Gewoon bellen in een telefooncel.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:04 schreef BasEnAad het volgende:
Bellen is nooit anoniem, ook Meld Misdaad Anoniem niet.
Dit nog niet eens, ik zie vaak genoeg op bijvoorbeeld opsporing verzocht dat een kwaadwillende partij het verkeerde huis overvalt omdat ze denken dat daar die wietteelt is. Het zal je maar gebeuren.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Gratis wiet, TS. Zeg dat je voor een lekker zakje wiet per maand niks zal zeggen.
Nee, zonder dollen maar ik zou me vooral zorgen maken om de brandveiligheid. Reden genoeg om het wel te melden.
En dit idd....quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:23 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dit nog niet eens, ik zie vaak genoeg op bijvoorbeeld opsporing verzocht dat een kwaadwillende partij het verkeerde huis overvalt omdat ze denken dat daar die wietteelt is. Het zal je maar gebeuren.
Bericht gestuurd naar de wijkagenten via een formulier op de website van de politie. Ben benieuwd hoe zij dit zullen afhandelen.quote:Geachte mailer,
Bedankt voor uw melding via www.politie.nl. Wij hebben uw melding doorgestuurd naar de collega’s in XXX ter verdere behandeling.
Met vriendelijke groet,
Politie Service Centrum
Politie | Midden Nederland | Dienst Regionale Operationele Samenwerking | Politie Service Centrum
En dan wordt ts doodgeknuppeldquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon bellen in een telefooncel.
Of je gaat naar je buurman toe en zegt dat je weet wat hij doet maar je mond dicht houdt als die een paar ons wiet bij jou afgeeft.
Zij zullen op de volgende "rooidag" een bezoekje brengen aan je buurman. Kan enkele dagen tot maanden duren.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:40 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Bericht gestuurd naar de wijkagenten via een formulier op de website van de politie. Ben benieuwd hoe zij dit zullen afhandelen.
Dat is vragen naar de bekende wegquote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:07 schreef Shaman het volgende:
Waarom spreek je niet gewoon je buurman er op aan?
je meent dit serieus?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:07 schreef Shaman het volgende:
Waarom spreek je niet gewoon je buurman er op aan?
Ja? Misschien is het ouderwets, maar zoiets kun je toch bespreken. Ik vind een goede relatie met mijn buur belangrijk. De meeste zolderkamer wietkwekers zijn nou ook niet bepaald hardcore criminelen.quote:
ja heel ouderwets inderdaad. Vroeger, toen kon je nog terecht bij je buren voor een kopje suiker en een goed gesprek over de wietplantage op zolder.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:08 schreef Shaman het volgende:
[..]
Ja? Misschien is het ouderwets, maar zoiets kun je toch bespreken. Ik vind een goede relatie met mijn buur belangrijk. De meeste zolderkamer wietkwekers zijn nou ook niet bepaald hardcore criminelen.
Idd... good old times.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ja heel ouderwets inderdaad. Vroeger, toen kon je nog terecht bij je buren voor een kopje suiker en een goed gesprek over de wietplantage op zolder.
Natuurlijk is dat die dude zijn eigen schuld geweest door een ander tot last te zijn maar een briefje in de bus met het stinkt rond je huis naar wiet was niet voldoende? Had waarschijnlijk het zelfde effect gehad.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 06:10 schreef Charlie_Brown het volgende:
[..]
Zij zullen op de volgende "rooidag" een bezoekje brengen aan je buurman. Kan enkele dagen tot maanden duren.
Hebben het zelf ook al eens gedaan, onze buurman had ook een kwekerij. Wij hebben een aantal dagen weer gebeld ivm geuroverlast. Hij was aan het drogen en wij zaten in de stank. Helaas slecht door politie opgepakt (0900-8844) en kwamen ze een dag later. Alle weed was al weg. Potjes en installatie zijn wel geruimd.
voor dit soort zaken zijn ze meestal wel te porren hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:01 schreef lDDQD het volgende:
Hallo,
Mijn buurman heeft een tijdje al een hennepplantage. Ik zie continu mannen in zijn appartement en heb de plantage zelf een keer "per ongeluk" gezien zonder dat hij het weet. Ook knuppels bij de deur gezien. Hoe kan ik dit het beste aangeven bij de politie, het liefst anoniem?
Ik ben bekend met Meld Misdaad Anoniem maar volgens mij duurt het best lang voordat de politie daar iets mee doet. Wordt wel tijd dat die shit aangepakt wordt
Iemand tips, doet 112 hier iets snel mee zonder dat ik gezeik krijg?
1 euro voor een simkaart? Da's ook geen geldquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:21 schreef RacerDKB het volgende:
Bij de HEMA kan je voor ¤1 een simkaart kopen als je niet met je eigen nummer Meld Misdaad Anoniem wilt bellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |