Ik dacht even dat het bericht van Rob Trip de Lucky was, dat is pas gekquote:
Eensch. Ik kijk alleen nog naar een stukje zodat ik Lucky kan zien. Als dat er niet opkomt krijg ik een woede aanvalquote:Op zaterdag 5 maart 2016 09:52 schreef zeefje het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)fe5a293e9579f1285ff0
Spijker. Kop.
Bedoel jij Pieter Derks?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:36 schreef Yi-Long het volgende:
Pannekoek is in ieder geval stukken beter dan die jongen die ze ervoor hadden...
Pieter Derks is/was super!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:36 schreef Yi-Long het volgende:
Pannekoek is in ieder geval stukken beter dan die jongen die ze ervoor hadden...
Wilde net vragen of iemand hem kon scannen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 09:52 schreef zeefje het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)fe5a293e9579f1285ff0
Spijker. Kop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik lach meer om Peter dan om dat verschrikkelijk slechte Lucky tv. Dat dat elke aflevering terugkomt is voor mij echt onbegrijpelijk!quote:Op zondag 6 maart 2016 06:46 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt mensen die al eens hebben moeten glimlachen bij Pannenkoek?
Lucky TV is gewoon wisselend: De ene keer prima, de andere keer flauw. Heb er verder geen problemen mee. Leuke afsluiter.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:34 schreef NewBalance het volgende:
[..]
Ik lach meer om Peter dan om dat verschrikkelijk slechte Lucky tv. Dat dat elke aflevering terugkomt is voor mij echt onbegrijpelijk!
quote:
Ook Sjinkie, Sierd en Riccardo zijn uit de OP gejorist. Geen wonder dat dit topic niet meer zo hard gaat.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom staat Emile niet meer in de OP? Hij was de geheime kracht achter DWDD.
Ja hoor en ze klinkt weer als vanouds!quote:Op maandag 7 maart 2016 15:24 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat is snel, keelpijngate is 2 weken geleden ofzo?
TV / [DWDD #1063] Een langdurig werkeloze of een vluchtelingquote:Op maandag 7 maart 2016 15:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ook Sjinkie, Sierd en Riccardo zijn uit de OP gejorist. Geen wonder dat dit topic niet meer zo hard gaat.
Wij hebben Karina in onze zak, die OP hebben we zo weer in oude eer en glorie hersteld.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
TV / [DWDD #1063] Een langdurig werkeloze of een vluchteling
[ afbeelding ]
Hopelijk wil Karina tekst en uitleg geven.
Blijkbaar vond je het zo interessant dat je het NU pas opvaltquote:Op maandag 7 maart 2016 15:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
TV / [DWDD #1063] Een langdurig werkeloze of een vluchteling
[ afbeelding ]
Hopelijk wil Karina tekst en uitleg geven.
*Perziksap.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Blijkbaar vond je het zo interessant dat je het NU pas opvaltIk heb toen wel meer uit de OP gehaald, 100x Humberto dacht ik en volgens mij ook iets met appelsap
Ja iets met sap in ieder gevalquote:Op maandag 7 maart 2016 15:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
*Perziksap.
Ik kijk al een tijdje zelden DWDD, ik voelde gewoon aan mijn water dat er iets mis was, maar nu weet ik het!
Humberto Tan is niet zo interessant maar Emile is een groot gemist. Mani en ik zullen dit gaan herstellen.
Ik verlang naar de tijd dat er nog wat aan wasquote:Op maandag 7 maart 2016 15:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik verlang terug naar de tijd dat Emile, Riccardo Ricco, Sjinkie en Sierd tafelheer waren
Ja, heel soms wel eens. Zeker in het begin toen het Pieter Derks-trauma nog erg groot was.quote:Op zondag 6 maart 2016 06:46 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt mensen die al eens hebben moeten glimlachen bij Pannenkoek?
quote:Op maandag 7 maart 2016 15:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik verlang naar de tijd dat er nog wat aan wasOverigens heb ik denk ik niks aangepast alleen een hele oude OP terug gezet, de foto's zijn 1 plaatje, dat is mij te lastig om te fixen.
Dit klopt ook niet meer hoorquote:Op maandag 7 maart 2016 16:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#bringingourboysback
Wil je daarmee zeggen dat Emile en Humberto er niet bij horen?quote:Op maandag 7 maart 2016 16:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit klopt ook niet meer hoorAls jij nou een hele nieuwe 'fotorij' maakt, mag je van mij Emile er tussen zetten
Of je mag kiezen wie je wil, maar 1 die er eigenlijk niet 'hoort'
Emile iig niet als tafelheerquote:Op maandag 7 maart 2016 17:14 schreef opreis het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat Emile en Humberto er niet bij horen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |