SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo nog wat aandachtshoererij voor mezelf ok gr gr![]()
Ik vermoed eerder dat de lijken nu uit de kast komenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij mag trots op jezelf zijn hoe goed je je hebt gehouden onder de zware omstandigheden van het moderatorschap."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
RickoKun dacht ikquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie the fuck is die boy in dat filmpje ik ga stuk om zn droogheid![]()
Is DP gay dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vermoed eerder dat de lijken nu uit de kast komen![]()
Homofiele doden, moet niet gekker wordenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vermoed eerder dat de lijken nu uit de kast komen![]()
ken je klassiekersquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bwhahah hoe hij het ook aan het vertellen is gvd
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Jouw hartslag, die is niet relevant... beetje zonde zelfsquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en die is niet relevant![]()
TR smegmanus HELPquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jouw hartslag, die is niet relevant... beetje zonde zelfs![]()
Ze likken pindakaas van een meisjes navel. Dat meisje gaat 350 euro verdienen als ze het hele potje pindakaas leeg heeft gekregen![]()
![]()
gedraag je eensquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Misschien is haar bomgordel gestolenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt he...
is toch niet normaal, zelfs voor een marokkaan![]()
ah dat zijn die 2 bultenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:43 schreef Crip het volgende:
[..]
die draag ik automatisch op mn borstkastReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Stiekem krijg je wel vochtige lipjes van hem, ofniequote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie the fuck is die boy in dat filmpje ik ga stuk om zn droogheid![]()
kut, ik moest lachenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee dat is voedsel en water voor in de woestijnReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Maar opsoanimatie was al een kameelquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee dat is voedsel en water voor in de woestijn![]()
boeit niet, tis toch weekendquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Neh, zijn nu net spongebob op het droge ahah.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Stiekem krijg je wel vochtige lipjes van hem, ofnie![]()
Vandaag kwam een man van in de 40-50ish mn vriendin en ik vragen of we koffie met hem wilde drinken en daarna mee naar zijn huis wilde.Echt zo'n vieze oude wch
![]()
dat is toch normaal jouw doelgroep?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:49 schreef Crip het volgende:
Vandaag kwam een man van in de 40-50ish mn vriendin en ik vragen of we koffie met hem wilde drinken en daarna mee naar zijn huis wilde.Echt zo'n vieze oude wch
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Dat is ook niet moeilijkquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hplclown, zelfs wch maakt betere grapjes![]()
Nou ja zegquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:49 schreef Crip het volgende:
![]()
Dus ik hoef m'n rolschaatsen niet aan te trekken?quote:"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
hehequote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:49 schreef Crip het volgende:
Vandaag kwam een man van in de 40-50ish mn vriendin en ik vragen of we koffie met hem wilde drinken en daarna mee naar zijn huis wilde.![]()
alleen op mn hoofdquote:dankjequote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Maar telkens als ik wat terugtyp dan ben je weer een uur wegquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ffe dimmen ja! Haha ik stalk je vandaag![]()
Druk enzoquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar telkens als ik wat terugtyp dan ben je weer een uur weg![]()
doe dat dan ook niet, koekenbakkerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar telkens als ik wat terugtyp dan ben je weer een uur weg![]()
ja je had moeten zeggen "wacht mijn vader komt zo dan gaat hij ook gezellig mee" kijken hoe snel hij weg isquote:![]()
![]()
ik was de koekjesbakker tochquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe dat dan ook niet, koekenbakker![]()
Ja jeetjequote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe dat dan ook niet, koekenbakker![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tja... nu je het zo stelt passen jullie best bij elkaar, val je op dom?
Ik ben zo ongelofelijk klaar met jou, jij gaat niet bepalen wat ik wel en niet zeg, je bent helemaal niets voor mij, je bent een 0.![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben zo ongelofelijk klaar met jou, jij gaat niet bepalen wat ik wel en niet zeg, je bent helemaal niets voor mij, je bent een 0.![]()
![]()
precies als zn kale hoofdquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Echt een WCH0quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben zo ongelofelijk klaar met jou, jij gaat niet bepalen wat ik wel en niet zeg, je bent helemaal niets voor mij, je bent een 0."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Weet je wat kut is. Dat dingen altijd op dezelfde dag vallen. Ene week heb je niks ..andere week valt alles op dezelfde dag. Alsof er iets in de lucht zit. Net zoals mensen ineens tegelijkertijd je weer eens contacten![]()
Ja gvd, ik vertrouwde jou, ik dacht in jou een echte vriend te hebben gevonden, door Hermann en dun... valt me zo tegen ditquote:![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik stik bijna in mijn etenWel briljante zin eigenlijk
wat hebben we het toch goed zo saampjes he
![]()
![]()
nee ik bepaal datquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
![]()
trust no onequote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja gvd, ik vertrouwde jou, ik dacht in jou een echte vriend te hebben gevonden, door Hermann en dun... valt me zo tegen ditReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
oke mevrouw godinquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Helaas val ik ook op dom, dus ik moet toch voor iemand anders gaanquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]wat hebben we het toch goed zo saampjes he
![]()
Ik gedraag me vaak domquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Helaas val ik ook op dom, dus ik moet toch voor iemand anders gaan![]()
o kut ik val dus ook afquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Helaas val ik ook op dom, dus ik moet toch voor iemand anders gaan![]()
inb4: zou eens tijd worden dat je afvaltquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik wilde hem al niet makenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inb4: zou eens tijd worden dat je afvalt![]()
![]()
kunnen die zelfstandig adem halen?quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
ik ook niet, want liefffje schijnt nogal aantrekkelijk te zijn, maar zo'n voorzet kun j niet laten liggen..quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
madeliefff isquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet, want liefffje schijnt nogal aantrekkelijk te zijn, maar zo'n voorzet kun j niet laten liggen..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |