Er wordt weer een blik C-artiesten opengetrokken...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:34 schreef FANN het volgende:
Smile! If the rain outside the window won't stop...
Smile! If you failed to do something...
Smile! If happiness hid behind the clouds...
Smile! Even if your soul got slightly scratched...
Smile! And you'll see how everything changes...
Smile! The rain will stop and the ground will dress up in snow...
Smile! And your sorrow will pass by...
Smile! And then your soul will begin to live...
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dank je Fann, ik wist dat ik op je kon rekenen.
Lekker positief weerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er wordt weer een blik C-artiesten opengetrokken...
Maar waarom die Russen?quote:
dat is ook weer waarquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had ook Z-artiesten kunnen zeggen, dus zo negatief is mijn bericht nou ook weer niet...
Ach, die opmerking had net zo goed van mij kunnen komen, ik denk er net zo over, Fann heeft een nogal 'bijzondere' muzieksmaak.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had ook Z-artiesten kunnen zeggen, dus zo negatief is mijn bericht nou ook weer niet...
Dat hebben we toch allemaal?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fann heeft een nogal 'bijzondere' muzieksmaak.
our lovely savierquote:
Jij daagde me uit, en dat werkt bij mij averechts.quote:
Dat heb je wel eens, ligt er opeens een dode 'zomaar' in je huis, geen idee wie het is en waar ie vandaan kwam.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:50 schreef FANN het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)an-koen-everink.html
krijg nou wat!
Jawel hoor, maar ach met zo'n opmerking van Moquote:
Ik wist wel dat jij de lapo ook niet zou nemen.....quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ach met zo'n opmerking van Mo![]()
En ik wacht rustig een topicje extra hoor
Heb je dat toen gevolgd met dat Badr Hari gedoe?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat heb je wel eens, ligt er opeens een dode 'zomaar' in je huis, geen idee wie het is en waar ie vandaan kwam.![]()
Dat was mijn eerste gedachte, 'waar rook is, is vuur'.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je dat toen gevolgd met dat Badr Hari gedoe?
Dan is het wel ineens raaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
Ik was het zelfs alweer vergetenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij de lapo ook niet zou nemen.....
Nu ja, ik doe geen aanname's maar eh.........quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gedachte, 'waar rook is, is vuur'.
Ik zeg SCHULDIG!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Nu ja, ik doe geen aanname's maar eh.........
nah... we lezen het wel dan, ik klik de krant aan en BAM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Van die toevalligheden moet je het als verdachte juist hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja dat weet je nooitmisschien had hij wel meer vijanden, maar toevallig is het wel
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van die toevalligheden moet je het als verdachte juist hebben.
Hoe meer verwarring en onduidelijkheden, des te lager je straf.
En die Badr, die doet het tegenwoordig toch met die bekende voetballert? Of hoe zit dat nou?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |