quote:Op zaterdag 5 maart 2016 08:48 schreef Suikertante het volgende:
Nou als je vliezen daar breken zou ik wel zachtjesaan naar huis gaan Lamb
SPOILER: voor de details en de vraagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat kan idd ook. Kan het me van de vorige keer niet herinneren. Dan kies ik die optie!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 09:02 schreef Crumpette het volgende:
Als je echt niks ziet en eigenlijk ook niet echt last hebt, zou het dan wel zo zijn? Ik had het idee dat alles eigenlijk een beetje gezwollen werd zo in de laatste loodjesdagen... misschien valt het mee!
Doen die tabletten ook echt iets of zijn dat vooral vezels en pijnstilling? Er zit eigenlijk niet echt bloed bij, alleen als het echt een paar dagen geleden is.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 09:05 schreef mousemicky het volgende:
Aambeien kunnen helaas ook aan de binnenkant zitten, dan zie je ze niet, maar voel je ze wel...
Bij mij ging het ook niet vanzelf weg. Smeren vond (en vind) ik ook niks, maar toch gedaan, want anders steeds weer bloed. Maar als je echt echt echt niet wilt, misschien alleen de Curanol tabletten nemen?
Crackertjes en bananen...quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:43 schreef Veruca_Assault het volgende:
Zet hem op Razz! You can do it!
Ik ben sinds gisteravond hondsberoerd want misselijk en overgeven 😭😭😭
Ik wil wel eten maar heb totaal geen zin in *iets*. Wat aten jullie? Gewoon ter inspiratie...
ik heb een tijdje heel vele manderijnen zitten eten. Kalmeerde de maag wat, maar was lekker licht.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:43 schreef Veruca_Assault het volgende:
Ik wil wel eten maar heb totaal geen zin in *iets*. Wat aten jullie? Gewoon ter inspiratie...
Crackertjes, fruit en zure matjesquote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:43 schreef Veruca_Assault het volgende:
Gekookte aardappels met jusquote:Op zaterdag 5 maart 2016 10:43 schreef Veruca_Assault het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:43 schreef Fieder het volgende:
[..]
Gekookte aardappels met justranen in mn ogen zo lekker
![]()
![]()
Tabletten zijn iig geen pijnstilling, t is om de boel soepeler te maken zeg maar. Geen idee wat wat doet, ik had de combinatie.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 09:08 schreef Dot. het volgende:
[..]
Doen die tabletten ook echt iets of zijn dat vooral vezels en pijnstilling? Er zit eigenlijk niet echt bloed bij, alleen als het echt een paar dagen geleden is.
Ik denk dat ik het even negeer tot na de bevalling dan en dan laat ik desnoods de kraam wel even kijken
No offense maar voelde jij je niet ook heel slap?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:46 schreef Unihipili het volgende:
Ik heb 1 dag beschuit gegeten, daarna vond ik het ranzig. Matzes. Verder zoete appel in stukjes idd. Banaan, ook in stukjes.
"Ontbijtgranen" (van die zoete kinderontbijtmeuk met honingsmaak ofzo). Nu ook kale cornflakes (met rijstmelk). En wit stokbrood (met pindakaas, anijshagel of hagelslag).
zodat er weer ruimte is voor nieuwe jaquote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:09 schreef Arja het volgende:
Dot als het aambeien zijn, kun je juist beter wel proberen er voor de bevalling vanaf te zijn..
Nahh tijdens het persen komen die dan vanzelf wel weer terugquote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:09 schreef Arja het volgende:
Dot als het aambeien zijn, kun je juist beter wel proberen er voor de bevalling vanaf te zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:15 schreef Quoi het volgende:
Het is vandaag een mooie dag![]()
Ik kan niet stoppen met lachen en huilen tegelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaaaa wat bijzonderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
:)
Ja hier beetje hetzelfde verhaal qua wat gaat en niet gaat.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:13 schreef Madivi het volgende:
Maagzuur/misselijkheid, vreselijk, nu al 8 maand elke dag wel beroerd. Dat ga ik écht niet missen.
Bij mij viel/valt goed: droge crackers, vla, banaan, friet, aardappel. Bij maagzuur helpt een eetlepel droge havermout (vies, maar neemt blijkbaar wat zuur op). Op goede dagen eet ik vooral groente en vis/kip, kwark en noten, zodat ik toch iets nuttigs binnen krijg.
Verder voor het opstaan iets eten en de hele dag door kleine beetjes eten.
In de eerste maanden kreeg ik bijna niets weg en moest heel veel overgeven. Gyn zei me niet te druk te maken over te weinig gezonde dingen: zorg voor goede multivitamines, extra foliumzuur en ijzer. Meestal komt in tweede trimester wel weer opleving dat groente wél goed gaat.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:15 schreef Quoi het volgende:
Het is vandaag een mooie dag![]()
Ik kan niet stoppen met lachen en huilen tegelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Sorry, ik heb helaas al iemand om voor te zorgenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:34 schreef Unihipili het volgende:
Tja als ik niks anders naar binnen krijg, iig in de ochtend... En geen energie om iets te maken in deze omstandigheden.. Kom jij dan maar voor mij zorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |