen had gevraagd was er geen topic nodig geweest
had ook gekundquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:36 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ze had ook naar de houdbaarheidsdatum kunnen kijken. Als ie over de datum is of laten we zeggen binnen 1 a 2 jaar verloopt kun je er wel vanuit gaan dat ie er al een tijdje in zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |