Moet je ook eerst op een driewieler voordat je in een auto gaat rijden na een poos?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:31 schreef Kermit. het volgende:
Ik ben alweer een jaar vrijgezel en ik heb weer zin in een vriendin maar ik zie geen enkele leuke dame. Vrienden zeggen nu tegen me van ja ga op Tinder en spreek af met een minder mooie dame maar dan weet je wel weer wat contact is. Dus je gebruikt deze dame om je zelfvertrouwen een boost te geven zodat je later mooiere dames kan versieren. Het ergste is dat je dan moet zeggen tegen die dame dat je haar mooi vind alleen maar om haar het bed in te krijgen.
Wat vinden jullie ervan?
Dit. Gewoon eerlijk zijn. Genoeg vrouwen die ook alleen maar seks willen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Overigens niks mis met daten gewoon voor seks, maar verpak het niet als 'oefenen'. Kom op zeg. Blijkbaar vind je ze niet te onaantrekkelijk om seks mee te hebben.
Eens. Vrij kansloze nephouding terwijl je maar wat graag met ze wil neuken.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Overigens niks mis met daten gewoon voor seks, maar verpak het niet als 'oefenen'. Kom op zeg. Blijkbaar vind je ze niet te onaantrekkelijk om seks mee te hebben.
Nood breekt wet...quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:32 schreef Hyaenidae het volgende:
Je wil toch niet seksen met lelijke wijven?![]()
Dat is wel supertriest.quote:
Dat geldt voor de één. Anderen hanteren andere normen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:46 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Dat is wel supertriest.
Dan heb je toch liever je eer.
Dat is toch niet het ergste ? het ergste is als ze na de seks willen blijven plakken. Dat je dan een excuus moet bedenken om ze er zo snel mogelijk uit te werken. Of dat ze verontwaardigd gaan lopen doen als je ze duidelijk maakt dat het toch niks gaat worden maar ze wel altijd kunnen bellen voor een potje neukseks.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:31 schreef Kermit. het volgende:
Het ergste is dat je dan moet zeggen tegen die dame dat je haar mooi vind alleen maar om haar het bed in te krijgen.
Wat vinden jullie ervan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |