SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
De cpc in het viezeweer ipv in het vizier
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat zeker!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Meer reden om heel hard te lopen zodat je snel weer binnen kan gaan zitten.
Hier blijft het maar sneeuwen trouwens, er ligt inmiddels ook al een flink laagje
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gemiste kans in de TT, had zo mooi kunnen zijn met een verwijzing naar de nu al legendarische Rico Salvetti loop van aanstaande zondag.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Met welgemeende excusesquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:40 schreef Guard het volgende:
Gemiste kans in de TT, had zo mooi kunnen zijn met een verwijzing naar de nu al legendarische Rico Salvetti loop van aanstaande zondag.F means you're fucked![]()
Jaren later, als er nog met respect en eerbied wordt gesproken over de deelnemers aan de barre toch der tochten in het Groene Woud en er niemand zich meer de CPC editie van 2016 (een van de vele CPC edities) kan herinneren, dan zal men hier nog eens aan terugdenken aan deze gemiste kans...
als je van de Balijbrug een soort van Randstedelijke Alp kunt maken, kun ook aan een lokaal loopje door een beetje neerslag een buitenproportionele hoeveelheid heroiek verbinden
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Eerste HM tijdens de CPC lopen...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:12 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga mijn eerste HM niet vergeten..... wat denk jij nou?![]()
Tegen de tijd dat je op de Badhuisweg loopt gaat zo'n beetje alles pijn doen...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mijn eerste wedstrijd was zelfs de HM bij de CPC ... ik probeer deze te verdringen
Al was dat toen nog wel met een geweldige finish op het Lange Voorhout![]()
![]()
Moet goed gaan komen! In ieder geval genietenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:49 schreef dapluiz het volgende:
DavetheNL ik hoop te finishen
Maar voorzichtig hoop ik rond 2:30 binnen te komen.![]()
![]()
Die van mij de Carrera Popular de San Claudio, in Madrid. Flink veel hoogtemeters! Maarja wist ik veel
Leuk stukje ook van mijn reisblog toen:quote:Wat betreft "buitenschoolse activiteiten" heb ik vorige week zondag samen met Amir meegedaan aan de Carrera Popular de San Claudio, een hardloopwedstrijd van 10 km. Op die dag was het heel koud (6 graden) maar wel heel zonnig. We hadden wel een paar keer 10 km getraind, maar dit was echt veel zwaarder omdat 80% van de weg omhoog ging, en sommige stukken echt superstijl! De finish was echt het ergste, je kon het spandoek van de finish niet eens zien tot 50 meter van tevoren omdat het zo stijl was! Maar uiteindelijk heb ik het gefinished in 57 minuten, dus daar ben ik wel blij mee! Amir was maar 1 minuut sneller.. Ik weet nog niet hoeveelste ik geëindigd ben, maar ik denk bij een van de laatste want de deelnemers waren voor 95% mannen en ook bijna allemaal mensen van atletiekclubs.. Maar het was wel een leuke ervaring! We zijn van plan aan meer wedstrijden mee te gaan doen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Klinkt als een prima eerste wedstrijdje :pquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:16 schreef La_Tramposa het volgende:
Die van mij de Carrera Popular de San Claudio, in Madrid. Flink veel hoogtemeters! Maarja wist ik veel
Leuk stukje ook van mijn reisblog toen:
[..]![]()
Er stuitert hier een meneer door het huis. Heeft via de reservelijst toch een startnummer voor de SallandtrailBertus kan niet meer stuk geloof ik. Zondag gaat 'ie de UHT lopen, samen met een vriend die per MTB meefietst.
Voor zover mijn hardloopupdate
Morgen mag ik weer een kippenrondje!![]()
Dat ga ik zeker doenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:10 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Moet goed gaan komen! In ieder geval genietenlees ook net dat het wel in 2:30 moet
En zijn er nou startgolven zoals bij bruggenloop? Of ik ben kippig of ik kan het niet vinden.![]()
Bij veelgestelde vragen:quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:57 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker doenlees ook net dat het wel in 2:30 moet
En zijn er nou startgolven zoals bij bruggenloop? Of ik ben kippig of ik kan het niet vinden.
In welk startvak of startwave sta ik?
Op basis van je opgegeven startvak word je ingedeeld in startgolf 1 (rood), startgolf 2 (groen) of startgolf 3 (blauw), dit om de doorstroming op het parcours te bevorderen. Op je startnummer is met een cijfer in een gekleurde cirkel aangegeven in welke golf je van start gaat. De startvakken gaan een kwartier voor de start dicht, zorg dat je ruim op tijd staat opgesteld. Bekijk deIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Leukleukleuk!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:56 schreef Quoi het volgende:
Er stuitert hier een meneer door het huis. Heeft via de reservelijst toch een startnummer voor de SallandtrailBertus kan niet meer stuk geloof ik. Zondag gaat 'ie de UHT lopen, samen met een vriend die per MTB meefietst.
Voor zover mijn hardloopupdate
Morgen mag ik weer een kippenrondje!
Laat m niet te hard stuiteren dan, hij kan zijn energie beter in de kilometers steken
F means you're fucked![]()
Dus toch jaquote:vorige keren uit business vak gestart vrij vooraan, dus had geen idee wat er achter me gebeurde
Maar er komen dus 3 start schoten? Aangezien volgens CPC Facebook de limiet van 2,5 uur geld vanaf het startschot. En als dat er maar 1 is en het duurt dan een tijdje voor je over de start komt...![]()
Mijn startbewijs voor de tien zondag bevat geen tassenafgifte.![]()
Er werd me gezegd door de organisatie dat ik mijn tas dan maar in de omkleedruimte moet stallen ... is die er dan?
Ik ben bang dat ik de grens van 2:30 niet ga redden. Maar als de 10 te belabberd gaat doe ik de halve niet. Heb van die hoestbuien waar een planksessie niks bij is. Ik ga lopen met een astmapufje in de hand.![]()
![]()
Wat onhandig dat de CPC dat tegenwoordig zo doet met die tassenuitgifte. Toen ik 'm liep was dat niet![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik denk dat ze er ook heel veel problemen mee gaan ondervinden op de dag zelf met mensen die er ook overheen gelezen hebben en toch hun tas willen stallen. Ik snap het ook niet, de loop is al duur genoeg, echt onzin om dan tassenafgifte optioneel en alleen van tevoren tegen betaling te doen.. echt..dat Golazo sports heeft er weinig van begrepen. Maar goed ik laat mijn waardevolle spullen bij een vriendin en laat een tas met warme kleren dan gewoon in de omkleedtenten.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik was de singelloop al na 3 km beuquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:11 schreef DavetheNL het volgende:
Hier de singelloop. Dat moment dat je na 10 km denkt "nog een rondje, bitter..."
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: