kun je met deze layout van het circuit met deze auto's vergeten. Volgend jaar zou het misschien haalbaar kunnen zijnquote:Op donderdag 3 maart 2016 11:58 schreef Geralt het volgende:
Ik wil kwalificatie rondjes op de ultra soft van in de 1:20!!!
Ted had daar vorige week een interessant stuk over. Gezien? Ging over de laagjes van een "biscuit"quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:05 schreef Geralt het volgende:
Die supersofts houden het echt maar 1 rondje uit
Bottas deed er dinsdag 4.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:05 schreef Geralt het volgende:
Die supersofts houden het echt maar 1 rondje uit
Ik stel voor dat we jou overgieten met pek en veren en met hooivorken door de straten jagen!!quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik stel trouwens voor om de foto in de OP te vervangen door de halo-versie
Doe maar niet.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik stel trouwens voor om de foto in de OP te vervangen door de halo-versie
Maar goed dat je niet weet waar mijn huis woont.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we jou overgieten met pek en veren en met hooivorken door de straten jagen!!
Kimi eerste rondje opgehouden, 2de rondje meteen 0,8 langzamerquote:
Volgend jaar wil ik ook heenquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:08 schreef Geralt het volgende:
Karun Chandhok heeft ook een mooi plekje:
[..]
quote:12:08 Raikkonen goes even quicker at the top, having swapped the super-soft for the new ultra-soft compound. He's now down to a 1m22.765s.
Goed idee.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we jou overgieten met pek en veren en met hooivorken door de straten jagen!!
Ik verwarde supersoft even met ultrasoft. Nog niet goed wakkerquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Kimi eerste rondje opgehouden, 2de rondje meteen 0,8 langzamer
quote:Raikkonen's second quick lap on the ultra-soft is a 1m23.4s, 0.7s down on his first flying lap of this run.
Roet? Ze gooien gewoon spaghettislierten naar de Mercedesquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:12 schreef Geralt het volgende:
Rosberg op nog geen halve seconde op de mediums tov Max op de supersofts
Klotemercedes
Hopelijk kunnen Vettel en Kimi roet in het eten van die pruisen gooien dit seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |