Oh ja joh?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar als je echt mensen wilt helpen op de lange termijn dan doe je dat in Nederland.
Gelul. Lekker bevooroordeeld ben je wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:52 schreef matthias24 het volgende:
[..]
je weet heel goed wat er gebeurd als een homo naar zo'n discotheek gaat en gaat roepen dat ie homo is. dan word ie dus gewoon in elkaar geslagen toch of niet soms? en dat zijn dan gewoon nederlandse kerels. snap je het een beetje?
Raar, want als je zo schamper doet ga je even voorbij dat blijkbaar homo's apart opgevangen moeten worden omdat ze geïntimideerd en bedreigd worden door een groep vluchtelingen waarvan bekend is dat ze een moslimachtergrond hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sommige opmerkingen hebben weinig weerwoorden nodig.
is goed maar je weet dat ik gewoon gelijk heb.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:55 schreef OpslugtAfMorket het volgende:
[..]
Gelul. Lekker bevooroordeeld ben je wel.
Gesnuif?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Raar, want als je zo schamper doet ga je even voorbij dat blijkbaar homo's apart opgevangen moeten worden omdat ze geïntimideerd en bedreigd worden door een groep vluchtelingen waarvan bekend is dat ze een moslimachtergrond hebben.
Ik snap je gesnuif dan ook niet echt, misschien moet je het even uitleggen.
Dat heb je niet. Doei.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:56 schreef matthias24 het volgende:
[..]
is goed maar je weet dat ik gewoon gelijk heb.
O ja ik snap je wel hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:52 schreef matthias24 het volgende:
[..]
je weet heel goed wat er gebeurd als een homo naar zo'n discotheek gaat en gaat roepen dat ie homo is. dan word ie dus gewoon in elkaar geslagen toch of niet soms? en dat zijn dan gewoon nederlandse kerels. snap je het een beetje?
je ziet toch wat voor gasten naar zulke dicctheken gaan. zien er niet bepaalt homovriendelijk uit toch? of meschien toch wel?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:06 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
O ja ik snap je wel hoorHeb je ook voorbeelden van deze bewering over boeren geweld tegen homo's ? Of haalde dat gewoon de krant niet ?
Want die 'roeptoeters' terroriseren woonwijken, beroven bejaarden en randen Nederlandse meisjes aan jaquote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:14 schreef Abed het volgende:
[..]
Wederom geen inhoud. Roeptoeters als jij zijn het daadwerkelijke probleem van dit intolerante land geworden.
Hoeveel last heb jij van vluchtelingen in het dagelijks leven?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:19 schreef Morpheus_ het volgende:
[..]
Want die 'roeptoeters' terroriseren woonwijken, beroven bejaarden en randen Nederlandse meisjes aan ja.
Hoeveel last heb jij van een 'roeptoeter' in het dagelijks leven?
stemmingmakerij dit.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:19 schreef Morpheus_ het volgende:
[..]
Want die 'roeptoeters' terroriseren woonwijken, beroven bejaarden en randen Nederlandse meisjes aan ja.
Die mensen hebben er ook niet om gevraagd om te worden geschept door een auto toch? Daarnaast: zoals ik het stelde, er zijn grenzen. In zo'n situatie weet je trouwens ook niet van tevoren hoe je reageert, het is een puur theoretische discussie. Je maakt een snelle beslissing op zo'n moment "in the heat of the moment". Puur objectief gezien zou je je moeder ervoor moeten duwen als je kijkt naar het aantal mensenlevens dat je redt. Het is alleen omdat wij als mens niet objectief kunnen kijken dat we het niet zouden doen (en ik ook niet). Je moeder is je nou eenmaal meer waard dan wat vreemden (er vanuit gaande dat je een normale relatie met je moeder hebt).quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Jij zou iemand voor een auto duwen? Dat individu heeft er toch niet om gevraagd om door jou gebruikt te worden voor dit doeleinde?
Maar goed, oke, dus getallen zijn belangrijk. Stel het is geen dikke man. Het is je moeder. Zou je je moeder duwen?
Het gebeurd vaak genoeg wel, mensen die op een dieptepunt in hun leven zitten door een variatie aan omstandigheden en plotsklaps een doel weten te vinden en zichzelf hieraan tot in het extreme vastbijten. Kan soms positief uitpakken, soms een stuk minder zoals met religieus extremisme bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:31 schreef Grems het volgende:
Dan ben je 19 en pleegt je vader zelfmoord en opeens weet je het, ik ga Europa helpen hetzelfde te doen.
waarom al dat sarcasme? het zal voor die jongen heel erg zijn om zijn vader om zo'n manier te moeten verliezen en wat hij probeerd te doen nu is zijn leegte op te vullen op een positieve en nutige manier.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:31 schreef Grems het volgende:
Dan ben je 19 en pleegt je vader zelfmoord en opeens weet je het, ik ga Europa helpen hetzelfde te doen.
Dat is vreselijk. Maar geen reden om actief mee te werken aan de zelfmoord van West-Europa.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:34 schreef matthias24 het volgende:
[..]
waarom al dat sarcasme? het zal voor die jongen heel erg zijn om zijn vader om zo'n manier te moeten verliezen en wat hij probeerd te doen nu is zijn leegte op te vullen op een positieve en nutige manier.
wat is daar verkeerd aan?
luitser ik ben het ook niet eens met die cultuur daar en ik hoef die mensen hier ook liever niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:37 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat is vreselijk. Maar geen reden om actief mee te werken aan de zelfmoord van West-Europa.
Plottwist: vader pleegde zelfmoord omdat hij bang was voor de onvermijdelijke demografische gevolgen van een onbeperkte instroom jonge mannen uit prachtculturen.
Sommige landen en culturen produceren onevenredig veel slechte mensen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:41 schreef matthias24 het volgende:
[..]
luitser ik ben het ook niet eens met die cultuur daar en ik hoef die mensen hier ook liever niet.
maar niet alle mensen zijn hetzelfde en in alle landen en culturen hebben we slechte mensen en goede mensen. laat die jongen lekker zijn gang gaan zeg! dit helpt hem ook dus is het alleen maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |