Ik wel in ieder gevalquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:09 schreef Veruca_Assault het volgende:
Gefeliciteerd Mazou! Moest jij ook zo huilen van schrik en blijdschap en angst en en en en 😱 ?
Ja!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:09 schreef Veruca_Assault het volgende:
Gefeliciteerd Mazou! Moest jij ook zo huilen van schrik en blijdschap en angst en en en en 😱 ?
Jepquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:09 schreef Veruca_Assault het volgende:
Oef, klinkt heftig zeg!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:27 schreef Dyre het volgende:
Welkom Mazou
Molo, de vorige keer was mijn bloeddruk vanaf week 32 ineens onverklaarbaar hoog en uiteindelijk met 33 weken precies heb ik een spoedkeizersnede gehad omdat L daardoor achterliep in de groei en de ctg geen goede waardes meer liet zien.
Gelukkig tijdens de echo en ctg gisteren gezien dat baby nu heel goed groeit, actief is en verder gezond oogt. De volgende keer ga ik wel vragen of ze misschien ook even de doorbloeding door de navelstreng wil bekijken (daar ging het de vorige keer blijkbaar mis, waardoor de groei achter bleef). Maar voor nu ben ik in ieder geval niet erg ongerust, ik word goed in de gaten gehouden
Mijnes ookquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:35 schreef Arja het volgende:
Gefeliciteerd mazou!
Dyre gelukkig word je goed in de gaten gehouden en ben je niet ongerust.
Mijn baby is echt druk vandaag![]()
Wat zou ze allemaal aan het doen zijn?
Razz! Spannend!! Heb je al weeën? OMG, succes!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 03:54 schreef Razztwizzle het volgende:
*Krak* *Plons*
Gebroken vliezen!
OMG spannend!
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 03:54 schreef Razztwizzle het volgende:
*Krak* *Plons*
Gebroken vliezen!
OMG spannend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |