ik probeer niks, weet 100% zeker dat het gaat lukkenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:35 schreef HPLC het volgende:
WCH help, spekkie probeert me een ban aan te naaien
we zijn al in Dm aan het overleggen hoe dit zo snel mogelijk te realiseren, die grote lul post van net was erg goedquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:35 schreef HPLC het volgende:
WCH help, spekkie probeert me een ban aan te naaien
ik heb geen DM van je ontvangenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
we zijn al in Dm aan het overleggen hoe dit zo snel mogelijk te realiseren, die grote lul post van net was erg goed
supergirl kwam erin en mensen gingen haten op haar..volgens mij was dst de reden. Mss was er wel nog meer gehaat k weet niet meer...maar op dat punt starten met lezenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb ik al gedaan en ik snap er nog niks van
waren mensen elkaar de tyfus in aan het schelden of gewoon zoals normaal
Er kwam zeker weer wat tussen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
supergirl kwam erin en mensen gingen haten op haar..volgens mij was dst de reden. Mss was er wel nog meer gehaat k weet niet meer...maar dat punt starten met lezen
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
eigen dm posten mag gewoon hoor
puberaal allemaalquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
supergirl kwam erin en mensen gingen haten op haar..volgens mij was dst de reden. Mss was er wel nog meer gehaat k weet niet meer...maar dat punt starten met lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |