Ja heuj, ik ben Sicilia nietquote:Op zaterdag 5 maart 2016 08:13 schreef LadyBlack het volgende:
Razz!! Hij komt eraan!
Of is ie er al?
Succes!!!
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 08:48 schreef Suikertante het volgende:
Nou als je vliezen daar breken zou ik wel zachtjesaan naar huis gaan Lamb
SPOILER: voor de details en de vraagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat kan idd ook. Kan het me van de vorige keer niet herinneren. Dan kies ik die optie!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 09:02 schreef Crumpette het volgende:
Als je echt niks ziet en eigenlijk ook niet echt last hebt, zou het dan wel zo zijn? Ik had het idee dat alles eigenlijk een beetje gezwollen werd zo in de laatste loodjesdagen... misschien valt het mee!
Doen die tabletten ook echt iets of zijn dat vooral vezels en pijnstilling? Er zit eigenlijk niet echt bloed bij, alleen als het echt een paar dagen geleden is.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 09:05 schreef mousemicky het volgende:
Aambeien kunnen helaas ook aan de binnenkant zitten, dan zie je ze niet, maar voel je ze wel...
Bij mij ging het ook niet vanzelf weg. Smeren vond (en vind) ik ook niks, maar toch gedaan, want anders steeds weer bloed. Maar als je echt echt echt niet wilt, misschien alleen de Curanol tabletten nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |