Dat is minder ja. Zondag een fijner loopje hopelijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Het lag ook niet aan de loop zelf. Het Was gewoon warm en ik Had last van zelfoverschatting dus startte te snel
Ik loop zondag in lang lang denk ik.
Decathlon is prima als je niet teveel geld wilt uitgeven! Verder is er in de duurdere segmenten voor ieder wat wils, Asics, New Balance, Nike, underarmour etcquote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:25 schreef MutedFaith het volgende:
wat is een beetje fijn merk hardloopkleding?
Heb je een uurtje?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:25 schreef MutedFaith het volgende:
wat is een beetje fijn merk hardloopkleding?
Kastplankvol-boksquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:00 schreef Angel-A het volgende:
En kleding is hier ook van alles wat
(...)
Een hele kastplank vol is het, voor elk weertype meerdere setjes
Evy heeft programma's voor beginners. Aangezien achter die app een hele organisatie zit die geld wilt verdienen kost het echter wel geld ja.quote:
Evy was fijn, maar zelf vond ik het nog prettiger om met een groep te beginnen. Misschien ook wat voor jou?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:38 schreef Mss het volgende:
Ohai! Ik heb een vraagje. Wellicht is deze al 100 keer gesteld, maar ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
Ik wil beginnen met hardlopen, maar ik wil dit voorzichtig aan doen gezien mijn geschiedenis met zwaar overgewicht en de daaraan gerelateerde conditie en ik momenteel nog licht overgewicht heb. Ik heb dus nooit echt hardgelopen ofzo. Ik wil het daarom verantwoord opbouwen.
In de OP zie ik allerhande schema's om mee te beginnen en deze lijken me erg handig. Ik vroeg me alleen af of er ook apps zijn waarin deze schema's toegepast worden. Ik dacht altijd dat Evy zo'n start to run app was, maar blijkbaar moet ik daar eerst lessen kopen of punten verdienen. Doe ik dat door blijkbaar maar in het wilde weg te gaan rennen? Ik zoek eigenlijk een app die zelf de loop en ren intervallen aangeeft zodat ik daarmee kan opbouwen en zelf een niveau hoger kan gaan zitten op het moment dat mijn uithoudingsvermogen groter wordt. Zie ik bij Evy iets over het hoofd of kan ik beter een andere app gebruiken?
Alle tips zijn welkom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |