goed idee of alleen bergaf en vlakquote:
Dat is ook wel een beetje het mooie van een HM, je gaat weg op een tempo waarvan je weet dat je het redelijk lekker kunt volhouden tot 17km en wat er daarna gebeurt is afhankelijk van de vorm van de dagquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:11 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben ook zenuwachtig. Bij die 10km en 15km had ik nog wel een beetje een idee wat ik ging lopen. Maar nu schiet ik tussen 2:00 en 2:10 of zelfs daar boven... Ik heb echt geen idee.En ook qua weersvoorspellingen en de startgolven en de mensen en straks is het toch veel langer dan die 19km die ik als max had in de trainingen...
![]()
![]()
Doe maar een helmpje op, want er is kans op hagel. Oh, en er staat krachtige wind vanuit het noordwesten langs de kust, dus dat stukje strandweg na het 15km punt wordt bikkelen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:11 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben ook zenuwachtig. Bij die 10km en 15km had ik nog wel een beetje een idee wat ik ging lopen. Maar nu schiet ik tussen 2:00 en 2:10 of zelfs daar boven... Ik heb echt geen idee.En ook qua weersvoorspellingen en de startgolven en de mensen en straks is het toch veel langer dan die 19km die ik als max had in de trainingen...
![]()
![]()
KNMI.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:42 schreef La_Tramposa het volgende:
Jullie lezen echt veel pessimistischer weersvoorspellingen dan ik, Buienradar.nl zegt 35% kans op buien maar 0 mm neerslag voor 12u, dus die blijf ik lekker geloven
Maar goed weer schmeer.
Gaat hij mee als supporter? Dan heeft hij er meer last van dan jijquote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:45 schreef DeLuna het volgende:
Ik lees geen weerberichten, mijn vriend is de hele tijd pessimistisch over het weer
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Gaat hij mee als supporter? Dan heeft hij er meer last van dan jij
Vanaf het 19-km punt is het alleen nog maar heuvelaf, dus dat ga je dan wel redden!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:11 schreef DeLuna het volgende:
![]()
![]()
Stemming omgeslagen dus? Mooi! Ga je nou de 5km voluit lopen en dan de hm chill uitlopen?quote:
Hoe lang post je hier nu al mee Flipsen?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:58 schreef flipsen het volgende:
Denk dat ik maar gewoon in lang-lang ga en dan lekker in mijn "flanellen" joggingbroek, want ik heb niets andersEn katoenen t-shirt met lange mouwen want... ik heb niets anders
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe laat is de start? Als ik laat moet starten eet ik meestal een mega ontbijt zoals een grote bak havermout en dan tot 2 a 3 uur van tevoren alleen nog banaan, mueslireep of idd een boterhammetje. Ik vind zelf een volle/zware maag echt heel vervelend lopen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:31 schreef Murmeli het volgende:
Wat zal ik voor morgen als lunch meenemen naar Den Haag? Ik kan iets met pasta gaan maken (een salade oid), maar vraag me af of dat eigenlijk niet te zwaar Is 2 uur voor het lopen.
Boterhammen en flapjacks beter?
14.30 is de start.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoe laat is de start? Als ik laat moet starten eet ik meestal een mega ontbijt zoals een grote bak havermout en dan tot 2 a 3 uur van tevoren alleen nog banaan, mueslireep of idd een boterhammetje. Ik vind zelf een volle/zware maag echt heel vervelend lopen.
Oh das ook lekker ja! Ga ik die ook ff halen bij ah to goquote:
Die toppers lopen morgen echt niet in een lange high tech tight, die gaan allemaal in zo'n flubberend kort broekjequote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:18 schreef flipsen het volgende:
Ik heb gewoon geen tijd (lees: geen zin)En daarnaast vind ik het ook onzin, al die high tech kleding voor topsporters. Gewoon een ouwe trainingsbroek en een tshirt en gaan. Ik doe het voor mijn lol hoor!
(zei hij, met zijn flitsende schoenen en Garmin 220)
Nee, jongequote:
Morgen nog alle tijd om pannenkoeken te maken toch? Dat duurt toch niet zo lang? En een flinke mueslireep is net zo voedzaam als 2 boterhammen hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
14.30 is de start.
Op alleen ontbijt en wat repen haal ik geen HM. Normaal eet ik pannenkoeken maar Had er geen zin in om die te maken
Denk dat ik wat goedbelegde boterhammen doe dan. En banaan en flapjacks
Ik had vanochtend oude geitenkaas, halverwege mijn loopje vanmiddag kon ik daar weer even van genieten.quote:
Yummiequote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:51 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ik had vanochtend oude geitenkaas, halverwege mijn loopje vanmiddag kon ik daar weer even van genieten.
Ik heb geen ingrediënten in huis en ben al om 10.30 de deur uit om de 10 km aan te kunnen moedigen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Morgen nog alle tijd om pannenkoeken te maken toch? Dat duurt toch niet zo lang? En een flinke mueslireep is net zo voedzaam als 2 boterhammen hoorNeem je nog iets onderweg? En wat zijn flapjacks?
Nouja zo'n naked bar van jou heeft 299 kcal zie ik. Een snee brood is zo'n 80 kcal. Reken maar uit dusquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb geen ingrediënten in huis en ben al om 10.30 de deur uit om de 10 km aan te kunnen moedigen.
Voor onderweg neem ik een nakd reep mee (dadels en noten zit daarin) en gel(s).
Flapjacks zijn Engelse koekdingen van havermout, suiker, golden syrup en boter. (nepboter in mijn geval).
Wat voor repen zijn er zo voedzaam? Daar heb ik wel interesse in
Oh grappig is dat! Ik heb vaak snel weer trek na dat soort dingen en na brood minder.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nouja zo'n naked bar van jou heeft 299 kcal zie ik. Een snee brood is zo'n 80 kcal. Reken maar uit dusEn dat zal voor die flapjacks ook wel gelden aan de ingedienten te zien
Het voelt misschien alsof je minder eet met een reep, maar het is zeker niet zo. Maar doe vooral waar je je zelf lekker bij voelt, je hebt genoeg loopervaring inmiddels! Wel leuk dat je ook nog komt aanmoedigen!
Dat je sneller trek hebt kan op zich wel, je suikerspiegel zal meer stijgen na zo'n reep met allemaal fruitsuikers, en brood heeft ook meer volume. Als ik een enorme bak sla eet voel ik me ook wel even voller dan als ik één blokje chocola eet voor dezelfde calorieenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh grappig is dat! Ik heb vaak snel weer trek na dat soort dingen en na brood minder.
Mijn lijf is gek
Ik sta net na de start aan de rechterkant van de weg.
Ben jij met de hm nog daar of ga je gauw weer opwarmen?
Fijn die loopgerelateerde weekendjes-weg van jullie! Wil ik ook vaker doen met mijn vriend, al krijg ik hem voorlopig alleen met marathons of tropische bestemmingen zo verquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:14 schreef SEMTEX het volgende:
Ms tot morgen CPC-fokkers! Al denk ik dat het stervensdruk is. Wij starten in de groene golf, hopen onder de 1 uur te lopen, met een negatieve split. Ons hotel kijkt oa uit op het malieveld, erg relaxed
Nee, door jullie gezenuw kreeg ik weer veel zin. Maar de omstandigheden zijn er gewoon niet naar. Eigenlijk zou ik gewoon thuis moeten blijven.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Stemming omgeslagen dus? Mooi! Ga je nou de 5km voluit lopen en dan de hm chill uitlopen?
Komijnekaas, daar heb je dan de hele race nog pret van!quote:
Moet je wel doorlopen hoor, want ik ga voor een PRquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:20 schreef Devv het volgende:
Ik ga je proberen te spotten! Dat kan, want ik sluit bij de 10 kilometer helemaal achter in de rij aan. Ik mag toch wel hopen dat ik je dan onderweg wel ergens inhaal.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Jullie gingen toch in het roze?quote:
Gezellig!!! Ik kijk naar je uitquote:Op zondag 6 maart 2016 07:59 schreef GotC het volgende:
Iedereen veel plezier en succes vandaag! Ik hoop (als het weer en mini het toelaten) om bij het 6.5-7km punt vd HM te staan.
Volgens buienradar blijft het droog in Moergestel. 4 graden, gevoelstemperatuur -2. Als daar ook nog klein beetje zon bij komt, is dat perfect weer.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 23:24 schreef mosselmossel het volgende:
Veel plezier allemaal bij de CPC!
Ik keek net even naar het weer in Moergestel: 3 graden en lichte regen. Prima weer dus voor kort-kort. 2 minuten voor de start de kleedkamer uit. 24 minuten lopen en dan meteen de kleedkamer weer in.
Mijn werk heeft roze shirts dit jaar ja..maar ik loop eigenlijk nooit met het shirt van mijn werk. Ik zou in principe in mijn clubshirt gaan lopen, maar daar kwam gistermiddag wat leuks tussen. En voor dat leuks draag ik vandaag een zwart shirtquote:
Ik zou de tijd wel nemen Ja.quote:Op zondag 6 maart 2016 08:41 schreef flipsen het volgende:
Allemaal succes vandaag. Vraagje: bij de CPC info staat dat de startvakken een kwartier voor tijd sluiten? Is dat zo streng? Dan moet ik een trein eerder nemen voor de zekerheid en daar hen ik weinig zin in, aangezien er geen "beschutting" is... Of dan toch maar met de auto?
Er zijn wel tenten en kleedruimtes waar je beschut kunt staan toch.. Ik ben er 2u van tevorenquote:Op zondag 6 maart 2016 08:41 schreef flipsen het volgende:
Allemaal succes vandaag. Vraagje: bij de CPC info staat dat de startvakken een kwartier voor tijd sluiten? Is dat zo streng? Dan moet ik een trein eerder nemen voor de zekerheid en daar hen ik weinig zin in, aangezien er geen "beschutting" is... Of dan toch maar met de auto?
Als je niet op tijd in het startvak staat, moet je wachten tot iedereen voorbij is en dan achteraan aansluiten. Dus dat is niet zo erg. (Voor jou of mij; voor LT wel natuurlijk.)quote:Op zondag 6 maart 2016 08:41 schreef flipsen het volgende:
Allemaal succes vandaag. Vraagje: bij de CPC info staat dat de startvakken een kwartier voor tijd sluiten? Is dat zo streng?
Geloof me, bij de 10 wil je echt niet achteraan starten. Dan kan je echt geen tempo maken tot 7 km. Zelfs op mijn niveau van 2 jaar geleden....quote:Op zondag 6 maart 2016 09:02 schreef pijll het volgende:
[..]
Als je niet op tijd in het startvak staat, moet je wachten tot iedereen voorbij is en dan achteraan aansluiten. Dus dat is niet zo erg. (Voor jou of mij; voor LT wel natuurlijk.)
Alleen voor VIPs, volgens mij. Ik sta straks wel lekker droog en beschutquote:Op zondag 6 maart 2016 09:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Er zijn wel tenten en kleedruimtes waar je beschut kunt staan toch.. Ik ben er 2u van tevoren
Kleedruimtes zijn er sowieso, maar zullen wel niet heel groot zijn. Nou ja ik overleef het wel in mijn winterjas, en anders ga ik nog een kopje thee drinken op het station nadat ik mijn startnummer geregeld heb.quote:Op zondag 6 maart 2016 09:17 schreef pijll het volgende:
[..]
Alleen voor VIPs, volgens mij. Ik sta straks wel lekker droog en beschut
Zitten is het nieuwe roken!quote:Op zondag 6 maart 2016 09:31 schreef GotC het volgende:
Nah de kleedruimtes zijn groot zat, maar er is nergens echt zitplek binnen oid bij de CPC. Dat is en blijft een gemiste kans als je het mij vraagt. Je kan wel teruglopen naar CS, maar ook daar kun je niet echt warm ergens zitten.
Ja er zijn ook bankjes bij de friettent, maar buiten. En natuurlijk tribune voor toeschouwers. Maar gezien de wachttijd tussen de 10 en de HM en het weer in maart zou iets binnen gewoon wel welkom zijnquote:Op zondag 6 maart 2016 09:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zitten is het nieuwe roken!maar idd vooral voor toeschouwers zou een catering tent met bankjes wel slim zijn.. Zelfs bij veel kleine loopjes is dat.
quote:Op zondag 6 maart 2016 09:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja er zijn ook bankjes bij de friettent, maar buiten. En natuurlijk tribune voor toeschouwers. Maar gezien de tijd tussen de 10 en de HM zou iets binnen gewoon wel welkom zijn
/ervarentoeschouwervdCPC
Ik ben er over 45 minuten. Tot zo!quote:Op zondag 6 maart 2016 09:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben er iig en het lijkt heel prima loop weer, weinig wind! En ik heb Zo nog wat verveel-tijd dus als iemand wil meeten, gezellig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Vork op 06-03-2016 13:09:28 ]
+1! Het is prima weer, niet te warm/koud/nat/wit.quote:Op zondag 6 maart 2016 10:06 schreef Quoi het volgende:
Al dat gedoe over dat weer vooraf. Dit lijkt wel de meest gematigde CPC in jaren, qua weer. Het weer is misschien zelfs PR-waardigIk verwacht veel van jullie!
Lekker makkelijk als je zelf niet mee doet ;P het is nu idd topweer, hopen voor de HMers dat het vanmiddag zo blijft. En k vind het nog steeds belachelijk dat ik als "late" inschrijver meer betaal voor minder faciliteiten. Maar goed.quote:Op zondag 6 maart 2016 10:06 schreef Quoi het volgende:
Al dat gedoe over dat weer vooraf. Dit lijkt wel de meest gematigde CPC in jaren, qua weer. Het weer is misschien zelfs PR-waardigIk verwacht veel van jullie!
Bedoel je wb de app? Die app was er vorig jaar niet eensquote:Op zondag 6 maart 2016 10:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Lekker makkelijk als je zelf niet mee doet ;P het is nu idd topweer, hopen voor de HMers dat het vanmiddag zo blijft. En k vind het nog steeds belachelijk dat ik als "late" inschrijver meer betaal voor minder faciliteiten. Maar goed.
Geen startvak kiezen, geen mogelijkheid tot tassenafgifte, idd niet te tracken (ook niet met startnummer, heb net gezocht), startnummer niet thuisgestuurd, etc. Het is allemaal geen ramp maar het slaat gewoon nergens op want ik betaal nota bene 20 euro voor 10km en die dingen worden grotendeels toch in de laatste 2 weken geregeld dus dat kan nog prima.quote:Op zondag 6 maart 2016 10:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Bedoel je wb de app? Die app was er vorig jaar niet eens.
Oh en een startvak kiezen. Mja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |