quote:Zakenman Koen Everink dood aangetroffen in zijn woning in Bilthoven
Zakenman Koen Everink is vrijdagochtend dood aangetroffen in zijn huis in Bilthoven. De advocaat van Everink heeft dat bevestigd. De politie vermoedt een misdrijf en is een onderzoek gestart. De dode is gevonden aan de Hoflaan, zo schrijft RTV Utrecht.
Koen Everink kwam in 2012 in het nieuws nadat hij op Sensation White werd mishandeld door kickbokser Badr Hari, die daar een gevangenisstraf voor kreeg.
Verdachte omstandigheden
"We kregen melding dat er iets was bij het huis in Bilthoven", aldus een woordvoerster van de politie. "Toen agenten het huis binnengingen, werd een overleden persoon aangetroffen. Er was sprake van verdachte omstandigheden, dus er is direct een onderzoek ingesteld."
De politie heeft een Porsche die in de straat stond meegenomen voor onderzoek. Volgens de politie gaat het onderzoek nog geruime tijd duren.
Hoeveel spijt zal Koen gehad hebben van zijn grapje, das toch geen leven zo.quote:‘Everink bedreigd door vreemden'
Koen Everink werd sinds de veroordeling van Badr Hari regelmatig bedreigd, vertelt verslaggever Saskia Belleman. Heeft dat een rol gespeeld bij zijn dood? Everink werd vandaag dood aangetroffen in zijn huis in Bilthoven.
Als hij al werkelijk een bijdehante opmerking gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hoeveel spijt zal Koen gehad hebben van zijn grapje, das toch geen leven zo.
Ja, naast 8 geweldsdelicten. De enkels van een 55 jarige vrouw breken in een gebied waar je helemaal niet mag rijden, doorrijden en als je alsnog gepakt wordt daarvoor nooit je medeleven tonen of excuses aanbieden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En waar lees jij precies het gedeelte dat Badr mensen de tyfus in slaat omdat ze niet op tijd uit wijken voor hem?
Er staat nota bene dat dat het enige verkeersdelict is waar ie van verdacht wordt.
Hij schijnt gezegd te hebben dat Estelleke eerst een negerhoer was en daarna een gold digster oid? Tja, of je daarvoor iemand de vernieling in moet trappen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij al werkelijk een bijdehante opmerking gemaakt heeft.
Klopt, bron Steve Brownquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij schijnt gezegd te hebben dat Estelleke eerst een negerhoer was en daarna een gold digster oid? Tja, of je daarvoor iemand de vernieling in moet trappen?
"Was Ruud's geld op?" - of woorden van die strekking. Als het waar is...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij schijnt gezegd te hebben dat Estelleke eerst een negerhoer was en daarna een gold digster oid? Tja, of je daarvoor iemand de vernieling in moet trappen?
Wat is de bron daarvan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gewoon negeren, lijkt me, als het niet waar is. Maar ja, als het wel waar is, dan word je boos natuurlijk. In Amsterdam loopt iedereen de hele dag bijdehand te doen, kun je wel bezig blijven met klappen uitdelen in de filosofie van Badr Hari.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:26 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
"Was Ruud's geld op?" - of woorden van die strekking. Als het waar is...
En inderdaad geen reden om 'm aan puin te trappen. Een draai om de oren ( van Badr komt zoiets volgens mij ook best aan) was meer dan voldoende geweest...
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:25 schreef Spanky78 het volgende:
Maffiawerk. Typisch zoals het gaat. Badr veroordeeld? Eer aangetast. Dus pas na dit soort wraak weer opgelost. Zie hier het denken van de gemiddelde crimineel met Arabische culturele roots. En de reden dat het in dat deel vannde wereld standaard oorlog is, of dat er geweld en onderdrukking nodig is om dat te voorkomen.
Uiteraard allemaal speculatie . Maar het zal weinig bezijden de waarheid zijn.
Wrs wel. Toen is het verkeerd gegaan met zijn leven. Niet wetende dat een lullig geintje maken dus zijn dood werd.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:29 schreef WhateverWhatever het volgende:
Tja, de vraag is dan, had hij nog geleefd als hij niet naar Sensation was geweest...
Een vorm van eerwraakquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:30 schreef Melanthi het volgende:
Waarom zou Badr na een veroordeling nog willen afrekenen met Koen? Koen Everink was niet vies van een lijntje en hoeren. Iets zegt me dat hij wellicht meer vijanden had dan Badr.
Hey hey, niet quoten van Steve Brown hé, totaal onbetrouwbare bron....quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:30 schreef Melanthi het volgende:
Waarom zou Badr na een veroordeling nog willen afrekenen met Koen? Koen Everink was niet vies van een lijntje en hoeren. Iets zegt me dat hij wellicht meer vijanden had dan Badr.
Omdat-ie vernederd is uiteindelijk door die veroordeling? Wat een teken van zwakte is. En mensen mogen niet in de gaten krijgen dat-ie zwak is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:30 schreef Melanthi het volgende:
Dat lijkt mij niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:34 schreef Coritchando het volgende:
Wordt een zelfmoord ook niet als misdrijf aangevlogen door de politie in zulke gevallen?
Sporen onderzoek denk ikquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:34 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Hij is dood aangetroffen in zijn huis en vervolgens wordt zijn auto weggesleept. Is er geschoten of zo?
Ja, dat is wel logisch, maar dan moet er ook iets bij of in de auto gebeurt zijn, lijkt me.quote:
Als iemand graag lijntjes pakt en/of zich graag laat verwennen door hoeren, zie ik niet hoe je door die handelingen vijanden maakt eigenlijk. Dan zou het elke dag aanslagen regenen in Nederland als dat een ijzeren wet is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:30 schreef Melanthi het volgende:
Wie wat?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Hey hey, niet quoten van Steve Brown hé, totaal onbetrouwbare bron....
Klopt, maar speculeren is juist leuk op een forum, hopelijk weten wij snel meer, zelfmoord, misdrijf, overdosis of id..quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:32 schreef Hathor het volgende:
Beetje te vroeg nog voor gespeculeer, eerst maar eens het sporenonderzoek ed. afwachten Feit is in ieder geval wel dat zo'n gevuld iemand altijd een aantrekkelijk doelwit is voor welke overvaller dan ook.
nee, zie de dood van Dacha Graafsma, 17 jaar oude chick in een nacht dat ze op stap was en overreden is door een trein.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:34 schreef Coritchando het volgende:
Wordt een zelfmoord ook niet als misdrijf aangevlogen door de politie in zulke gevallen?
Vooralsnog alleen maar speculerenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:36 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Ja, dat is wel logisch, maar dan moet er ook iets bij of in de auto gebeurt zijn, lijkt me.
Je hebt vast wel een bron? Buiten Steve Brown en de advocate van Hari?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:30 schreef Melanthi het volgende:
Is dat zo? Lamaar zien dan...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:37 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Wie wat?
Anyway het was toch al heel lang bekend dat hij zich in verkeerde milieu's bevond?
Voor het wat lager begaafde volk wel, ja. Maar als je hier komt om gewoon het nieuws te volgen is het om gek van te worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Klopt, maar speculeren is juist leuk op een forum
Het leeft blijkbaar gewoon onder de mensen, laat ze lekker gaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor het wat lager begaafde volk wel, ja. Maar als je hier komt om gewoon het nieuws te volgen is het om gek van te worden.
Gewoon negeren is makkelijker gezegd dan gedaan in bepaalde kringen. Van mij had 'ie trouwens ook een pets gehad na zo'n opmerking, hoor. Al was dan de schade beperkt gebleven tot bloedneus of blauw oogquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gewoon negeren, lijkt me, als het niet waar is. Maar ja, als het wel waar is, dan word je boos natuurlijk. In Amsterdam loopt iedereen de hele dag bijdehand te doen, kun je wel bezig blijven met klappen uitdelen in de filosofie van Badr Hari.
Deze situatie is toch heel anders? Semi bekende Nederlander met een hoop geld die ineens dood in zijn huis ligt. Vind het meer vergelijkbaar met Els Borst.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
nee, zie de dood van Dacha Graafsma, 17 jaar oude chick in een nacht dat ze op stap was en overreden is door een trein.
Ik zou een bijdehante opmerking terug gemaakt hebben. Handjes laten wapperen is in feite natuurlijk een brevet van onvermogen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:41 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Gewoon negeren is makkelijker gezegd dan gedaan in bepaalde kringen. Van mij had 'ie trouwens ook een pets gehad na zo'n opmerking, hoor. Al was dan de schade beperkt gebleven tot bloedneus of blauw oog
quote:Tragisch: Koen Everink zou een dezer dagen verhuizen
De Hoflaan 7 in Bilthoven vormde vanochtend het plaats delict van de - vermeende - moord op zakenman Koen Everink. Buurtbewoners spreken van een overval. Tragisch, want Everink zou de woning in Bilthoven een dezer dagen verlaten.
Everink wilde na een hectische periode in zijn leven nieuw geluk vinden in een nieuwe miljoenenvilla, ook in Bilthoven gelegen. Dat blijkt uit gegevens van het Kadaster. Het oude huis van Koen Everink stamt uit 1929. Het stond te koop voor ¤895.000. Mocht het om een spontane overval gaan niet specifiek tegen Everink gericht, dan is dit bijzonder tragisch voor de pas 42-jarige zakenman.
De vrienden van Everink, waaronder tennisser Robin Haase en zakenpartner Joost Romeijn, reageren geschokt. Het politieonderzoek is inmiddels in volle gang. De residentie van Everink is afgezet met zwarte hekken. Ook zijn Porsche Cayenne is meegenomen voor onderzoek.
Voor het nieuwe huis van Everink, dat hij sinds gisteren officieel mocht betrekken, betaalde de reismiljonair ¤1,75 miljoen. Een koopje, want de originele vraagprijs was ¤2,25 miljoen.
Ow ik dacht dat je het over elke zelfmoord hadquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:46 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Deze situatie is toch heel anders? Semi bekende Nederlander met een hoop geld die ineens dood in zijn huis ligt. Vind het meer vergelijkbaar met Els Borst.
Dit. Gelukkig zijn er goede mods die het in de hand houdenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor het wat lager begaafde volk wel, ja. Maar als je hier komt om gewoon het nieuws te volgen is het om gek van te worden.
Vrouw en kinderen, waar zijn die?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.quotenet.nl/Ni(...)gen-verhuizen-174813
[..]
In welke hoek moet je die vreemden zoeken?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:46 schreef WhateverWhatever het volgende:
‘Everink bedreigd door vreemden'
Tja, dat is de vraag, wie weet met wie hij allemaal omging of dealtjes mee had...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:50 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
In welke hoek moet je die vreemden zoeken?
Hangt geheel van de opmerking af. Soms is het met woorden afdoen juist een brevet van onvermogen afgeven. De ene pannekoek krijgt een opmerking terug, de ander een tik op de snuit. Maatwerk noemen we datquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zou een bijdehante opmerking terug gemaakt hebben. Handjes laten wapperen is in feite natuurlijk een brevet van onvermogen.
Nee absoluut niet. Ik denk dat de politie indien het heel duidelijk is dat het zelfmoord is niks verder onderzoekt. Maar in dit geval zou ik verwachten dat alle opties, ook bij zelfmoord, onderzocht worden om de eerder genoemde redenen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je het over elke zelfmoord had
dat is echt zo kut he, als je zelfs door vreemden bedreigd wordt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:50 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
In welke hoek moet je die vreemden zoeken?
Wel als je niet de hoeren betaald, klaagt over de kwaliteit van de coke etc etc. Alles is mogelijk. Wat weten wij eigenlijk meer over Koen behalve de kwestie met Badr?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als iemand graag lijntjes pakt en/of zich graag laat verwennen door hoeren, zie ik niet hoe je door die handelingen vijanden maakt eigenlijk. Dan zou het elke dag aanslagen regenen in Nederland als dat een ijzeren wet is.
Zelfmoord is ook moord en ook strafbaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:34 schreef Coritchando het volgende:
Ja dat weet ik, heel bijzonderquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:53 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Zelfmoord is ook moord en ook strafbaar.
Daarom zul je mij nooit in dat soort kringen aantreffen dus...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:51 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Hangt geheel van de opmerking af. Soms is het met woorden afdoen juist een bron van onvermogen afgeven. De ene pannekoek krijgt een opmerking terug, de ander een tik op de snuit. Maatwerk noemen we dat
Nu ff serieus: Vergeet de omgeving niet, he... In die skybox vol testosteron had Badr een modderfiguur geslagen als 'ie een goed gesprek met Everink was aangegaan.
En ja, oplossen met woorden is altijd het best. Echter, in sommige situaties werkt het nu eenmaal niet zo.
Zijn andere ex heeft hij ook in elkaar geslagen en om het af te maken ook nog eens haar huis in puin geslagen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:45 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Dan had hij Estelle allang moeten omleggen
Daar staat de doodstraf op.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:53 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Niet getrouwd en geen kinderen dus? Of ex en kinderen bij haar wonend?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:50 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Je bedoeld de hoeren en coke?
Wie wordt er dan gestraft vraag ik mij af?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:53 schreef Hallojo het volgende:
[..]
wel een beetje zielig eigenlijk. sinds hij in elkaar geslagen is heeft hij niet een bepaalt makelijk leven gehad, dat is duidelijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:46 schreef WhateverWhatever het volgende:
‘Everink bedreigd door vreemden'
Wie weet hoe gek Badr is hè. Ik zou zeggen behoorlijk. Net als Van der Sloot iemand die uiteindelijk wel de rest van zijn leven achter tralies slijt natuurlijk, denk ik. Wat uiteindelijk voor de wereld en de wereldbevolking een win-win situatie is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:52 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Wel als je niet de hoeren betaald, klaagt over de kwaliteit van de coke etc etc. Alles is mogelijk. Wat weten wij eigenlijk meer over Koen behalve de kwestie met Badr?
Bovendien zou Badr wel erg dom zijn om Koen te laten vermoorden, omdat de zaak inmiddels internationaal bekend is.Maar ook zijn aandeel kan niet uitgesloten worden!
Just sayin' people...calm down
Wat een wazige postquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
dat is echt zo kut he, als je zelfs door vreemden bedreigd wordt.
En nu wil ik niet impliceren dat jij B. R. Oekhorst iets te maken hebt met deze bedreigingen die de Telegraaf uit zijn duim zuigt maar jij kent Koen Everink niet persoonlijk he.... KNAP TOEVALLIG!1!!
In een Appie Baantjer scenario zeker. De Cock, met CEE OOOH CEE KAA, weet na langdradig uitpluizen aan de keukentafel te onthullen dat Ruud Gullit, wie(ns oppe geld) natuurlijk ook de indirecte reden was waarom Everink in elkaar geslagen werd, de zaak in scene heeft gezet om wraak op Badr te nemen die zijn Estelle van hem afgepakt had.quote:
Ben helemaal niet pro Badr maar de media zetten Koen wel erg neer als een zielige man die er nooit bovenop gekomen is. Wie weet was er wel veel meer aan de hand dan alle nieuwsberichten rondom de vechtpartij in de Arena doen vermoeden?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:56 schreef matthias24 het volgende:
[..]
wel een beetje zielig eigenlijk. sinds hij in elkaar geslagen is heeft hij niet een bepaalt makelijk leven gehad, dat is duidelijk.
ik heb werkelijk geen idee maar ik kan je wel vertelen dat ik die badr hari een engerd vind. dat is 1 ding wat zeker is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:03 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ben helemaal niet pro Badr maar de media zetten Koen wel erg neer als een zielige man die er nooit bovenop gekomen is. Wie weet was er wel veel meer aan de hand dan alle nieuwsberichten rondom de vechtpartij in de Arena doen vermoeden?
Illuminatiquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
In een Appie Baantjer scenario zeker. De Cock, met CEE OOOH CEE KAA, weet na langdradig uitpluizen aan de keukentafel te onthullen dat Ruud Gullit, wie(ns oppe geld) natuurlijk ook de indirecte reden was waarom Everink in elkaar geslagen werd, de zaak in scene heeft gezet om wraak op Badr te nemen die zijn Estelle van hem afgepakt had.
Kom je eerst nog even met wat betrouwbare bronnen voor je coke en hoerenverhaal?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:52 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Wel als je niet de hoeren betaald, klaagt over de kwaliteit van de coke etc etc. Alles is mogelijk. Wat weten wij eigenlijk meer over Koen behalve de kwestie met Badr?
Bovendien zou Badr wel erg dom zijn om Koen te laten vermoorden, omdat de zaak inmiddels internationaal bekend is.Maar ook zijn aandeel kan niet uitgesloten worden!
Just sayin' people...calm down
Sterker nog: waaruit blijkt dat wijlen Koen een wanbetaler was ten aanzien van het consumeren der betaalde liefde?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:07 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Kom je eerst nog even met wat betrouwbare bronnen voor je coke en hoerenverhaal?
Tsja, een keertje tegen de verkeerde persoon aanstoten terwijl je in een normale discotheek of krooeg staat kan ook al genoeg zijn... je hebt het niet altijd in de handquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daarom zul je mij nooit in dat soort kringen aantreffen dus...
En daar twijfelen we nog aan?quote:
quote:De zakenman Koen Everink, die vanochtend dood werd gevonden in zijn woning in Bilthoven, voelde zich bedreigd en had ook beveiliging. Dat melden bronnen aan de NOS die daarover met Everink de afgelopen tijd hadden gesproken.
De zakenman kwam in het nieuws nadat hij op een feest was mishandeld door kickbokser Badr Hari. De rechtszaak kreeg veel publiciteit en Everink werd een bekend figuur. Bronnen melden dat de zakenman regelmatig werd aangesproken en verwensingen naar zijn hoofd kreeg. Zo zeiden jongens van Marokkaanse afkomst volgens Everink dat hij de carrière van Badr Hari had geschaad.
Naar eigen zeggen was hij daarom het liefst op reis, omdat hij zich in Nederland niet op zijn gemak voelde.
Hier durfde hij alleen nog de straat op met beveiliging, omdat hij bang was dat hem iets zou overkomen.
http://nos.nl/artikel/209(...)had-beveiliging.html
Ik geef aan dat er verhalen rondgaan dat hij zich bezig hield met coke en hoeren en dat het ook wel mogelijk kan zijn dat er in die kringen iets mis is gegaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:07 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Kom je eerst nog even met wat betrouwbare bronnen voor je coke en hoerenverhaal?
Als Steve Brown de bron van die verhalen is dan zou ik dat al niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:15 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Ik geef aan dat er verhalen rondgaan dat hij zich bezig hield met coke en hoeren en dat het ook wel mogelijk kan zijn dat er in die kringen iets mis is gegaan.
Deze zaak boeit mij niet zo om er helemaal in te duiken. Jij hebt wel betrouwbare bronnen?
En dan zijn sommige er nog van overtuigd dat Badr of 1 van zijn leipe Mocro-flavour vriendjes geen motief hebben.quote:
Kan mij gewoon niet voorstellen dat Badr zo dom is. De link naar hem is zo gelegd als hij er achter zou zitten...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En dan zijn sommige er nog van overtuigd dat Badr of 1 van zijn leipe Mocro-flavour vriendjes geen motief hebben.
Die verhalen zijn van de hand van de advocate van Badr en Steve Brown, de grootste snuivende fantast hier uit de buurt. Dus aan jou nogmaals de vraag met een betrouwbare bron te komen die je verhaal staaft, of anders gewoon ophoudt met met je roddelgeile gedrag over de rug van een dode.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:15 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Ik geef aan dat er verhalen rondgaan dat hij zich bezig hield met coke en hoeren en dat het ook wel mogelijk kan zijn dat er in die kringen iets mis is gegaan.
Deze zaak boeit mij niet zo om er helemaal in te duiken. Jij hebt wel betrouwbare bronnen?
Nou, die hoek van de bedreigingen is ook al weer geduid. Niet erg verrassend weer.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:14 schreef Yasmin23 het volgende:
De zakenman Koen Everink, die vanochtend dood werd gevonden in zijn woning in Bilthoven, voelde zich bedreigd en had ook beveiliging. Dat melden bronnen aan de NOS die daarover met Everink de afgelopen tijd hadden gesproken.
De zakenman kwam in het nieuws nadat hij op een feest was mishandeld door kickbokser Badr Hari. De rechtszaak kreeg veel publiciteit en Everink werd een bekend figuur. Bronnen melden dat de zakenman regelmatig werd aangesproken en verwensingen naar zijn hoofd kreeg. Zo zeiden jongens van Marokkaanse afkomst volgens Everink dat hij de carrière van Badr Hari had geschaad.
Naar eigen zeggen was hij daarom het liefst op reis, omdat hij zich in Nederland niet op zijn gemak voelde.
Hier durfde hij alleen nog de straat op met beveiliging, omdat hij bang was dat hem iets zou overkomen.
http://nos.nl/artikel/209(...)had-beveiliging.html
Ik kan me ook niet voorstellen dat 'ie zo dom is een portier in het openbaar te pakken, iemand op de markt aan te rijden, de eigenaar van de Air middenin de zaak te verbouwen, z'n broertje op te jutten meineed voor 'm te plegen enzovoort, enzovoort... 't is geen licht, zeg maarquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan mij gewoon niet voorstellen dat Badr zo dom is. De link naar hem is zo gelegd als hij er achter zou zitten...
Gezellig.quote:
Nee maar zo dom... ?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:20 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat 'ie zo dom is een portier in het openbaar te pakken, iemand op de markt aan te rijden, de eigenaar van de Air middenin de zaak te verbouwen, z'n broertje op te jutten meineed voor 'm te plegen enzovoort, enzovoort... 't is geen licht, zeg maar
ja oneerlijk eigenlijk. hij had wat mij betreft een veel zwaardere straf mogen krijgen.....echt oneerlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar zo dom... ?
En hij is toch ook best goed weg gekomen met zijn straf?
Een advocate moet haar beweringen ook ergens op baseren. Je roept niet zomaar iets als je daar geen bewijzen voor hebt of denkt te kunnen vinden. Een beetje makkelijk om het weg te wuiven als bullshit, tenzij JIJ wel betrouwbare bronnen denkt te hebben dat het niet zo is?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:19 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Die verhalen zijn van de hand van de advocate van Badr en de Steve Brown, de grootste snuivende fantast hier uit de buurt. Dus aan jou nogmaals de vraag met een betrouwbare bron te komen die je verhaal staaft, of anders gewoon ophoudt met met je roddelgeile gedrag over de rug van een dode.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:23 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Een advocate moet haar beweringen ook ergens op baseren. Je roept niet zomaar iets als je daar geen bewijzen voor hebt of denkt te kunnen vinden. Een beetje makkelijk om het weg te wuiven als bullshit, tenzij JIJ wel betrouwbare bronnen denkt te hebben dat het niet zo is?
Ik vind het bovendien een beetje goedkoop van je om mij te verwijten van roddelgeil gedrag over de rug van een overleden iemand. Kom op zeg.
Volg het nieuws op NOS.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
tsja, maar dat geprikkelde egootje, he.. vergeet ook niet het beslag van een paar ton...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar zo dom... ?
Is inderdaad geen reclame voor die beveiligingsboys.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:19 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Nou, die hoek van de bedreigingen is ook al weer geduid. Niet erg verrassend weer.
In ieder geval géén Hoek van Holland. Meer streetcorner zou ik zeggen.
Lekker nivo van beveiliging trouwens.
Maar waarom ga je er vanuit dat het gezegd is? Wie beweert dat?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zou een bijdehante opmerking terug gemaakt hebben. Handjes laten wapperen is in feite natuurlijk een brevet van onvermogen.
Je bedoelt, bedoelt?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:50 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Je bedoeld de hoeren en coke?
Nja mocht dat laatste zo zijn dan hoop ik dat Badr dan daar niet de dupe van wordt :p Maar vind dat een beetje vergezocht eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:24 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
tsja, maar dat geprikkelde egootje, he.. vergeet ook niet het beslag van een paar ton...
maar als ik ook even mag speculeren, dan zou ik het eerst zoeken in de hoek van jonge bontkraagboefjes die denken Badr te helpen met deze daad. Onderwijl ziich niet realiserend dat ze 'm van de wal in de sloot helpen
Maar goed, voor nu is het speculeren en dat heeft eigenlij kniet zo veel zin
wat maakt dat eigenlijk uit. hij heeft een goede advocat dus zij zal hem toch iedere keer goed helpen of hij nou schuldig is of niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja mocht dat laatste zo zijn dan hoop ik dat Badr dan daar niet de dupe van wordt :p Maar vind dat een beetje vergezocht eigenlijk.
Op lopende mensen inrijden is dommer dan dom. Dommer dan dat kan eigenlijk niet eens.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar zo dom... ?
De advocaat van Badr is geen betrouwbare bron in dit geval. Enneh, wie stelt bewijst. Jij stelt dat het een hoerenlopende snuifdoos is, dus kom maar op.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:23 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Een advocate moet haar beweringen ook ergens op baseren. Je roept niet zomaar iets als je daar geen bewijzen voor hebt of denkt te kunnen vinden. Een beetje makkelijk om het weg te wuiven als bullshit, tenzij JIJ wel betrouwbare bronnen denkt te hebben dat het niet zo is?
Ik vind het bovendien een beetje goedkoop van je om mij te verwijten van roddelgeil gedrag over de rug van een overleden iemand. Kom op zeg.
Hij had beveiliging als ie de straat op ging, maar blijkbaar had hij geen afdoende beveiliging in huis geregeld....quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Is inderdaad geen reclame voor die beveiligingsboys.
ja echt he. ik zou zegen gooi die man maar een tijdje de cel in. lijkt me veel beter.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:27 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Op lopende mensen inrijden is dommer dan dom. Dommer dan dat kan eigenlijk niet eens.
Ja van dat aanrijden weet ik eigenlijk niks? Heb je een link?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:27 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Op lopende mensen inrijden is dommer dan dom. Dommer dan dat kan eigenlijk niet eens.
Ergens van verdacht worden als je het hebt gedaan is niet echt tof...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:27 schreef matthias24 het volgende:
[..]
wat maakt dat eigenlijk uit. hij heeft een goede advocat dus zij zal hem toch iedere keer goed helpen of hij nou schuldig is of niet.
Lol dan weet jij niet hoe de mocro opereert en wat zijn drijfveren zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:24 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
maar als ik ook even mag speculeren, dan zou ik het eerst zoeken in de hoek van jonge bontkraagboefjes die denken Badr te helpen met deze daad.
hij heeft zoiezo al heel wat misdrijven gepleegt. dus dat hij nu verdacht word is zijn eigen dikke schuld.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ergens van verdacht worden als je het hebt gedaan is niet echt tof...
Inderdaad, dan voel je je in je kruis en eer aangetast. "Ik alleen maar verdacht? Dan word ik niet voor vol aangezien, bah wat naar nou. Ik heb het namelijk ECHT gedaan!"quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ergens van verdacht worden als je het hebt gedaan is niet echt tof...
Nee, maar dat is gewoon te vinden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja van dat aanrijden weet ik eigenlijk niks? Heb je een link?
http://www.gelderlander.n(...)lbert-cuyp-1.4046401quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja van dat aanrijden weet ik eigenlijk niks? Heb je een link?
Niet als je verdachte nummer 1 bent...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:31 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Nee, maar dat is gewoon te vinden.
In het kader van detective spelen. Bij alles wat hij heeft gedaan, dus: openlijk op mensen inrijden, openlijk mensen in elkaar slaan. Dan is het meest slimme nog om iemand te LATEN omleggen.
Maar dat is mijn mening.
ja echt he. ik begin steeds meer de indruk te krijgen dat hij er wel degelijk iets mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:31 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Inderdaad, dan voel je je in je kruis en eer aangetast. "Ik alleen maar verdacht? Dan word ik niet voor vol aangezien, bah wat naar nou. Ik heb het namelijk ECHT gedaan!"
mmm, dat had hij dan mooi in de rechtbank uit de doeken mogen/kunnen doen, is niet gebeurt dus ook niet aan de orde.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:03 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ben helemaal niet pro Badr maar de media zetten Koen wel erg neer als een zielige man die er nooit bovenop gekomen is. Wie weet was er wel veel meer aan de hand dan alle nieuwsberichten rondom de vechtpartij in de Arena doen vermoeden?
Ik stel helemaal niets maar ik benoem ook de verhalen die rondgingen over Koen. Of dat nou door de advocate was of niet, het verhaal bestaat. En een verhaal is een verhaal en hoeft nog geen feit te zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:27 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
De advocaat van Badr is geen betrouwbare bron in dit geval. Enneh, wie stelt bewijst. Jij stelt dat het een hoerenlopende snuifdoos is, dus kom maar op.
En over je tweede zin: dat is toch precies wat je doet? Je loopt te ouwehoeren over een gerespecteerd zakenman, zonder dat je ook maar iets kunt staven. Dan ben je dus over de rug van het nog warme lijk van Everink je eigen roddelgeilheid aan het bevredigen. Da's pas goedkoop.
Dit is wel dom ja...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
http://www.gelderlander.n(...)lbert-cuyp-1.4046401
Het onderzoek is in volle gang, maar de buurvrouw van de zus van een vriend van mij uit Bilthoven zei dat de politie wel grondig keek naar mogelijke couscousresten op de vloer van het huis.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:31 schreef Hathor het volgende:
Is het al duidelijk hoe hij precies om het leven is gekomen?
Hij is vooralsnog helemaal geen verdachte, dus laten we vooral niet doen alsof dat wel zo is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:30 schreef matthias24 het volgende:
[..]
hij heeft zoiezo al heel wat misdrijven gepleegt. dus dat hij nu verdacht word is zijn eigen dikke schuld.
ja hoor! niet eens zijn excusus aanbieden. hoe asso ben je dan!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
http://www.gelderlander.n(...)lbert-cuyp-1.4046401
Sliep ze nog toen het gebeurde?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:34 schreef IntensiveGary het volgende:
Lees nu dat Everink's dochterje in het huis was vanmorgen. Arm kind.
Nog geen officiële verdachte, dat is iets anders dan niet verdacht zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is vooralsnog helemaal geen verdachte, dus laten we vooral niet doen alsof dat wel zo is.
Hij is verdachte nummer 1 voor de recherche/politie nu?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niet als je verdachte nummer 1 bent...
Triest zegquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:34 schreef IntensiveGary het volgende:
nee nee dat snap ik...... maar hij heeft wel veel op zijn kerfstok. dat is duidelijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is vooralsnog helemaal geen verdachte, dus laten we vooral niet doen alsof dat wel zo is.
Er zijn nog 9 zaken waar hij zich minstens zo dom gedraagt. Hoe meer je van hem te weten komt, hoe logischer het wordt dat hij hier ook iets mee te maken heeft.quote:
Linkje?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:34 schreef IntensiveGary het volgende:
Nog niet officieel nee. Maar bij zo ongeveer iedereen springt zijn naam als eerste omhoog.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:35 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Hij is verdachte nummer 1 voor de recherche/politie nu?
En ik vind het niet dom - mocht het zo zijn - als er toch niks te achterhalen valt. Slimmer dan openlijk allerlei mishandelingen plegen in ieder geval.
Je snapt het echt nietquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:33 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Ik stel helemaal niets maar ik benoem ook de verhalen die rondgingen over Koen. Of dat nou door de advocate was of niet, het verhaal bestaat. En een verhaal is een verhaal en hoeft nog geen feit te zijn.
Jij gaat er wel van uit dat het absoluut niet waar is, dus dan stel jij toch wat? Dus je weet meer?
Wees dan zelf open als je er zo stellig in bent.
En ga niet op de man spelen. Doe gewoon fatsoenlijk, met je rare uitspraken over bevrediging, warme lijk
Steve Brown, als er iemand doorgesnoven is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:17 schreef Leandra het volgende:
Als Steve Brown de bron van die verhalen is dan zou ik dat al niet serieus nemen.
ja idd dat gevoel heb ik ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zijn nog 9 zaken waar hij zich minstens zo dom gedraagt. Hoe meer je van hem te weten komt, hoe logischer het wordt dat hij hier ook iets mee te maken heeft.
Ik blijf toch enigszins hoopvolquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zijn nog 9 zaken waar hij zich minstens zo dom gedraagt. Hoe meer je van hem te weten komt, hoe logischer het wordt dat hij hier ook iets mee te maken heeft.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Koen_Everink__.htmlquote:
quote:Een buurtgenote zag hoe Everinks 7-jarige dochter vanochtend huilend door iemand naar buiten werd gebracht. „Het zou toch verschrikkelijk zijn als zij haar vader gevonden heeft.”
Je snapt wel wat ik bedoel hoop ik? Als je niet te achterhalen bent is dat slimmer dan dat je openlijk allerlei dingen gaat doen die niet door de beugel kunnen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nog niet officieel nee. Maar bij zo ongeveer iedereen springt zijn naam als eerste omhoog.
Ik weet niet of ik moord slimmer vind dat mishandelingen maar dat ligt dan denk ik aan mij...
Oef... arm kindquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:38 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Koen_Everink__.html
[..]
Grr.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:38 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
[..]
De kans is vrij klein dat het niet te achterhalen is. Maar alsnog denk ik niet dat Badr betrokken is bij de moord op deze Everink.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:39 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel hoop ik? Als je niet te achterhalen bent is dat slimmer dan dat je openlijk allerlei dingen gaat doen die niet door de beugel kunnen.
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:30 schreef Melanthi het volgende:
Koen Everink was niet vies van een lijntje en hoeren.
Badr-fans wellicht. Maar goed, pure speculatie.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De kans is vrij klein dat het niet te achterhalen is. Maar alsnog denk ik niet dat Badr betrokken is bij de moord op deze Everink.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:38 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
[..]
Oh ja, ik denk niet zoveel. Het zou kunnen, het zou ook niet kunnen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De kans is vrij klein dat het niet te achterhalen is. Maar alsnog denk ik niet dat Badr betrokken is bij de moord op deze Everink.
Misschien was het een Joran vd Slootje van zijn kant.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik wel benieuwd ben wie er nou wel achter zitquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:41 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Oh ja, ik denk niet zoveel. Het zou kunnen, het zou ook niet kunnen.
Roepen dat hij op een vechttoernooi zal zijn die grotendeels om hem draait en als hij dan gelijk, en dus uitstel van zijn rechtzaak krijgt, van de rechter dat dan blijkt dat dat toernooi nooit bestaan heeft. Vragen aan zijn broertje om voor hem te liegen en als de rechter vervolgens heel makkelijk door die leugens heenprikt, moet zijn broertje voor hem de bak in.quote:
De volgende zin is minstens net zo opvallend:quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:38 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
[..]
quote:Een buurtbewoner die zegt Everink ’door en door’ te kennen, zegt dat het wachten was op het moment dat zoiets zou gebeuren.
Ik ook. Erg triest voor die man.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik wel benieuwd ben wie er nou wel achter zit
Zeg toch nergens dat het een lieve jongen is...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Roepen dat hij op een vechttoernooi zal zijn die grotendeels om hem draait en als hij dan gelijk, en dus uitstel van zijn rechtzaak krijgt, krijgt van de rechter dan blijkt dat dat toernooi nooit bestaan heeft. Vragen aan zijn broertje om voor hem te liegen en als de rechter vervolgens heel makkelijk door die leugens heenprikt, moet zijn broertje voor hem de bak in.
Zes keer zijn verhaal omtrent koen Everink wijzigen en iedere keer worden die verklaringen doorzien door de rechter. Het broodjesincident. Meerdere keren mensen inschakelen om getuigen te bedreigen. In een volle disco een portier neerhoeken. Niet alleen je ex in elkaar slaan, maar ook nog haar huis verbouwen. Foto's plaatsen waarop hij openlijk vriendschappelijke banden onderhoud met een dictator.
Ik kan nog wel even verdergaan als je wilt.
Omdat hij zich dus bedreigd voelde/werd en niet alleen over straat ging zonder beveiliging.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
De volgende zin is minstens net zo opvallend:
[..]
quote:Nou,hopelijk beter onderzoek als bij Mevr.Borst met 41 messteken denken dat ze wellicht gevallen was!
quote:Vreselijk, sterkte voor de nabestaanden. Voor de daders hoop ik dat dit jullie de rest van je leven zal achtervolgen, walgelijke individuen. En kabinet, jullie zijn mede verantwoordelijk met jullie onbezonnen bezuinigingen op veiligheid.
quote:Wat is dit een vreselijk einde van Uw leven Koen. Ik begon plots hard te huilen....Alles wat U mee heeft moeten maken in Uw veel te korte leven is verschrikkelijk. De daders zullen ze zeker vinden, ik bid iedere dag dat ze gegrepen worden Mijnheer Everink. U was een echte Heer, met veel gevoel voor diegenen die het minder hadden dan U. Rust U in vrede Mijnheer Koen Everink..... Condoleances voor Uw familie en Uw echte vrienden.....
Oh? Dat lees ik daar niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:44 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Omdat hij zich dus bedreigd voelde/werd en niet alleen over straat ging zonder beveiliging.
die badr hari mag wat mij betreft lekker een tijdje de cel in. heb zelden zo'n gore asso gezien als hij.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:45 schreef 2dope het volgende:
Er zitten nog best wat goede en/of vermakelijke reacties tussen op telegraaf.nl.
[..]
[..]
[..]
Ja, maar dat betekent niet automatisch dat die opmerking van de buurman 'die hem "door en door" kende' daar op gebaseerd was.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat staat in artikel op de nos site.
Dat weet ik. Maar misschien dat dit je hoop verkleint dat Badr echt niet zo stom is om dit (te laten) doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zeg toch nergens dat het een lieve jongen is...
Wat moet er anders staan? Hij kent Everink door en door. Wist dus vast dat hij bedreigd werd en beveiliging had.quote:
In principe mee eens ja, maar wat heeft dat met mijn post te maken?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:47 schreef matthias24 het volgende:
[..]
die badr hari mag wat mij betreft lekker een tijdje de cel in. heb zelden zo'n gore asso gezien als hij.
hoe kan dat?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:47 schreef VMSDKR het volgende:
Lol, als je dat huis opzoekt op Google Maps staat er aan de noordkant een huis dat helemaal weggeblurred is.
https://www.google.nl/map(...)13312!8i6656!6m1!1e1
Oh zo. Nee kloptquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekent niet automatisch dat die opmerking van de buurman 'die hem "door en door" kende' daar op gebaseerd was.
Geen idee, maar ik denk dat daar gewoon welvarende mensen wonen die hun huis hebben laten wegblurren i.v.m. pricacy ofzo.quote:
Misschien ben ik gewoon een beetje naïef :pquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar misschien dat dit je hoop verkleint dat Badr echt niet zo stom is om dit (te laten) doen.
Elke keer wanneer men dacht dat zijn stommiteiten een dieptepunt bereikt hadden, wist Badr hen weer te verbazen. De reeks van Badr is niet voor niets een van de grootste op fok!.
Je knoopt het ene feit aan het andere en besluit dat dat het enige is dat het kan betekenen....quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:48 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Wat moet er anders staan? Hij kent Everink door en door. Wist dus vast dat hij bedreigd werd en beveiliging had.
wat vreemd zeg dit allemaal! ik weet niet wat ik hier allemaal van moet denken, het word steeds gekker.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik denk dat daar gewoon welvarende mensen wonen die hun huis hebben laten wegblurren i.v.m. pricacy ofzo.
Echt iets voor een dader om zoiets te zeggen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:50 schreef matthias24 het volgende:
[..]
wat vreemd zeg dit allemaal! ik weet niet wat ik hier allemaal van moet denken, het word steeds gekker.
Kan op diverse wijzen worden opgevat. Ik vermoed iets als: "Hij was als de dood en werd serieus bedreigd, vvandaar de beveiliging als 'ie naar buiten ging"quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
De volgende zin is minstens net zo opvallend:
[..]
hoe bedoel je..... ik snap het even niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Echt iets voor een dader om zoiets te zeggen.
Dat blurren van een woning komt vaker voor, ook bij die ontvoering in Breda rond oud en nieuw was dat huis ernaast onherkenbaar gemaakt.quote:
klopt idd.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon een beetje naïef :p
Blijf wel bij mijn standpunt trouwens :p
Op Google maps kun je via 'probleem melden' een verzoek doen bij Google om je huis/auto/kentekenplaat/piemel te laten blurren. Ik weet eigenlijk niet of je ook met goede argumenten moet komen. Ff proberen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik denk dat daar gewoon welvarende mensen wonen die hun huis hebben laten wegblurren i.v.m. pricacy ofzo.
Of: "Hij was zo aangeslagen over de mishandeling dat hij soms zo depressief was dat ik een zelfmoord al verwacht had"quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:52 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Kan op diverse wijzen worden opgevat. Ik vermoed iets als: "Hij was als de dood en werd serieus bedreigd, vvandaar de beveiliging als 'ie naar buiten ging"
Of: '"Die hoerenlopende snuifdoos deed zo leip dat het wel moest gebeuren"
Mijn gevoel zegt de eerste optie
Je knoopt zelf een eigen verzinsel (zelfmoord) aan een feit (zijn uitspraak). Kan je beter twee feiten aan elkaar koppelen wat mij betreft. Ik vind het logisch in ieder geval.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je knoopt het ene feit aan het andere en besluit dat dat het enige is dat het kan betekenen....
De buurman die hem door en door kent kan dat ook gezegd hebben omdat hij bijvoorbeeld een zelfmoord verwacht had?
Juist dat "door en door kennen" en zonder enige melding van de buurman over bedreigingen, wijst er niet op dat de buurman een moord verwacht had.
Ook dat is een optie. Hij heeft een aardie douw gehad de afgelopen jaren. Al denk ik dat 'ie dat dan niet gedaan had als z'n dochtertje bij 'm was (volgens mij heeft z'n ex de voogdij en was 'ie een weekendpapa). Maar het blijft vooralsnog allemaal gelul in de ruimtequote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of: "Hij was zo aangeslagen over de mishandeling dat hij soms zo depressief was dat ik een zelfmoord al verwacht had"
dit is allemaal wel heel erg verdacht.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:54 schreef MisterCe het volgende:
AMSTERDAM -
Zakenman Koen Everink, die vanochtend dood in zijn huis in Bilthoven werd gevonden, werd volgens ingewijden bedreigd door Marokkaanse Nederlanders.
Dat bevestigen mensen in zijn omgeving. Hij zou de laatste tijd ook beveiligd zijn, maar daar is op dit moment geen hard bewijs van. Wraak of een roofoverval zijn mogelijke motieven van de moord waar zijn omgeving rekening mee houdt.
Everink kwam vooral in het nieuws omdat hij zwaar werd mishandeld door vechtsporter Badr Hari in de Amsterdam ArenA tijdens Sensation 2012. Hari werd in oktober in hoger beroep voor deze en andere mishandelingen in het uitgaansleven veroordeeld tot twee jaar gevangenisstraf, waarvan tien maanden voorwaardelijk.
Advocate Bénédicte Ficq van kickbokser Badr Hari vindt het nieuws over de dood van Koen Everink ,,shockerend en verschrikkelijk”.
http://www.telegraaf.nl/b(...)erd_bedreigd___.html
Op vrijdagmorgen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:55 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ook dat is een optie. Hij heeft een aardie douw gehad de afgelopen jaren. Al denk ik dat 'ie dat dan niet gedaan had als z'n dochtertje bij 'm was (volgens mij heeft z'n ex de voogdij en was 'ie een weekendpapa)
Ik stel dat ik de opmerking opvallend vind, en dat mogelijkheden openlaat, jij stelt direct dat de buurman de bedreiging bedoelt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:54 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Je knoopt zelf een eigen verzinsel (zelfmoord) aan een feit (zijn uitspraak). Kan je beter twee feiten aan elkaar koppelen wat mij betreft. Ik vind het logisch in ieder geval.
Je kunt je niet voorstellen dat er mensen zijn die hun huis, tuin, auto's en alles daarin/omheen niet per se open en bloot op internet willen hebben staan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:54 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja maar wat is het nut daarvan om te blurren?
Je legt ook niet uit wat ik niet snap behalve dat de advocate onwaarheden verteld en dat die Steve Brown zelf een cokehead is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:36 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet![]()
En mij vragen fatsoenlijk te doen terwijl je de meest vuige roddels over een zojuist vermoord persoon verspreidt is een gotspe van de eerste orde. Fatsoen begint bij jezelf.
Misschien woont z'n ex in een regio die nog vakantie had deze week?quote:
Kom op, ze erkende haar fout.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:56 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Nee, gewoon omdat je domme dingen aan het roepen bent.
Mensen zoals Koen gaan dan toch juist op skivakantie?quote:
Waar zeg ik dat ik het zeker weet? Dat leg jij me in de mond. Misschien heb je wel hartstikke gelijk. Daarom vraag ik je je verhalen te staven. Tot die tijd ben je nog steeds over Everink's lijk aan het roddelen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:57 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Je legt ook niet uit wat ik niet snap behalve dat de advocate onwaarheden verteld en dat die Steve Brown zelf een cokehead is.
Wat is jouw relatie dan met Koen dat jij dit bijna zeker denkt te weten?
Nee niet weer beginnen over roddels over een overleden persoon. Je probeert mij monddood te maken door hierop in te spelen.
Die worden over het algemeen ook gepleegd door licht getinte mensen, bron Opsporing Verzocht.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Het zou eigenlijk te toevallig zijn als het om een roofmoord gaat toch?
Alsnog hoeft Badr er dan niks mee te maken te hebben. Maar het zou nogal toevallig zijn....quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die worden over het algemeen ook gepleegd door licht getinte mensen, bron Opsporing Verzocht.
Hoop niet voor Badr dat die naar zijn wedstrijden kwamen, link is dan snel gelegd.
Bahr zal sowieso weer een vreselijke periode tegemoet gaan, ook al zou hij er echt niets mee te maken hebben, half Nederland heeft hem al veroordeeld.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Alsnog hoeft Badr er dan niks mee te maken te hebben. Maar het zou nogal toevallig zijn....
Ik vind "zakenman" altijd zo'n vage omschrijving van iemands werk. Net als iemand die in "import/export" zit.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:00 schreef StaceySinger het volgende:
Zakenman Koen Everink, die vanochtend dood in zijn huis in Bilthoven werd gevonden, werd volgens ingewijden bedreigd door Marokkaanse Nederlanders.
http://www.telegraaf.nl/b(...)erd_bedreigd___.html
Ik heb het vermoeden dat jij Koen persoonlijk heb gekend en in dat geval gecondoleerd. Dan snap ik je vurigheid en wellicht ook wel je kennis van zaken in deze. Misschien was je gewoon ook wel geintrigeerd door Koen en heb je hem helemaal niet gekend.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:00 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik het zeker weet? Dat leg jij me in de mond. Misschien heb je wel hartstikke gelijk. Daarom vraag ik je je verhalen te staven. Tot die tijd ben je nog steeds over Everink's lijk aan het roddelen.
Wat voor relatie ik met Koen's, dan wel Badr's kant heb is niet zo heel belangrijk in dit verhaal.
Nou hij was de oprichter van Eliza was Here, was in de beginperiode erg leuke reisvakantiesite.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:06 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind "zakenman" altijd zo'n vage omschrijving van iemands werk. Net als iemand die in "import/export" zit.
Dat maakt de omschrijving niet minder vaag.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou hij was de oprichter van Eliza was Here, was in de beginperiode erg leuke reisvakantiesite.
Die heeft die goed verkocht in 2012.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Bahr zal sowieso weer een vreselijke periode tegemoet gaan, ook al zou hij er echt niets mee te maken hebben, half Nederland heeft hem al veroordeeld.
Gevalletje Joran, dus.
Koen of Badr?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:17 schreef WhateverWhatever het volgende:
Nou, als ik hem was geweest had ik al lang niet meer hier gewoond maar had ik lekker een huis in Spanje of id gekocht...
Wat natuurlijk niet handig is als je ook kinderen hebt die je een aantal dagen per week moet verzorgen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:17 schreef WhateverWhatever het volgende:
Nou, als ik hem was geweest had ik al lang niet meer hier gewoond maar had ik lekker een huis in Spanje of id gekocht...
als hij dat nu gaat doen maakt hij zichzelf alleen maar verdachter.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:17 schreef WhateverWhatever het volgende:
Stuur je toch naar een internationale school, hij heeft doekoes genoeg, ook voor je veiligheid van je kind als hij al zo lang bedreigd werdquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat natuurlijk niet handig is als je ook kinderen hebt die je een aantal dagen per week moet verzorgen.
Koen gaat nergens meer wonen en Badr woont al in Marokko, hoewel hij ook veel tijd in Spanje schijnt door te brengen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:19 schreef matthias24 het volgende:
[..]
als hij dat nu gaat doen maakt hij zichzelf alleen maar verdachter.
Pakjes verplaatsen van A naar B. Of soms in de C.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind "zakenman" altijd zo'n vage omschrijving van iemands werk. Net als iemand die in "import/export" zit.
''Hij'' is dood nuquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:19 schreef matthias24 het volgende:
[..]
als hij dat nu gaat doen maakt hij zichzelf alleen maar verdachter.
Ja, want je kunt zomaar even in je eentje bepalen dat je ex ook wel naar een ander land gaat verhuizen....quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Stuur je toch naar een internationale school, hij heeft doekoes genoeg, ook voor je veiligheid van je kind als hij al zo lang bedreigd werd
oeps ja sorry ik had me ff vergist.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Koen gaat nergens meer wonen en Badr woont al in Marokko, hoewel hij ook veel tijd in Spanje schijnt door te brengen.
Was achteraf wel beter geweest, dan maar zijn kind wat minder zien, puur voor zijn eigen veiligheid en van zijn kind, nu heeft hij niks meer aan de co-ouderschap.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want je kunt zomaar even in je eentje bepalen dat je ex ook wel naar een ander land gaat verhuizen....
Als hij gescheiden was en co-ouderschap had (in welke verzorgingsverdeling dan ook) kon hij niet zomaar even naar het buitenland (of de andere kant van NL) verhuizen en z'n kind meenemen, zo werkt dat nou eenmaal niet.
net lslof dat maar allemaal zo makelijk gaat.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Stuur je toch naar een internationale school, hij heeft doekoes genoeg, ook voor je veiligheid van je kind als hij al zo lang bedreigd werd
Als je 15 miljoen heb wel hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:24 schreef matthias24 het volgende:
[..]
net lslof dat maar allemaal zo makelijk gaat.
Ja, CR7 natuurlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Koen gaat nergens meer wonen en Badr woont al in Marokko, hoewel hij ook veel tijd in Spanje schijnt door te brengen.
Er speelde alweer een nieuwe rechtszaak over een schadevergoeding.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:29 schreef matthias24 het volgende:
koen heeft een rechtzaak aangespant tegen badr en sindsdien zijn de problemen begonnen...... dit wel zo verdacht.
Al even afgezien van het feit dat de strafrechtelijke zaak helemaal niet door Everink aangespannen is maar door het OM.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er speelde alweer een nieuwe rechtszaak over een schadevergoeding.
Ook de mentaliteit van Badr, als je ergens last van hebt, ruim je het uit de weg.
Het niveau van dat soort gastjes blijft me keer op keer verbazen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:24 schreef Loekie1 het volgende:
Regelmatig werd Everink op straat aangesproken en geïntimideerd door jongens van Marokkaanse komaf. Zij vonden dat Everink de carrière van Hari had beschadigd.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-zich-bedreigd.dhtml
Het is wel een Grote Volksheld voor de Marokkanen, soort Johan Cruijff.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:24 schreef Loekie1 het volgende:
Regelmatig werd Everink op straat aangesproken en geïntimideerd door jongens van Marokkaanse komaf. Zij vonden dat Everink de carrière van Hari had beschadigd.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-zich-bedreigd.dhtml
Badr, en die andere Marokkaantjes, kunnen ook naar hun eigen aandeel kijken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is wel een Grote Volksheld voor de Marokkanen, soort Johan Cruijff.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Badr, en die andere Marokkaantjes, kunnen ook naar hun eigen aandeel kijken.
Een totaal andere perceptie van de wereld.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het niveau van dat soort gastjes blijft me keer op keer verbazen.
Het is een beetje een kromme zin.quote:
Niemand weet iets tot nu toe. Ik denk niet dat Badr zo dom is dit op zijn naam te schrijven.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Badr, en die andere Marokkaantjes, kunnen ook naar hun eigen aandeel kijken.
Ik vind het geheel in de lijn der verwachting. Badr ziet Koen als een probleem.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:38 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Niemand weet iets tot nu toe. Ik denk niet dat Badr zo dom is dit op zijn naam te schrijven.
Daarbij, het is slimmer om iemand geld te geven om Koen te vermoorden dan om hem persoonlijk te mishandelen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:38 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Niemand weet iets tot nu toe. Ik denk niet dat Badr zo dom is dit op zijn naam te schrijven.
En problemen ruim je op...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vind het geheel in de lijn der verwachting. Badr ziet Koen als een probleem.
Het zal sowieso al vervelend zijn geweest dat het iemand was die niet te paaien was met een paar duizend euro zwijggeld....quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het was geen werkelijk probleem meer. Niet minder als nu. Maar wat weet je verder over die man?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
precie dat is zijn mentaliteit. hij neemt ook totaal geen verantwoordelijkheid voor zijn daden triest genoeg.quote:
Ik ben geen fan. Maar is Badr Hari al schuldig bevonden?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:44 schreef matthias24 het volgende:
[..]
precie dat is zijn mentaliteit. hij neemt ook totaal geen verantwoordelijkheid voor zijn daden triest genoeg.
hij heeft bijv een vrouw aangereden en daar heeft ie nooit zijn excusus voor aangeboden. en dat terwijl die vrouw maanden in het ziekehuis heeft gelegen...... schadevergoeding heeft ze volgens mij ook al niet gehad.
nou ik denk dat dat wel genoeg zegt over de mentatliteit van badr hari.
Dat dus. Een gepasseerd station.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:42 schreef Jaroon het volgende:
Het was geen werkelijk probleem meer. Niet minder als nu. Maar wat weet je verder over die man?
Marokkanen en Turken kiezen slechte mensen als held. Heeft misschien met het geloof te maken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is wel een Grote Volksheld voor de Marokkanen, soort Johan Cruijff.
Ik denk niet dat Badr zo rationeel en vriendelijk denkt als jij.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:42 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het was geen werkelijk probleem meer. Niet minder als nu. Maar wat weet je verder over die man?
Laten we het geheel algemeen trekken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:46 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Marokkanen en Turken kiezen slechte mensen als held. Heeft misschien met het geloof te maken.
Doodgesnoven. Net zo doorgesnoven als toen hij terecht klappen kreeg. Wat is dat voor een pauper'medium'?quote:
Verering van misdaad en bekende misdadigers is een kenmerk van veel sociale onderklassen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:46 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Marokkanen en Turken kiezen slechte mensen als held. Heeft misschien met het geloof te maken.
Dat zal zeker zo zijn. Dat maakt hem nog geen moordenaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Badr zo rationeel en vriendelijk denkt als jij.
Ze hebben zo`n 30.000 likes op FBquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doodgesnoven. Net zo doorgesnoven als toen hij terecht klappen kreeg. Wat is dat voor een pauper'medium'?
Feitelijk kan ik niet hard maken dat hij een moordenaar is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:49 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat zal zeker zo zijn. Dat maakt hem nog geen moordenaar.
Ik had nooit verwacht ooit Badr Hari te verdedigen trouwens.
Dat zegt inderdaad genoeg.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:50 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ze hebben zo`n 30.000 likes op FB
Ondernemer die vooral bekend werd omdat hij mishandelt werd door Hari.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:50 schreef Jaroon het volgende:
Wie kende hier dan Koen Everink? Wie is dat dan precies?
Dat weet niemand nog, vervolgens speculeren wij lekker doorquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:52 schreef Villas__Rubin het volgende:
Is ie vermoordt of is Koen uit zichzelf doot gegaan?
zo hey!!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:50 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik ook niet maar we zijn in de minderheid :pquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:53 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik persoonlijk denk niet dat Badr zo dom is.
Het kan nog alle kanten opgaan maar Badr zal ongetwijfeld op het onderzoek lijstje van de politie staan. Hij heeft een gewelddadig karakter en schijt aan de wet. En met zijn vermogen en zijn zeer goede contacten met zware misdadigers zou het voor hem een makkie zijn geweest. Hij was o.a. een goede vriend van de geliquideerde Gwenette Martha.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Alsnog hoeft Badr er dan niks mee te maken te hebben. Maar het zou nogal toevallig zijn....
Duidelijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ook niet maar we zijn in de minderheid :p
Vind het ook niet vreemd als ze hem zouden onderzoeken. Alsnog is een vriendschap met iemand nog geen reden om er van uit te gaan dat hij achter zit... Vind ik dan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:54 schreef Alektorophobia het volgende:
[..]
Het kan nog alle kanten opgaan maar Badr zal ongetwijfeld op het onderzoek lijstje van de politie staan. Hij heeft een gewelddadig karakter en schijt aan de wet. En met zijn vermogen en zijn zeer goede contacten met zware misdadigers zou het voor hem een makkie zijn geweest. Hij was o.a. een goede vriend van de geliquideerde Gwenette Martha.
[ afbeelding ]
zie T-shirt
Dan heb je er vast ook wel een linkje bij... alleen een printscreen is zo nutteloos.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:50 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Lijkt me moeilijk te onderzoeken als meneer in Marokko of Spanje zit.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind het ook niet vreemd als ze hem zouden onderzoeken. Alsnog is een vriendschap met iemand nog geen reden om er van uit te gaan dat hij achter zit... Vind ik dan.
Das de man die toen zo is mishandeld door Badr op Sensation. Dat weet je wel toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:57 schreef Jaroon het volgende:
Maar nog steeds......niemand weet wie Everink is. Dat maakt ook uit.
Het gaat wel verder dan alleen een vriendschap:quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind het ook niet vreemd als ze hem zouden onderzoeken. Alsnog is een vriendschap met iemand nog geen reden om er van uit te gaan dat hij achter zit... Vind ik dan.
Uh?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Lijkt me moeilijk te onderzoeken als meneer in Marokko of Spanje zit.
Ja. Dat zegt verder weinig over de man. En of nu Badr schuldig is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Das de man die toen zo is mishandeld door Badr op Sensation. Dat weet je wel toch?
Aangepastquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heb je er vast ook wel een linkje bij... alleen een printscreen is zo nutteloos.
Nee maar het toont wel aan dat hij in ieder geval de mogelijkheden heeft. Als hij er iets mee te maken heeft dan heeft hij het in ieder geval niet zelf gedaan. Hij zit veilig in Marokko en die leveren geen onderdanen uit.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij is dus hier verder niet voor veroordeeld?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het gaat wel verder dan alleen een vriendschap:
http://panorama.nl/blog/m(...)enden-badr-hari.html
Oh zo. Ja klopt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:00 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Dat zegt verder weinig over de man. En of nu Badr schuldig is.
Omdat-ie VWO gedaan heeft?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:53 schreef Jaroon het volgende:
Ik persoonlijk denk niet dat Badr zo dom is.
Het heeft hier niets mee te maken tot nu toe.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:01 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja maar waarom is hij wel vrijgesproken voor al die andere misdaden van hem? dat is toch ook krom dan?
Denk als je een bekend kickbokser bent sowieso in aanraking komt met dit soort mensen. Maar het artikel wat voetbalmanager net plaatste was ik niet van op de hoogte.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:00 schreef Alektorophobia het volgende:
[..]
Nee maar het toont wel aan dat hij in ieder geval de mogelijkheden heeft. Als hij er iets mee te maken heeft dan heeft hij het in ieder geval niet zelf gedaan. Hij zit veilig in Marokko en die leveren geen onderdanen uit.
Badr heeft 43 dagen in de cel gezeten, maar het OM heeft de veroordeling niet rond kunnen krijgen inderdaad. Badr heeft ook nooit een schadevergoeding geëist omdat hij weet dat dat voorarrest gewoon op legitieme gronden was.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij is dus hier verder niet voor veroordeeld?
Was die toen al succesvol als kickbokser?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Badr heeft 43 dagen in de cel gezeten, maar het OM heeft de veroordeling niet rond kunnen krijgen inderdaad. Badr heeft ook nooit een schadevergoeding geëist omdat hij weet dat dat voorarrest gewoon op legitieme gronden was.
Dat is een vooroordeel. Je bent een vrouw. Ken je Denise Kielholtz? Is dat tuig?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk als je een bekend kickbokser bent sowieso in aanraking komt met dit soort mensen. Maar het artikel wat voetbalmanager net plaatste was ik niet van op de hoogte.
Of Lucia Rijker.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:06 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is een vooroordeel. Je bent een vrouw. Ken je Denise Kielholtz? Is dat tuig?
Daar gaat het niet over.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:07 schreef matthias24 het volgende:
lieve mensen het is toch gewoon duidelijk dat badr hari niet deugt?
Daarom zijn wij Fokkers en geen rechters,quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:55 schreef Jaroon het volgende:
Je kan bij heel veel mensen vraagtekens plaatsen. Maar je kan niet zomaar zeggen dat iemand iets heeft gedaan. Dat gebeurt hier wel.
Daarom kan ik ook mijn mening geven hier. Ik heb totaal niets met Badr. Maar dit zomaar in iemands schoenen schuiven is raar.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daarom zijn wij Fokkers en geen rechters,
Dit zomaar op fok in Badrs schoenen schuiven (in zoverre iemand dat al doet), dat verdient die arme jongen niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:09 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Daarom kan ik ook mijn mening geven hier. Ik heb totaal niets met Badr. Maar dit zomaar in iemands schoenen schuiven is raar.
Het maakt mij verder niet veel uit. Het is vooral dom. Daarom ben ik ook tegen een jury zoals in de US.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dit zomaar op fok in Badrs schoenen schuiven (in zoverre iemand dat al doet), dat verdient die arme jongen niet.
Ja idd. Ik zet neer dat het zielig is dat het dochtertje d'r vader heeft gevonden en het wordt weggehaald. Voor wat?quote:
Echt waar johquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Het onderzoek is gaande dus over de dood van Koen kunnen we helaas niet zoveel zeggen nu behalve speculaties.
Voorlopig is er nog geen bewijs tegen Badr.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:12 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het maakt mij verder niet veel uit. Het is vooral dom. Daarom ben ik ook tegen een jury zoals in de US.
Ik denk in opdracht van Badr een roofoverval met dodelijke afloop..quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Het onderzoek is gaande dus over de dood van Koen kunnen we helaas niet zoveel zeggen nu behalve speculaties.
Neem daarbij de bedreigingen uit de hoek van de Badr freunden en je hebt een verdachte. Maar ik lees ook op GeenStijl dat de buurt het heeft over een overval. Afwachtenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk als je een bekend kickbokser bent sowieso in aanraking komt met dit soort mensen. Maar het artikel wat voetbalmanager net plaatste was ik niet van op de hoogte.
Kloptquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat het allemaal off-topic geleuter is, dit topic gaat over de dood van Koen Everink.
Hij kan toch betrokken zijn of opdracht hebben gegeven?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:15 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Klopt
Badr heeft er niks mee te maken
Die is in Marokko volgens zijn twitter foto van gisteren
Bronquote:Een man met tranen in zijn ogen: ,,Ik ken Koen door en door. Ik kan geen namen noemen, want straks word ik ook neergeploft. Weet wel dat Badr geen liefie is. Ik heb een vermoeden wie erachter zit. Dat dit zou gebeuren, is geen verrassing."
Naast het voltallige vaderlandse journaille trekt de plaats delict ook ramptoeristen. Een man in pak met blauwgestreepte stropdas zegt: ,,Badr heeft zijn vriendjes, er kan er maar een achter zitten."
Andere buurtbewoners spreken van een ordinaire roofmoord. De politie laat nog niets los zolang het onderzoek loopt.
Okay.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:55 schreef matthias24 het volgende:
[..]
laten we het daar nou niet meer over hebben oke?
Bronquote:Ontreddering in Bilthoven
door Jessica Bode en Chris Ververs
Bilthoven - Uren na de vondst van het levenloze lichaam van zakenman Koen Everink is het nog steeds onmogelijk om ook maar een beetje in de buurt te komen van zijn kapitale woning in Bilthoven.
De straat is met rood-witte politielinten volledig afgezet. Een omwonende staat vertwijfeld voor de afzetting. ,,Koen is dood..", stamelt hij ontredderd.
Natte sneeuw dwarrelt uit de loodgrijze lucht terwijl buurtbewoners bij elkaar schuilen onder paraplu's. ,,Zijn dochtertje werd met betraand gezicht uit de woning gedragen”, rilt een buurvrouw. ,,Het zou vreselijk zijn als dat kleine meisje hem heeft aangetroffen."
De dood van de succesvol zakenman die landelijk bekend werd als slachtoffer van kickbokser Badr Hari leidt direct tot veel speculaties in de chique Bilthovense wijk. ,,Ik stond in december nog met hem op het hockeyveld, toen gaf hij wel aan bedreigd te worden”, stelt een omstander.
Beveiligers werden door de buren nooit in de straat gespot. Wel kreeg Everink in het openbare leven vaak uit Marokkaanse hoek vervelende opmerkingen naar zijn hoofd geslingerd. ,,Koen zei dan altijd tegen die jongens: dit willen jullie ook niet, als ik de politie bel zijn ze er binnen twee minuten.”
Naast politieauto's en busjes van de forensische opsporing trekt de woning ook bekijks van bekenden van Koen en ramptoeristen die willen weten wat er hand is. Sommige buurtbewoners spreken van een ordinaire roofmoord. De politie laat nog niets los zolang het onderzoek loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |