abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160433944
Ik ben morgen bijna een uur onderweg. En een kou kleum. Ik trek in ieder geval een lange broek aan. En ik denk een ondershirt met lange mouwen met een kort shirtje erover. En als het regent een regenjasje. Edit: lijkt droog te blijven.

[ Bericht 6% gewijzigd door steffelonio op 05-03-2016 08:29:24 (Aanvulling.) ]
pi_160433998
Lang-lang en met handschoenen hier. Standje middelmatig snelwandelen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 5 maart 2016 @ 08:30:17 #53
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_160434001
Zometeen de nieuwe groep start tot run opvangen :D
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 5 maart 2016 @ 09:43:09 #54
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_160434461
Wat een belachelijk mooi hardloopweer :o Als het morgen ook zo is hebben de CPCers supergeluk *O*
  zaterdag 5 maart 2016 @ 09:55:46 #55
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160434557
Meh. Vanochtend gaan lopen (na wat twijfel of ik wel zou gaan, want vanavond twee (jeugd-)ijshockeywedstrijden fluiten), maar blijkbaar met t wegsteken van de telefoon mijn strava gepauzeerd. Gelukkig kun je in Google maps makkelijk afstanden opmeten. Op basis daarvan zou ik nu op 3.6km uit moeten zijn gekomen, in 20 minuten (steeda afwisselend 90 sec run / 2 min walk).

[ Bericht 28% gewijzigd door MutedFaith op 05-03-2016 10:05:46 ]
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 10:06:19 #56
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160434625
Het weer is top trouwens. Beetje mistig, beetje koud, heerlijk!
pi_160434775
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 22:06 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Het lag ook niet aan de loop zelf. Het Was gewoon warm en ik Had last van zelfoverschatting dus startte te snel :)

Ik loop zondag in lang lang denk ik.
Dat is minder ja. Zondag een fijner loopje hopelijk.

Ga voor lang kort vermoed ik.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 10:25:44 #58
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_160434813
wat is een beetje fijn merk hardloopkleding?
pi_160434855
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:25 schreef MutedFaith het volgende:
Decathlon is prima als je niet teveel geld wilt uitgeven! Verder is er in de duurdere segmenten voor ieder wat wils, Asics, New Balance, Nike, underarmour etc
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 5 maart 2016 @ 10:30:47 #60
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_160434874
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 10:25 schreef MutedFaith het volgende:
Heb je een uurtje?

Mijn favoriete combi's op dit moment:
Schoen: Asics of Brooks
Sok: Hema of CEB
Broek (kort): Salomon of Under Armour
Broek (lang): Asics
ThermoShirt: Falke of Under Armour
T-shirt: Icebreaker of Under Armour
Jas: Adidas
Horloge: Suunto
Rugzak: Salomon
Buff: Buff

[ Bericht 13% gewijzigd door Frsh op 05-03-2016 10:38:29 ]
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  zaterdag 5 maart 2016 @ 11:03:04 #61
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_160435246
Het was rustig op de club vanmorgen...iedereen is zich blijkbaar volop aan het voorbereiden voor de CPC, wat voor de vereniging toch de grootste loop van het jaar is.
Zonde, want de loopomstandigheden hier in de duinen waren net perfect! 15km samen met een groepsgenoot lekker lopen ouwehoeren, klaar voor morgen ^O^
F means you're fucked
pi_160435341
Waar ik >90% in sport:
Schoenen: Hoka, New Balance
Sokken: Hema
Tubes: Compressport
Arm sleeves: Compressport
Korte broek: New Balance, H&M
Lange broek: Puma
Singlet: H&M
T-shirt: verschillende, maar de fijnste is van Nike
Longsleeve: Odlo (thermo)
Jackje: Saucony
SportBH: Primark
Horloge: TomTom
Rugzak: Salomon
Handschoenen: Johaug (Noors merk, merino O+ )

Behoorlijk samenraapsel dus, maar over het algemeen vind ik New Balance toch wel een erg fijn merk.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 11:39:15 #63
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160435762
Hier ook een oase van rust in het Delftse Hout (vanwege de CPC). En wát een weertje 8-) Rondje rennen en krachtpatsen ging weer ok. Aansluitend eens spieken of er een hardloper of hardloopster in mijn buik zit :)

Qua merk ben ik echt van de Asics en Odlo! Verder ook veel H&M spul. Lekker goedkeup.
pi_160435930
Oeh, spannend Quoi!

Heerlijk hardloopweertje inderdaad, wel veel ijzige stukjes tegen gekomen onderweg waarop ik zelfs wandelend onderuit dreigde te gaan. Ik heb deze week weer wat kunnen inhalen voor de challenge (weekje vrij) want dat leek helemaal nergens op.

Succes alle CPC-ers, eens kijken of er wat op de regionale tv wordt uitgezonden morgen. Ik herinner voor mijn gevoel bijna elke stap nog van vorig jaar. Ik zou best weer mee willen lopen met de HM maar ik zit pas net weer op de 10 km. Komt wel weer hoop ik, nu is heel blijven het belangrijkst.

En de Baggerloop van Guppy is morgen, benieuwd hoe het gaat, lijkt me vooral héél koud!
pi_160436048
En kleding is hier ook van alles wat:

Schoenen: Mizuno en Asics
Lange broek: INQ (Perry) en Nike
Korte broek: Nike en H&M
Sokken: Lidl en Falke
Thermo longsleeve: Craft
Shirtjes korte mouw: van allerlei loopjes, NB, Nike, H&M, Hema
SportBH: Hema en Shock Absorber
Horloge: Polar
Rugzak: Decathlon
Handschoenen en armwarmers: Asics
Jasje: Asics

Een hele kastplank vol is het, voor elk weertype meerdere setjes :P
pi_160436189
Vanmorgen gelopen, was best prima weer. Zonnetje kwam mooi doorzetten. Als dit morgen ook zo is ben ik blij.

En geen last gehad van enkel/kuit. Maar merkte wel dat ik conditioneel niet echt top ben. Dus morgen is mijn doel om de 10km redelijk uit te lopen, PR zal er niet inzitten.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 12:15:23 #67
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_160436323
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:00 schreef Angel-A het volgende:
En kleding is hier ook van alles wat
(...)

Een hele kastplank vol is het, voor elk weertype meerdere setjes :P
Kastplankvol-boks
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_160436627
Ik lijk gesponsord door decathlon :D op schoenen en compressie shirt na alles van kalenji. Loop er al paar jaar in en bevalt me goed! Maar blijft persoonlijk natuurlijk.
Twijfel zelf ook nog over kleding, doe denk ik sowieso korte broek aan net als bij bruggenloop.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 13:17:53 #69
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160437465
Eén kastplank? Niet genoeg :N
pi_160437669
Heb 1 mandje vol.. En dat is inclusief mijn indoor kleding :')

Snel weer een keer naar de Nike outlet store, die kleding zit mij meestal het beste.
pi_160437862
Ohai! Ik heb een vraagje. Wellicht is deze al 100 keer gesteld, maar ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

Ik wil beginnen met hardlopen, maar ik wil dit voorzichtig aan doen gezien mijn geschiedenis met zwaar overgewicht en de daaraan gerelateerde conditie en ik momenteel nog licht overgewicht heb. Ik heb dus nooit echt hardgelopen ofzo. Ik wil het daarom verantwoord opbouwen.

In de OP zie ik allerhande schema's om mee te beginnen en deze lijken me erg handig. Ik vroeg me alleen af of er ook apps zijn waarin deze schema's toegepast worden. Ik dacht altijd dat Evy zo'n start to run app was, maar blijkbaar moet ik daar eerst lessen kopen of punten verdienen. Doe ik dat door blijkbaar maar in het wilde weg te gaan rennen? Ik zoek eigenlijk een app die zelf de loop en ren intervallen aangeeft zodat ik daarmee kan opbouwen en zelf een niveau hoger kan gaan zitten op het moment dat mijn uithoudingsvermogen groter wordt. Zie ik bij Evy iets over het hoofd of kan ik beter een andere app gebruiken?

Alle tips zijn welkom :7
Aids.
pi_160438044
Ik heb toen een beginners schema genomen van Runinfo.nl en de intervallen handmatig aangemaakt in runkeeper. Is wel even gedoe maar dat werkte wel aardig :)
pi_160438360
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:38 schreef Mss het volgende:

Evy heeft programma's voor beginners. Aangezien achter die app een hele organisatie zit die geld wilt verdienen kost het echter wel geld ja.

Je kan ook een schema opzoeken en het op eigen houtje invullen. Daarbij kan je met een Runkeeper je progressie in de gaten houden. Het is wat omslachtiger, maar het kan zeker.
pi_160438383
@Mss: Je hebt DM
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 5 maart 2016 @ 14:18:21 #75
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_160438565
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 13:38 schreef Mss het volgende:
Ohai! Ik heb een vraagje. Wellicht is deze al 100 keer gesteld, maar ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

Ik wil beginnen met hardlopen, maar ik wil dit voorzichtig aan doen gezien mijn geschiedenis met zwaar overgewicht en de daaraan gerelateerde conditie en ik momenteel nog licht overgewicht heb. Ik heb dus nooit echt hardgelopen ofzo. Ik wil het daarom verantwoord opbouwen.

In de OP zie ik allerhande schema's om mee te beginnen en deze lijken me erg handig. Ik vroeg me alleen af of er ook apps zijn waarin deze schema's toegepast worden. Ik dacht altijd dat Evy zo'n start to run app was, maar blijkbaar moet ik daar eerst lessen kopen of punten verdienen. Doe ik dat door blijkbaar maar in het wilde weg te gaan rennen? Ik zoek eigenlijk een app die zelf de loop en ren intervallen aangeeft zodat ik daarmee kan opbouwen en zelf een niveau hoger kan gaan zitten op het moment dat mijn uithoudingsvermogen groter wordt. Zie ik bij Evy iets over het hoofd of kan ik beter een andere app gebruiken?

Alle tips zijn welkom :7
Evy was fijn, maar zelf vond ik het nog prettiger om met een groep te beginnen. Misschien ook wat voor jou?
Kijk even op starttorun.nl die zijn vandaag weer begonnen en daar kun je zeker nog bij aansluiten
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')