Of je hcg blijft toenemen is volgens mij niet altijd hetzelfde. Wel zal je hcg met deze termijn, of het vruchtje nu wel of niet is gaan doorgroeien, nog ruimschoots boven de testmarges zitten, dus krijg je bijna zeker een mooie knaltest. Helaas zegt dat dus helemaal niets. Zelfs na het loslaten van een vruchtje hebben veel mensen nog een paar weken positieve tests. Echt superkut!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:31 schreef Veruca_Assault het volgende:
Ugh sterkte Vivi! Buikgriepje veinzen?
Dot, ik kan je redenering volgen en *mocht* er een kindje komen dan ga ik ook niet voor gastouder, omdat ik een schijtbak ben en mensen niet vertrouw 😁
Hoewel de 1 jarige van een vriendin van de commode was gevallen op het KDV en ze het niet hadden verteld aan haar. Haar dochter bleek een hersenschudding te hebben (kooooootsen!) en pas toen ze ging vragen hadden ze het haar verteld. En dat waren dus 3 leidsters die elkaar dekte. Dus ja, people are shit.
Vraagje: ik weet dus dat er een vruchtje is en een embryozak en zwangerschapsring (wat het ook moge zijn 😁). Blijft mijn hcg ook toenemen al groeit het embryo niet meer? Want ik voel de drang om een clearblue test te kopen om de kijken of mijn hcg toeneemt.
Maar weet dus niet of die sowieso toeneemt nu....
Morgen! Waah! Wat zeggen je eigen vibes?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:03 schreef Quoi het volgende:
Ooooooooh morgen kan er ook jongen of meisje achter mijn naam! (waar is die stuiter-emoticon?)
Suikertante een meisje!
Meisjequote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:05 schreef Svane het volgende:
[..]
Morgen! Waah! Wat zeggen je eigen vibes?
dat is een jochiequote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Bij saar vervloekte ik de constante misselijkheid en nu loop ik af en toe te mopperen omdat ik bijna geen klachten heb.. het is ook nooit goed hč
Ja, dat is waar. Maar die geven ook weer een (kleine) kans op een spontane miskraam. Afijn, ze waren me die kans niet waard. En je was nog aardig tijdig met reageren hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:30 schreef ViviRAWRS het volgende:
Quoi niet dat het nog uitmaakt, maar aborteren op basis van NIPT gebeurt sowieso niet, bij een afwijkende uitslag krijg je een vlokkentest of vruchtwaterpunctie om 100% zeker te zijn van de trisomie.
(Ik lees alles maar tijdig reageren zit er even niet in.)
Ik dacht dat NIPT 100% zekerheid gaf? Niet dus. Denk dat ik dan alleen nog meer neig naar niet testen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:30 schreef ViviRAWRS het volgende:
Quoi niet dat het nog uitmaakt, maar aborteren op basis van NIPT gebeurt sowieso niet, bij een afwijkende uitslag krijg je een vlokkentest of vruchtwaterpunctie om 100% zeker te zijn van de trisomie.
(Ik lees alles maar tijdig reageren zit er even niet in.)
NIPT geeft geen 100% uitslag maar komt er wel erg dicht in de buurt, vooral als het gaat om een goede uitslag. De meeste uitslagen zijn niet-afwijkend en deze uitslag geeft 99,9% zekerheid. Je weet dan dus vrijwel zeker dat er echt niets aan de hand is zonder een vlokkentest of vruchtwaterpunctie te hoeven ondergaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:39 schreef snoenk het volgende:
[..]
Ik dacht dat NIPT 100% zekerheid gaf? Niet dus. Denk dat ik dan alleen nog meer neig naar niet testen.
Volgens mij is het zo dat er geen kans is op vals negatief maar wel 1% kans op vals positief, vandaar dat er altijd ook nog een vwp gedaan wordt. De kans dat er iets mis is, is dan natuurlijk wel erg groot, veel groter dan de kans op miskraam door de vwp.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:39 schreef snoenk het volgende:
[..]
Ik dacht dat NIPT 100% zekerheid gaf? Niet dus. Denk dat ik dan alleen nog meer neig naar niet testen.
Allemaal jongens in mei, behalve bij Piekie en bij mij is het een verrassing!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:59 schreef Svane het volgende:
Yes! Jij al topics lang wachten tot ik er een zou openen hemet je kleine suikermeisje!
Nog meer wijzigingen? Dyre, Kiwisoep, jullie wisten de sekse ook al toch?
Wow echt? Dodoria ook? Heb haar al tijden niet gezien voor m'n gevoel?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:23 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Allemaal jongens in mei, behalve bij Piekie en bij mij is het een verrassing!
Ja inderdaad, of we meedoen met 'onze' eigen maand of juist het doorbreken! Ook wel fascinerend om te weten of zo'n voorgevoel nu iets zegt of echt complete waanzin is. Al is het met 50/50 kans best een aanzienlijke kans op zie-je-welquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:27 schreef elamanilo het volgende:
Voor zover ik me herinner wel, maar pin me er niet op vast.
Dyre en Kiwisoep in ieder geval!
En Juni daarna met juist een heleboel meisjes. Ben benieuwd of we samen patronen doorbreken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |