Wat is trouwens een hork? Hoe zien die er uit? Zoiets als jj in de spiegel ziet?quote:Op zondag 6 maart 2016 01:33 schreef k_man het volgende:
Kijk die dan even terug, want je gedraagt je als een hork.
Hou oud ben jij nou? Oud genoeg om met kritiek om te kunnen gaan? Ruimschoots oud genoeg om je niet meer als een kleuter te gedragen, toch?quote:Op zondag 6 maart 2016 01:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat is trouwens een hork? Hoe zien die er uit? Zoiets als jj in de spiegel ziet?
Ik denk dat er met deze aanpak ook minder boeiends te verwachten was. Normaal gesproken zie je wel het bloed, zweet en tranen bij het klussen. En het gestuntel met de taal. Maar ja, alles was uitbesteed en ze konden zich goed verstaanbaar maken. Bovendien was dit niet in een land waarbij je eerst met een fles wijn naar de burgemeester moet om een bouwvergunning te krijgen.quote:Op zondag 6 maart 2016 01:50 schreef RipCity het volgende:
Het was me idd een potje saai, niet normaal.
wat ben jij toch af en toe een naar kinderachtig mannetjequote:Op zondag 6 maart 2016 01:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat is trouwens een hork? Hoe zien die er uit? Zoiets als jj in de spiegel ziet?
Wat een lang verhaal om te zeggen dat je liever ellende ziet dan een stel dat het goed aanpaktquote:Op zondag 6 maart 2016 00:57 schreef Marcomacro het volgende:
Dit was een grote reclamespot, en stomvervelend om naar te kijken.
Voorheen keek ik naar "Ik vetrek" om te zien wat de risico's zijn bij het opstarten van een onderneming in een ander land. Een onderneming waar de deelnemers aan "ik vertrek" ook echt van moesten leven. Hoe de verschillende ondernemers moesten wikken en wegen voordat ze besloten waar hun budget aan op ging. Vaak was het bijzonder hoe de kandidaten omgingen met tegenslagen. En karaktergebonden ook, dat zag je. En de meeste ondernemers konden niet anders dan hun grenzen opzoeken en hadden hun "emoties" niet van te voren "ingestudeerd". Soms kon ik me vereenzelvigen en soms niet. Duidelijk is dat mensen die voor eigen risico iets moeten opbouwen echt geluk nodig hebben om het te redden.
Dat zit allemaal niet meer in het programma.
Voorlopig houd ik het voor gezien. Dit is de zoveelste uitzending waar geen enkele diepgang in zit omdat er niet gewikt en gewogen hoeft te worden maar de deelnemers zo vermogend zijn dat werkelijk alles kan worden uitbesteed. Een veilige investering met alle risico's afgedekt.Tja waar zit ik dan eigenlijk naar te kijken? Een reclame spot dus deze "showcase".
Ik zie (in dit programma) ook liever ellende dan een glad succesverhaal.quote:Op zondag 6 maart 2016 11:35 schreef edraket31 het volgende:
Wat een lang verhaal om te zeggen dat je liever ellende ziet dan een stel dat het goed aanpakt
Dit.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind het ook weleens leuk om te zien dat alles prima verloopt
Eens, al zie ik liever dat iemand het lukt doordat ze zelf handig zijn, dan dat ze er gewoon meer geld tegenaan gooien.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
Daarbij waren ze simpelweg niet heel naïef, en wisten ze prima waar ze aan begonnen en wisten ze dat ze zich dat (en wat tegenslagen en budgetoverschrijding) prima konden permitteren.
Ik vind het wel prettig om te zien dat er ook nog mensen zijn die aan zoiets beginnen zonder dat het allemaal maar één groot drama wordt.
Maar goed, ik ben sowieso niet zo'n kijken om het zeiken kijker, bij BZV bijvoorbeeld ook niet, ik vind het veel interessanter om te zien hoe mensen een bepaalde situatie aanpakken, en wellicht is deze aflevering zelfs het bewijs dat dat maar beginnen en al gaande de boel (laten) verbouwen helemaal niet de handigste route is.
Al met al denk ik dat ze er niets wijzer van waren geworden als ze eerst een jaar in de originele staat een bedrijf hadden gerund waar ze geen hart voor hadden en dan in stukjes en beetjes de boel hadden moeten laten verbouwen, en dat was waarschijnlijk ook niet goedkoper geweest.
Down to scratch en opnieuw opbouwen is in een hoop gevallen beter en goedkoper.
Sommige mensen kunnen nou eenmaal niet met hun handen werken, dan moet je het wel laten doen.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:17 schreef Operc het volgende:
[..]
Eens, al zie ik liever dat iemand het lukt doordat ze zelf handig zijn, dan dat ze er gewoon meer geld tegenaan gooien.
In hun situatie was ik pas verhuisd als er echt verbouwd kon worden (of misschien zelfs pas als de verbouwing bijna klaar was). Het voegde weinig toe dat ze daar zaten naar mijn idee.
Omgevingsplaatjes op je website, plaatjes van het gebouw zelf en je bent een heel eind.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:44 schreef Mystikvm het volgende:
Teruggekeken. Wat ik mij wel vaker afvraagt: hoe kan het dat de deelnemers vaak al volgeboekt zijn voordat het af is? Waarom zou je iets boeken op een plek waarvan je niet kunt zien hoe het er uit ziet?
Heb nog een chalet in Reichshof met 20 hectare erom.quote:
Dat staat er niet. Misschien moet je het lezen..quote:Op zondag 6 maart 2016 11:35 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Wat een lang verhaal om te zeggen dat je liever ellende ziet dan een stel dat het goed aanpakt
Bron: Ik Vertek Facebookpagina.quote:De aflevering van familie De Groot was een lekker opwarmertje voor de nieuwe reeks Ik Vertrek die vanaf 15 april te zien is. Er zijn de komende weken helaas geen uitzendingen, dus voorlopig moeten jullie het hier even mee doen.
Bedankt voor de infoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |