Waarop baseer je dat?quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:01 schreef lDDQD het volgende:
ben bekend met Meld Misdaad Anoniem maar volgens mij duurt het best lang
Klopt. Ik dacht aan een prepaid telefoon zonder sim, misschien kan dat wel. Oquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:04 schreef BasEnAad het volgende:
Bellen is nooit anoniem, ook Meld Misdaad Anoniem niet.
Omdat het zeker al een half jaar bezig is en ik weet dat een ander persoon dat al geprobeerd heeft een tijdje terug.quote:
Bedankt, zover waren we al.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
http://stophennepteelt.nl/vermoedt-u-een-hennepkwekerij/
Dat is een goed idee. Zie hier wel een paar staan. Ik vraag mij alleen af hoe effectief zij zullen handelen. Als een agent langskomt maar niet naar binnen mag, ruimen die gasten de hele boel snel op (vandaar dat ik neigde naar 112).quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Een idee is een (anoniem) twitter account aanmaken en de wijkagent even een berichtje sturen?
Want, als je 112 belt hebben ze gelijk de machtiging om binnen te komen? Kan alleen als je getuige bentquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:27 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Dat is een goed idee. Zie hier wel een paar staan. Ik vraag mij alleen af hoe effectief zij zullen handelen. Als een agent langskomt maar niet naar binnen mag, ruimen die gasten de hele boel snel op (vandaar dat ik neigde naar 112).
Zonder sim? Nee dat kan niet.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:10 schreef lDDQD het volgende:
Klopt. Ik dacht aan een prepaid telefoon zonder sim, misschien kan dat wel.
Jawel, dat kan wel. Pak maar een telefoon erbij en bel 112 zonder sim eens.quote:
Geen idee eerlijk gezegd, heb er geen ervaring meequote:Op donderdag 3 maart 2016 20:40 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Want, als je 112 belt hebben ze gelijk de machtiging om binnen te komen? Kan alleen als je getuige bentals je het meldt zullen ze het vast wel onderzoeken.
O ja 112. Daar stond ik even niet bij stil.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:42 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Wel
https://www.rijksoverheid(...)rd/112-bellen-mobiel
Maakt dat verschil hoe je het het beste aan kan geven eigenlijk?quote:
Van een woningbouw verwacht ik sneller actie om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maakt dat verschil hoe je het het beste aan kan geven eigenlijk?
weet ik eerlijk gezegd niet, Ik vermoed dat de woningbouw ook via de officiële wegen zal moeten wandelen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:53 schreef hottentot het volgende:
[..]
Van een woningbouw verwacht ik sneller actie om eerlijk te zijn.
Ik denk dat de verhuurder het dan graag wil weten, die kan de huurder er op basis van een wietplantage zo uitzetten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maakt dat verschil hoe je het het beste aan kan geven eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |