SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo nog wat aandachtshoererij voor mezelf ok gr gr![]()
Ik vermoed eerder dat de lijken nu uit de kast komenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij mag trots op jezelf zijn hoe goed je je hebt gehouden onder de zware omstandigheden van het moderatorschap."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
RickoKun dacht ikquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie the fuck is die boy in dat filmpje ik ga stuk om zn droogheid![]()
Is DP gay dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vermoed eerder dat de lijken nu uit de kast komen![]()
Homofiele doden, moet niet gekker wordenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vermoed eerder dat de lijken nu uit de kast komen![]()
ken je klassiekersquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bwhahah hoe hij het ook aan het vertellen is gvd
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Jouw hartslag, die is niet relevant... beetje zonde zelfsquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en die is niet relevant![]()
TR smegmanus HELPquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jouw hartslag, die is niet relevant... beetje zonde zelfs![]()
Ze likken pindakaas van een meisjes navel. Dat meisje gaat 350 euro verdienen als ze het hele potje pindakaas leeg heeft gekregen![]()
![]()
gedraag je eensquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Misschien is haar bomgordel gestolenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt he...
is toch niet normaal, zelfs voor een marokkaan![]()
ah dat zijn die 2 bultenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:43 schreef Crip het volgende:
[..]
die draag ik automatisch op mn borstkastReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Stiekem krijg je wel vochtige lipjes van hem, ofniequote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie the fuck is die boy in dat filmpje ik ga stuk om zn droogheid![]()
kut, ik moest lachenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee dat is voedsel en water voor in de woestijnReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Maar opsoanimatie was al een kameelquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee dat is voedsel en water voor in de woestijn![]()
boeit niet, tis toch weekendquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Neh, zijn nu net spongebob op het droge ahah.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Stiekem krijg je wel vochtige lipjes van hem, ofnie![]()
Vandaag kwam een man van in de 40-50ish mn vriendin en ik vragen of we koffie met hem wilde drinken en daarna mee naar zijn huis wilde.Echt zo'n vieze oude wch
![]()
dat is toch normaal jouw doelgroep?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:49 schreef Crip het volgende:
Vandaag kwam een man van in de 40-50ish mn vriendin en ik vragen of we koffie met hem wilde drinken en daarna mee naar zijn huis wilde.Echt zo'n vieze oude wch
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Dat is ook niet moeilijkquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hplclown, zelfs wch maakt betere grapjes![]()
Nou ja zegquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:49 schreef Crip het volgende:
![]()
Dus ik hoef m'n rolschaatsen niet aan te trekken?quote:"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
hehequote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:49 schreef Crip het volgende:
Vandaag kwam een man van in de 40-50ish mn vriendin en ik vragen of we koffie met hem wilde drinken en daarna mee naar zijn huis wilde.![]()
alleen op mn hoofdquote:dankjequote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Maar telkens als ik wat terugtyp dan ben je weer een uur wegquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ffe dimmen ja! Haha ik stalk je vandaag![]()
Druk enzoquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar telkens als ik wat terugtyp dan ben je weer een uur weg![]()
doe dat dan ook niet, koekenbakkerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar telkens als ik wat terugtyp dan ben je weer een uur weg![]()
ja je had moeten zeggen "wacht mijn vader komt zo dan gaat hij ook gezellig mee" kijken hoe snel hij weg isquote:![]()
![]()
ik was de koekjesbakker tochquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe dat dan ook niet, koekenbakker![]()
Ja jeetjequote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe dat dan ook niet, koekenbakker![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
tja... nu je het zo stelt passen jullie best bij elkaar, val je op dom?
Ik ben zo ongelofelijk klaar met jou, jij gaat niet bepalen wat ik wel en niet zeg, je bent helemaal niets voor mij, je bent een 0.![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben zo ongelofelijk klaar met jou, jij gaat niet bepalen wat ik wel en niet zeg, je bent helemaal niets voor mij, je bent een 0.![]()
![]()
precies als zn kale hoofdquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Echt een WCH0quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben zo ongelofelijk klaar met jou, jij gaat niet bepalen wat ik wel en niet zeg, je bent helemaal niets voor mij, je bent een 0."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Weet je wat kut is. Dat dingen altijd op dezelfde dag vallen. Ene week heb je niks ..andere week valt alles op dezelfde dag. Alsof er iets in de lucht zit. Net zoals mensen ineens tegelijkertijd je weer eens contacten![]()
Ja gvd, ik vertrouwde jou, ik dacht in jou een echte vriend te hebben gevonden, door Hermann en dun... valt me zo tegen ditquote:![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik stik bijna in mijn etenWel briljante zin eigenlijk
wat hebben we het toch goed zo saampjes he
![]()
![]()
nee ik bepaal datquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
![]()
trust no onequote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja gvd, ik vertrouwde jou, ik dacht in jou een echte vriend te hebben gevonden, door Hermann en dun... valt me zo tegen ditReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
oke mevrouw godinquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Helaas val ik ook op dom, dus ik moet toch voor iemand anders gaanquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]wat hebben we het toch goed zo saampjes he
![]()
Ik gedraag me vaak domquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Helaas val ik ook op dom, dus ik moet toch voor iemand anders gaan![]()
o kut ik val dus ook afquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Helaas val ik ook op dom, dus ik moet toch voor iemand anders gaan![]()
inb4: zou eens tijd worden dat je afvaltquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik wilde hem al niet makenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inb4: zou eens tijd worden dat je afvalt![]()
![]()
kunnen die zelfstandig adem halen?quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
ik ook niet, want liefffje schijnt nogal aantrekkelijk te zijn, maar zo'n voorzet kun j niet laten liggen..quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
madeliefff isquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet, want liefffje schijnt nogal aantrekkelijk te zijn, maar zo'n voorzet kun j niet laten liggen..![]()
![]()
ik zal jou ffe afvallenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inb4: zou eens tijd worden dat je afvalt![]()
worthless without picsquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
je mag me ook aanvallenquote:
Dat kan ik bevestigenquote:![]()
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
ik ben schijnbaar de enige die jou niet heeft gezien ooitquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Heb jij je testament al opgemaakt?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zal jou eens bevestigen... ken je het nieuwe testament?"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
maar ik ben lelijk en reflecteer dat graag aan anderenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij deed net lelijk tegen mij hoor... kweenie
Waarom denk je dat ik zo post als ik post....quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ik ben lelijk en reflecteer dat graag aan anderen![]()
![]()
Ik dacht dat wij wat speciaals haddenquote:"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Hij noemde je kaal, is gewoon een feitquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij deed net lelijk tegen mij hoor... kweenie![]()
Waardevol erfstukquote:"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
mn moeder is er aan gewend, maar ik mag de kinderen van mn zus niet meer zien omdat ze anders nachten wakker liggen met paniekaanvallenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ben zo graflelijk dat zelfs mijn moeder een beetje moet overgeven als ze me zietReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
vond het niet kunnen, ik verwacht wel dat je een beetje achter me staat he... ik doe ook altijd aardig tegen jou, debiele guppenkopquote:![]()
Mijn zoontje vraagt regelmatig aan mamma of dat monster op de bank echt isquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mn moeder is er aan gewend, maar ik mag de kinderen van mn zus niet meer zien omdat ze anders nachten wakker liggen met paniekaanvallen![]()
Ik heb er genoeg van. Ik ga pils halenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vond het niet kunnen, ik verwacht wel dat je een beetje achter me staat he... ik doe ook altijd aardig tegen jou, debiele guppenkop![]()
niet waar Hp ook niet . Nee maar een klein deel maar hoor..en remqo heb ik gemeetquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben schijnbaar de enige die jou niet heeft gezien ooit![]()
beetje als guinness, de eerste is smerig maar na 6 pints wil je niks anders meerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
toch denk ik dat je beter kunt doorzetten, net olijven, je gaat het vast waarderenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
maak dat deel eens wat groter dan..quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
niet waar Hp ook niet . Nee maar een klein deel maar hoor..en remqo heb ik gemeetReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
voel me zo speciaal en betrouwbaar.. behalve toen die ene keer heb ik dat beschaamd.. en dat kwam door die stomme frankquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
niet waar Hp ook niet . Nee maar een klein deel maar hoor..en remqo heb ik gemeet![]()
bahquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje als guinness, de eerste is smerig maar na 6 pints wil je niks anders meer![]()
jij hebt nog geen 6 pints gehad dus..quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
toen pakte ik een foto van haar zus. dat hielp..quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat zei je vriendin ook laatst tochReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Frank zit toch steeds op z'n bril, dus dat maakt niets uit.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
voel me zo speciaal en betrouwbaar.. behalve toen die ene keer heb ik dat beschaamd.. en dat kwam door die stomme frank"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
adresgegevens van die zus?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen pakte ik een foto van haar zus. dat hielp..![]()
hoop dat hij een keer bespaard en een bril zonder veiligheidsglas kooptquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Frank zit toch steeds op z'n bril, dus dat maakt niets uit.![]()
Albrandswaardsedijk 120-138, 3172 TK Poortugaalquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
adresgegevens van die zus?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ok, zal dp vragen of hij nog wat kan brengenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
toch denk ik dat je beter kunt doorzetten, net olijven, je gaat het vast waarderen![]()
Hihi dat denk jijquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
niet waar Hp ook niet . Nee maar een klein deel maar hoor..en remqo heb ik gemeet![]()
Spekmansquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:23 schreef Der_Mann het volgende:
bedankt voor het bericht dat jullie hier zitten![]()
![]()
kut hij heeft ons gevondenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:23 schreef Der_Mann het volgende:
bedankt voor het bericht dat jullie hier zitten![]()
klikte op jouw username omdat ik hoopte dat je geband was en toen zag ik je pohiquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kut hij heeft ons gevonden![]()
Misschien toch maar in Abo een SC startenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kut hij heeft ons gevonden![]()
Waarom nou zo tegen mij man, jeetje....quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
klikte op jouw username omdat ik hoopte dat je geband was en toen zag ik je pohi![]()
JE DEED GODVERDOMME 1 POST GELEDEN NEGATIEFquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waarom nou zo tegen mij man, jeetje....![]()
kan ik me niet herinnerenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
JE DEED GODVERDOMME 1 POST GELEDEN NEGATIEF![]()
je zou die posts toch al na een minuut vergeten zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
zit hier gespannen te wachten op seniel posts![]()
he wat leuk, dat is het voordeel van een andere SC... allemaal nieuwe usersquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je zou die posts toch al na een minuut vergeten zijn![]()
ik werd afgeleid. Ik ga nu echt :pquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet kan combineren met FOK!, snel uurtje trouwens![]()
Hoi ik heet TheDeadGuy en ben hier nieuwerg he van die twin towers in de US... is er ergens een topic waar informatie kan worden gevonden?
![]()
Hey WCH, ik vind je niet senielquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
zit hier gespannen te wachten op seniel posts![]()
Jeetje, lees gewoon fantastischquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:29 schreef Der_Mann het volgende:
wie kan ik de schuld geven van het sluiten van de SC![]()
Maar ik ben voor een dubbeltje geborenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat is lief van je, hier heb je een gulden, kan je een ijsje kopen![]()
heb ik al gedaan en ik snap er nog niks vanquote:
waren mensen elkaar de tyfus in aan het schelden of gewoon zoals normaal![]()
Was niet echt wat aan de hand. Er zijn ook geen posts verwijderd, dus je kan alles teruglezenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb ik al gedaan en ik snap er nog niks van
waren mensen elkaar de tyfus in aan het schelden of gewoon zoals normaal![]()
![]()
Dit snap ik nietquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben je aardig naar beneden gedonderd zeg![]()
ohquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was niet echt wat aan de hand. Er zijn ook geen posts verwijderd, dus je kan alles teruglezen
dat is logisch dan![]()
Weet je wel hoe dat moet?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
conform verwachting, ik maak een notitie![]()
Ik vind je anders best een grote lulquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, maar ik doe me groter voor hier op internet![]()
ik probeer niks, weet 100% zeker dat het gaat lukkenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:35 schreef HPLC het volgende:
WCH help, spekkie probeert me een ban aan te naaien![]()
we zijn al in Dm aan het overleggen hoe dit zo snel mogelijk te realiseren, die grote lul post van net was erg goedquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:35 schreef HPLC het volgende:
WCH help, spekkie probeert me een ban aan te naaien![]()
ik heb geen DM van je ontvangenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
we zijn al in Dm aan het overleggen hoe dit zo snel mogelijk te realiseren, die grote lul post van net was erg goed![]()
supergirl kwam erin en mensen gingen haten op haar..volgens mij was dst de reden. Mss was er wel nog meer gehaat k weet niet meer...maar op dat punt starten met lezenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb ik al gedaan en ik snap er nog niks van
waren mensen elkaar de tyfus in aan het schelden of gewoon zoals normaal
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2016 20:41:01 ]![]()
Er kwam zeker weer wat tussen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
supergirl kwam erin en mensen gingen haten op haar..volgens mij was dst de reden. Mss was er wel nog meer gehaat k weet niet meer...maar dat punt starten met lezen![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
eigen dm posten mag gewoon hoor![]()
![]()
puberaal allemaalquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
supergirl kwam erin en mensen gingen haten op haar..volgens mij was dst de reden. Mss was er wel nog meer gehaat k weet niet meer...maar dat punt starten met lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |