Al was het nou nog heel mooi, maar het is vrolijk en voortkabbelend, ouwelullen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, voor lul staan we absoluut niet.
Maar jeetje, er zit echt geen sjeuuuuuuuuuuuuu aan...
Zelfs Cyprus scoorde vorig jaar met een mega oubollig gitaarliedje.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Weetje, dit hoor je ieder jaar. Na Anouk, Na Ilse & Waylon, Na Trijntje, nu ook weer. Het is ook een goed idee om een keer te doen hoor, maar dit jaar is zo vol met Up Tempo dance-achtige nummers, dat een gewoon gitaarliedje er uit gaat springen.
Ho ho. Dat was mijn lievelingsliedje van dat jaar. Het was oubollig, maar práchtig. En daardoor opvallend. Dit nietquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:49 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Zelfs Cyprus scoorde vorig jaar met een mega oubollig gitaarliedje.
Ik heb hem nu een paar keer gezien, maar echt wild word ik nooit van zijn muziek. "Goed in het genre", dat moet je er van zeggen. Aardige gozer ook. Maar niet mijn smaak, dus ik had ook niet verwacht dat hij nu met iets zou komen waar ik van op hol zou slaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al was het nou nog heel mooi, maar het is vrolijk en voortkabbelend, ouwelullen.
Jammer.
Lijkt dit op wat hij normaal maakt?
Het is mijn smaak ook niet. Toch had ik gehoopt dat hij echt onderin de zak zou zoeken naar een geweldig liedje.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb hem nu een paar keer gezien, maar echt wild word ik nooit van zijn muziek. "Goed in het genre", dat moet je er van zeggen. Aardige gozer ook. Maar niet mijn smaak, dus ik had ook niet verwacht dat hij nu met iets zou komen waar ik van op hol zou slaan.
twitter:weddenopsport twitterde op vrijdag 04-03-2016 om 11:46:18Bookmakers geen fan van @douwe_bob @teamdouwe #Eurovisie nummer. Noteringen voor winst NL storten in helaas. #radio2 #ESF #ESF2016 #douwebob reageer retweet
Lekker objectief daarquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:50 schreef KoningPils het volgende:
Radio 2: veel positieve reacties
Dat doet mij denken aan vorig jaar
Maar wordt het nummer nog erg aangepast dan?quote:
Walgelijke goednieuwsshow altijd. Bart Goebbels.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:50 schreef KoningPils het volgende:
Radio 2: veel positieve reacties
Dat doet mij denken aan vorig jaar
Vast niet, maar die maakt er een mooi plaatje van.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar wordt het nummer nog erg aangepast dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |