Heb ik ook gehoord inderdaad, gewoon 1x in de week een minuutje ofzo. Ik was niet van plan obsessief elke dag met dat ding op mijn oren te zittenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:38 schreef Madivi het volgende:
Prachtige foto Razz, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
Tav de angelsound, die geluidsgolven schijnen voor de baby niet zo prettig te zijn heb ik gehoord van iemand die veel met ultrasone apparatuur werkt. T zal niet direct schadelijk zijn, maar ik zou niet te vaak en lang luisteren...
Haha, nou ik kan me voorstellen dat het wel verleidelijk is in de eerste onzekere maanden. Zelfs nu als ik één baby even niet voel ga ik soms beetje in m'n buik duwen zodat ie iets van zich laat weten (en daarna meestal spijt omdat er dan ook hard in m'n maag getrapt wordtquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:40 schreef Nazil het volgende:
[..]
Heb ik ook gehoord inderdaad, gewoon 1x in de week een minuutje ofzo. Ik was niet van plan obsessief elke dag met dat ding op mijn oren te zitten
Merk je nou ook onderscheid tussen de verschillende babbies in je buik? Misschien stomme vraag, maar ben benieuwdquote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:42 schreef Madivi het volgende:
[..]
Haha, nou ik kan me voorstellen dat het wel verleidelijk is in de eerste onzekere maanden. Zelfs nu als ik één baby even niet voel ga ik soms beetje in m'n buik duwen zodat ie iets van zich laat weten (en daarna meestal spijt omdat er dan ook hard in m'n maag getrapt wordt)
Ja heel duidelijk! Nu ben ik nooit van een eenling zwanger geweest, dus weet niet hoe dat voelt. Baby A ligt laag met z'n hoofd tegen m'n blaas en schopt en draait in m'n rechterzij, baby B ligt links met z'n hoofdje bij m'n ribben en trapt meer tegen m'n linkerheupbot aan.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Merk je nou ook onderscheid tussen de verschillende babbies in je buik? Misschien stomme vraag, maar ben benieuwd
Ja t is wel bijzonder! Maar dat is het met eentje ook al. Wat elmanilo al zei, een echt mensje, met voetjes en handjes en alles!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 21:59 schreef Molo het volgende:
Ondanks de nare bijwerkingen ervan, wel onwijssss lief dat je dat zo voelt
Ja is ook zoquote:Op zaterdag 5 maart 2016 22:01 schreef Madivi het volgende:
[..]
Ja t is wel bijzonder! Maar dat is het met eentje ook al. Wat elmanilo al zei, een echt mensje, met voetjes en handjes en alles!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hee, we hebben dezelfde wisseldag, je bent precies 7 weken verder dan ikquote:Op zondag 6 maart 2016 09:26 schreef elamanilo het volgende:
Vandaag precies 30 weken, de laatste kwart van deze zwangerschap breekt opeens al zomaar aan.Ik vind het zo fijn, een babytje in mijn buik, laat het nog maar lekker even duren dit.
Als je er niet gerust op bent, zou ik bellen. Ik voelde O op het eind ook ineens minder, en toen bleek ze gedraaid te zijn. Ze schopte ineens in mijn placenta ipv in mijn zij. Vaak is het een logische verklaring, maar is het fijn om te weten waar het aan ligt.quote:Op zondag 6 maart 2016 08:06 schreef Dot. het volgende:
Oh Razz, hij is prachtig!
Ik begin de laatsteloodjeszenuwen te krijgen merk ikDe bewegingen worden allemaal wat subtieler natuurlijk en ik vind het niks. Omdat bij Stip z'n vruchtwater op was ben ik er nu toch wat meer op gefocused merk ik. Gelukkig na een kopje koffie en een krentenbol toch redelijk wat geschuif, maar ik mis de drukte.
Ja, doe ik zeker, maar wil wel eerst even de tijd nemen om haar de kans te geven wakker te worden. Ik had net ook een boel geschuif, dus ik ben alweer veel gerusterquote:Op zondag 6 maart 2016 09:53 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Als je er niet gerust op bent, zou ik bellen. Ik voelde O op het eind ook ineens minder, en toen bleek ze gedraaid te zijn. Ze schopte ineens in mijn placenta ipv in mijn zij. Vaak is het een logische verklaring, maar is het fijn om te weten waar het aan ligt.
Meta droomquote:Op zondag 6 maart 2016 11:31 schreef Unihipili het volgende:
Moooooi Razztwizzle!
Ik droomde vannacht dat ik droomde dat ik al bevallen was en dat het supermakkelijk ging en ik het niet kon beseffen. En het was al helemaal af terwijl ik wist dat ik nog maar 11 weken ben. En toen besefte ik in m'n droom dat die andere droom dus niet echt kon![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |