Hoe kom je toch op zulke onzin? Stijgende verbazing.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:52 schreef Mainport het volgende:
Filosofie onderzoekt het lijden van het individu
Sociologie onderzoekt het lijden van de samenleving
Psychologie onderzoekt het lijden für sich, na de confrontatie met een of ander probleem
Joh.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:01 schreef PeteSampras het volgende:
Volgens mij bedoelt IR dat hij blijft hangen.
Met blote handen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:47 schreef Franny_G het volgende:
Je hebt de democratie de nek omgedraaid, Ringo!
Zeer zeker. Ik ben van plan om met een Duits vlaggetje te zwaaien op de dag dat Merkel 'ons verlaten zal'.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:15 schreef Franny_G het volgende:
Ben je al plannetjes aan het smeden voor een lone wolf-actie, LK?
Enkel een wat bozig provinciaal advocaatje, als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:00 schreef Franny_G het volgende:
Ik vind zelf als voorbeeld van radicalisering in combinatie met politieke ambities Robespierre het meest intrigerend.
[ afbeelding ]
Je geeft zelf al twee treffende voorbeelden dat analfabetisme niets hoeft te zeggen over intellect - en omgekeerd.quote:Op maandag 28 maart 2016 20:23 schreef LelijKnap het volgende:
Inderdaad. En neem anders een Mohammed; die kon niet eens lezen. Een analfabete pedofiel! Nummer twee (in sommige lijsten op nummer 1) van de meest invloedrijke personen ooit.
Lesje context:quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:41 schreef PeteSampras het volgende:
Wat is dat toch met Mohammed steeds een analfabete pedofiel te noemen? Ik begrijp daar geen reet van. Wat wenst iemand daarmee te bereiken? Zelfs als het zo is - en daar valt nog over te twisten - wat wil het in hemelsnaam zeggen? De man leefde aan het begin van de 7de eeuw. Ik denk
dat vrijwel iedere man naar onze huidige maatstaven toen een analfabete pedofiel was.
Ergens anders las ik: 'Die op zichzelf weinig belangwekkende historische constatering dient natuurlijk een hoger doel: wie kinderen misbruikt, kan onmogelijk een lijntje hebben met een rechtvaardig Opperwezen en was dus geen profeet, of dat Opperwezen deugt van geen kanten en is onze aandacht op geen enkele wijze waard. Either way: exit islam.'
Dat lijkt me een juiste opmerking, in de zin dat iedereen die Mohammed typeert als een analfabete pedofiel, dat vooral doet om zichzelf ervan te overtuigen dat er met de Islam, en daarmee met moslims, iets mis is - en dat dan op een verschrikkelijk domme manier. Je zal er geen weldenkend mens op andere gedachten noch moslim van zijn geloof mee brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |