Ik vind ook wel dat ie behoorlijke kletskoek verkoopt. Hij kan elke vrouw versieren en zulksquote:
eerst het lek dichten, de rest komt laterquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:51 schreef rubbereend het volgende:
geen geld, maar wel een nieuwe badkamer?
Tja, als dat het "vuurwerk" is wat hij in gedachte had dan kan ie misschien eens gaan kijken of er in Keulen nog een plekje voor hem isquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:57 schreef rubbereend het volgende:
Bronno is gewoon bezig met seksuele intimidatie.........
Dit dus.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:57 schreef rubbereend het volgende:
mooie tvquote:Op donderdag 3 maart 2016 19:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Bronno wil Do in zijn bed hebbenEruit die gek
![]()
Als ze nu eens wat langer dan 4 dagen of zo de tijd zouden nemen om kandidaat-inwoners te leren kennen...quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog effe en die maikel wordt zo de schutting over gepleurd, Wat een misselijk egoistisch misselijk botox-kwalletje vind ik dat
Please do tell. Voor mensen die niet streamen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:57 schreef DKUp het volgende:
Onze stokende Ramona is natuurlijk uit de uitzending geknipt.
Ik denk niet dat ie dat bij Gina durft te flikken want dan vloekt ze hem helemaal stijf en dat voelt ie feilloos aanquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:11 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Dit dus.
Vond hem in het begin wel lachen maar hij is nu creepy as fuck aan het worden. En dat al na 2 dagen
Ramona stookt Michael telkens op en ze valt Do nooit aan maar wel via Bas of Michael.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Please do tell. Voor mensen die niet streamen.
Héél erg ja. In het begin leek het nog een grapje, maar dit kan echt niet.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:57 schreef rubbereend het volgende:
Prototype tokkie.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind Bronno best een creepy/viezig mannetje. Zo opdringerig en eng hij naar Do doet.
Cees vind ik ook niet te pruimen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:03 schreef Abed het volgende:
[..]
Prototype tokkie.
Dat gelul over zichzelf constant brrrr. Ceesgenot gaat hem slachten
Cees is ook knettergek, die slachtofferrol, maar dat is genieten.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Cees vind ik ook niet te pruimen.
Ik ben meer gesteld op Ivan.
Ik vind hem top. Harde werker die echt gaat voor Utopia en ja hij heeft een kort lontje maar is volgens mij best een softie van binnen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:06 schreef Abed het volgende:
[..]
Cees is ook knettergek, die slachtofferrol, maar dat is genieten.
Dictator Ivan ja? Jij snoepert
Het puppy dat Ivan schopte, vond het ook heel fijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind hem top. Harde werker die echt gaat voor Utopia en ja hij heeft een kort lontje maar is volgens mij best een softie van binnen.
Dat was ook echt niet goed te praten en dat is hem ook echt wel aangerekend.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:18 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het puppy dat Ivan schopte, vond het ook heel fijn.
Vind je?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat was ook echt niet goed te praten en dat is hem ook echt wel aangerekend.
Tja, meningen kunnen verschillen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:27 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Vind je?
Voor mij was het de zoveelste agressieve uiting van Ivan, die al veel eerder verwijderd had moeten worden.
Het is gewoon een agressieve, arrogante, megalomane lul!
Ramona stelt zich nogal aan richting Do omdat ze het niet kan hebben dat Do weinig weegt. Als ze in plaats van zich te ergeren wat meer zou bewegen en wat anders zou eten...quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ramona stookt Michael telkens op en ze valt Do nooit aan maar wel via Bas of Michael.
Daarnaast zie je nauwelijks in de uitzendingen dat Michael en Ramona op bed liggen te roddelen.
Helemaal mee eens, je dochter zal er maar mee thuis komenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:27 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Vind je?
Voor mij was het de zoveelste agressieve uiting van Ivan, die al veel eerder verwijderd had moeten worden.
Het is gewoon een agressieve, arrogante, megalomane lul!
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 22:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, je dochter zal er maar mee thuis komen
I couldn't agree with you morequote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Héél erg ja. In het begin leek het nog een grapje, maar dit kan echt niet.
Walgelijke vent
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze daar als 'samenleving' ook wat aan doen.
MAAR IK ZEG JE WEL ALTIJD EERLIJK JIJ M*THERF*CKER!quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:36 schreef Xan21 het volgende:
Het is wel heel erg de Do show aan het worden
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:30 schreef DKUp het volgende:
Heel de uitzending over Do zou ik prima vinden
Gek genoeg geeft Do als eerste heel duidelijk haar grens bij Bronno aan, voelt ze prima aan dat ze er geen zin in heeft en verwoord dat prima. Bij Bjorn en die plofkip ging dat ook al hartstikke goed.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:46 schreef oppiedoppie het volgende:
Vind die Bronno ook eng worden. Hij heeft zich 4 dagen ingehouden maar zijn ware aard komt wel naar buiten.
Wel enorm leerzaam voor Do dit. Bronno heeft het op haar voorzien. Do staat nu nog alleen maar er komen snel meer mensen die Bronno door gaan krijgen. Hij kijkt ook vreemd naar Do, hij kon wel eens een narcistische persoonlijkheid hebben.
Mensen geven hem natuurlijk altijd de voordeel van de twijfel, want zieleg met een been. Deed het zelf ook maar vind het nu jammer dat het meisje er niet ingebleven is.
Ben enorm benieuwd hoe dit gaat aflopen. Zelf denk ik dat Bronno er niet lang in zal zijn en er snel uitgestemd gaat worden. Hoop wel dat Do er niet aan onderdoor gaat maar er sterker uit komt.
Ja die was prachtig.quote:Op zondag 6 maart 2016 14:58 schreef RobbieRonald het volgende:
Het meest hilarische moment dit jaar was voor mij is toch echt wel Rob, die anderen gaat aanspreken op niets doen![]()
![]()
Totaal niet serieus te nemen die kerel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
quote:Op maandag 7 maart 2016 16:53 schreef Pixxie. het volgende:
Valt me inderdaad op dat Romona en gayboy de hele dag liggen te roddelen en te doen
Dat valt nou ook wel weer meequote:
Het wordt tijd dat er eindelijk eens iemand zegt dat Ivan NIET de baas is.quote:Op maandag 7 maart 2016 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
Ik begrijp Ivan wel hoor. Lekker makkelijk afkraken door Cemal.
En Bronno mag van mij met Ivan meequote:Op maandag 7 maart 2016 19:41 schreef Protoplanet het volgende:
Het wordt hoog tijd dat Ivan Utopia verlaat
Wat een engerd is dat zeg. Bleghquote:Op maandag 7 maart 2016 19:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En Bronno mag van mij met Ivan mee
Jaren heb ik teiltjes aangeboden, stamt nog uit de DGK tijd, maar ik heb ze niet meerquote:Op maandag 7 maart 2016 19:48 schreef DKUp het volgende:
Ramona ligt op bed of ze gaat buiten in het zonnetje te zitten.
Soms geeft ze theaterworkshops, maar daar krijg ik kotsneigingen van
Ik noem de bewoners al debieltjesquote:Op maandag 7 maart 2016 19:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jaren heb ik teiltjes aangeboden, stamt nog uit de DGK tijd, maar ik heb ze niet meer
quote:Op maandag 7 maart 2016 19:53 schreef DKUp het volgende:
King EIvantopia is een prima naamswijziging voor het programma....
Je moet het niet op de spits drijven, voor je het weet maken ze de volgers ook voor het een of ander uitquote:
"Chips vretende dikzakken met een uitkering."quote:Op maandag 7 maart 2016 19:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je moet het niet op de spits drijven, voor je het weet maken ze de volgers ook voor het een of ander uit![]()
![]()
hmm, je klapt uit de school over jezelfquote:Op maandag 7 maart 2016 19:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
"Chips vretende dikzakken met een uitkering."
Alleen klopt het nietquote:Op maandag 7 maart 2016 19:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
hmm, je klapt uit de school over jezelf
Van mij mag hij over de schutting, maar wie is daartoe in staat ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |