ik zal jou ffe afvallenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inb4: zou eens tijd worden dat je afvalt
worthless without picsquote:
je mag me ook aanvallenquote:
Dat kan ik bevestigenquote:
ik ben schijnbaar de enige die jou niet heeft gezien ooitquote:
Heb jij je testament al opgemaakt?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zal jou eens bevestigen... ken je het nieuwe testament?
maar ik ben lelijk en reflecteer dat graag aan anderenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij deed net lelijk tegen mij hoor... kweenie
Waarom denk je dat ik zo post als ik post....quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ik ben lelijk en reflecteer dat graag aan anderen
Ik dacht dat wij wat speciaals haddenquote:
Hij noemde je kaal, is gewoon een feitquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij deed net lelijk tegen mij hoor... kweenie
Waardevol erfstukquote:
mn moeder is er aan gewend, maar ik mag de kinderen van mn zus niet meer zien omdat ze anders nachten wakker liggen met paniekaanvallenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ben zo graflelijk dat zelfs mijn moeder een beetje moet overgeven als ze me ziet
vond het niet kunnen, ik verwacht wel dat je een beetje achter me staat he... ik doe ook altijd aardig tegen jou, debiele guppenkopquote:
Mijn zoontje vraagt regelmatig aan mamma of dat monster op de bank echt isquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mn moeder is er aan gewend, maar ik mag de kinderen van mn zus niet meer zien omdat ze anders nachten wakker liggen met paniekaanvallen
Ik heb er genoeg van. Ik ga pils halenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vond het niet kunnen, ik verwacht wel dat je een beetje achter me staat he... ik doe ook altijd aardig tegen jou, debiele guppenkop
niet waar Hp ook niet . Nee maar een klein deel maar hoor..en remqo heb ik gemeetquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben schijnbaar de enige die jou niet heeft gezien ooit
beetje als guinness, de eerste is smerig maar na 6 pints wil je niks anders meerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
toch denk ik dat je beter kunt doorzetten, net olijven, je gaat het vast waarderen
maak dat deel eens wat groter dan..quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
niet waar Hp ook niet . Nee maar een klein deel maar hoor..en remqo heb ik gemeet
voel me zo speciaal en betrouwbaar.. behalve toen die ene keer heb ik dat beschaamd.. en dat kwam door die stomme frankquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
niet waar Hp ook niet . Nee maar een klein deel maar hoor..en remqo heb ik gemeet
bahquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje als guinness, de eerste is smerig maar na 6 pints wil je niks anders meer
jij hebt nog geen 6 pints gehad dus..quote:
toen pakte ik een foto van haar zus. dat hielp..quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat zei je vriendin ook laatst toch
Frank zit toch steeds op z'n bril, dus dat maakt niets uit.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
voel me zo speciaal en betrouwbaar.. behalve toen die ene keer heb ik dat beschaamd.. en dat kwam door die stomme frank
adresgegevens van die zus?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen pakte ik een foto van haar zus. dat hielp..
hoop dat hij een keer bespaard en een bril zonder veiligheidsglas kooptquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Frank zit toch steeds op z'n bril, dus dat maakt niets uit.
Albrandswaardsedijk 120-138, 3172 TK Poortugaalquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
adresgegevens van die zus?
Ok, zal dp vragen of hij nog wat kan brengenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
toch denk ik dat je beter kunt doorzetten, net olijven, je gaat het vast waarderen
Hihi dat denk jijquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Spekmansquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:23 schreef Der_Mann het volgende:
bedankt voor het bericht dat jullie hier zitten
kut hij heeft ons gevondenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:23 schreef Der_Mann het volgende:
bedankt voor het bericht dat jullie hier zitten
klikte op jouw username omdat ik hoopte dat je geband was en toen zag ik je pohiquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kut hij heeft ons gevonden
Misschien toch maar in Abo een SC startenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kut hij heeft ons gevonden
Waarom nou zo tegen mij man, jeetje....quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
klikte op jouw username omdat ik hoopte dat je geband was en toen zag ik je pohi
JE DEED GODVERDOMME 1 POST GELEDEN NEGATIEFquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waarom nou zo tegen mij man, jeetje....
kan ik me niet herinnerenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
JE DEED GODVERDOMME 1 POST GELEDEN NEGATIEF
je zou die posts toch al na een minuut vergeten zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
zit hier gespannen te wachten op seniel posts
he wat leuk, dat is het voordeel van een andere SC... allemaal nieuwe usersquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zou die posts toch al na een minuut vergeten zijn
ik werd afgeleid. Ik ga nu echt :pquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet kan combineren met FOK!, snel uurtje trouwens
Hey WCH, ik vind je niet senielquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
zit hier gespannen te wachten op seniel posts
Jeetje, lees gewoon fantastischquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
wie kan ik de schuld geven van het sluiten van de SC
Maar ik ben voor een dubbeltje geborenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat is lief van je, hier heb je een gulden, kan je een ijsje kopen
heb ik al gedaan en ik snap er nog niks vanquote:
Was niet echt wat aan de hand. Er zijn ook geen posts verwijderd, dus je kan alles teruglezenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb ik al gedaan en ik snap er nog niks van
waren mensen elkaar de tyfus in aan het schelden of gewoon zoals normaal
Dit snap ik nietquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben je aardig naar beneden gedonderd zeg
ohquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was niet echt wat aan de hand. Er zijn ook geen posts verwijderd, dus je kan alles teruglezen
Weet je wel hoe dat moet?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
conform verwachting, ik maak een notitie
Ik vind je anders best een grote lulquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, maar ik doe me groter voor hier op internet
ik probeer niks, weet 100% zeker dat het gaat lukkenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:35 schreef HPLC het volgende:
WCH help, spekkie probeert me een ban aan te naaien
we zijn al in Dm aan het overleggen hoe dit zo snel mogelijk te realiseren, die grote lul post van net was erg goedquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:35 schreef HPLC het volgende:
WCH help, spekkie probeert me een ban aan te naaien
ik heb geen DM van je ontvangenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
we zijn al in Dm aan het overleggen hoe dit zo snel mogelijk te realiseren, die grote lul post van net was erg goed
supergirl kwam erin en mensen gingen haten op haar..volgens mij was dst de reden. Mss was er wel nog meer gehaat k weet niet meer...maar op dat punt starten met lezenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb ik al gedaan en ik snap er nog niks van
waren mensen elkaar de tyfus in aan het schelden of gewoon zoals normaal
Er kwam zeker weer wat tussen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
supergirl kwam erin en mensen gingen haten op haar..volgens mij was dst de reden. Mss was er wel nog meer gehaat k weet niet meer...maar dat punt starten met lezen
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
eigen dm posten mag gewoon hoor
puberaal allemaalquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
supergirl kwam erin en mensen gingen haten op haar..volgens mij was dst de reden. Mss was er wel nog meer gehaat k weet niet meer...maar dat punt starten met lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |