Chips op brood is ook fantastisch

En verder had ik gisterenavond toen ik thuiskwam een kutmoment. Was aan de chips begonnen voordat ik bedacht had dat dat nergens op sloeg... Zak weer weggelegd en vervangen door drie crackers met kaas en komkommer. Ook niet ideaal, had om 01:00 uur beter gewoon naar bed kunnen gaan, maar m'n maag rommelde gewoon echt.
Vandaag ziet er ongeveer zo uit. Beetje lastig plannen, want we gaan vanmiddag voor nieuwe wandelschoenen shoppen en ik heb nog geen idee hoe de dag verder gaat lopen.
Late O zo: 2 gebakken eitjes met 2 geroosterde maïsboterhammen.
T: Appel of appelkomkommersalade.
L: Net voor het shoppen een kop tomatensoep.
T: Geen idee. Ik zal voor de zekerheid een appel in m'n tas steken, maar het kan ook best dat ik deze t gewoon oversla.
D: In de stad. Ik wilde voor italiaans gaan, maar de nieuwe italiaan blijkt nog niet open te zijn. Kijken waar we goedkoop, lactosevrij en acceptabel gezond kunnen eten dus

B: Een miljoen rondjes in de winkel lopen met steeds andere schoenen aan en verder in de stad meters maken.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....maandag 30 september 2013 07:58 schreef
Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)