JE DEED GODVERDOMME 1 POST GELEDEN NEGATIEFquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waarom nou zo tegen mij man, jeetje....
kan ik me niet herinnerenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
JE DEED GODVERDOMME 1 POST GELEDEN NEGATIEF
je zou die posts toch al na een minuut vergeten zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
zit hier gespannen te wachten op seniel posts
he wat leuk, dat is het voordeel van een andere SC... allemaal nieuwe usersquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zou die posts toch al na een minuut vergeten zijn
ik werd afgeleid. Ik ga nu echt :pquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet kan combineren met FOK!, snel uurtje trouwens
Hey WCH, ik vind je niet senielquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
zit hier gespannen te wachten op seniel posts
Jeetje, lees gewoon fantastischquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
wie kan ik de schuld geven van het sluiten van de SC
Maar ik ben voor een dubbeltje geborenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat is lief van je, hier heb je een gulden, kan je een ijsje kopen
heb ik al gedaan en ik snap er nog niks vanquote:
Was niet echt wat aan de hand. Er zijn ook geen posts verwijderd, dus je kan alles teruglezenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb ik al gedaan en ik snap er nog niks van
waren mensen elkaar de tyfus in aan het schelden of gewoon zoals normaal
Dit snap ik nietquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben je aardig naar beneden gedonderd zeg
ohquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was niet echt wat aan de hand. Er zijn ook geen posts verwijderd, dus je kan alles teruglezen
Weet je wel hoe dat moet?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
conform verwachting, ik maak een notitie
Ik vind je anders best een grote lulquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, maar ik doe me groter voor hier op internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |