abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 maart 2016 @ 01:44:39 #251
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_160456134
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2016 01:33 schreef k_man het volgende:

Kijk die dan even terug, want je gedraagt je als een hork.

Wat is trouwens een hork? Hoe zien die er uit? Zoiets als jj in de spiegel ziet? :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_160456186
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 01:44 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat is trouwens een hork? Hoe zien die er uit? Zoiets als jj in de spiegel ziet? :+
Hou oud ben jij nou? Oud genoeg om met kritiek om te kunnen gaan? Ruimschoots oud genoeg om je niet meer als een kleuter te gedragen, toch?

"Je gedraagt je als een hork."
- "Je bent zelf een hork." :6

Volwassen hoor.
pi_160456209
Het was me idd een potje saai, niet normaal.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_160456302
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 01:50 schreef RipCity het volgende:
Het was me idd een potje saai, niet normaal.
Ik denk dat er met deze aanpak ook minder boeiends te verwachten was. Normaal gesproken zie je wel het bloed, zweet en tranen bij het klussen. En het gestuntel met de taal. Maar ja, alles was uitbesteed en ze konden zich goed verstaanbaar maken. Bovendien was dit niet in een land waarbij je eerst met een fles wijn naar de burgemeester moet om een bouwvergunning te krijgen. :P
pi_160458314
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 01:44 schreef golfer het volgende:

[..]

wat ben jij toch af en toe een naar kinderachtig mannetje :{w
Aangezien je zo kinderachtig bent dat je niet het begin gaat terug kijken: ze had een baan maar is ontslagen
pi_160459564
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 00:57 schreef Marcomacro het volgende:
Dit was een grote reclamespot, en stomvervelend om naar te kijken.
Voorheen keek ik naar "Ik vetrek" om te zien wat de risico's zijn bij het opstarten van een onderneming in een ander land. Een onderneming waar de deelnemers aan "ik vertrek" ook echt van moesten leven. Hoe de verschillende ondernemers moesten wikken en wegen voordat ze besloten waar hun budget aan op ging. Vaak was het bijzonder hoe de kandidaten omgingen met tegenslagen. En karaktergebonden ook, dat zag je. En de meeste ondernemers konden niet anders dan hun grenzen opzoeken en hadden hun "emoties" niet van te voren "ingestudeerd". Soms kon ik me vereenzelvigen en soms niet. Duidelijk is dat mensen die voor eigen risico iets moeten opbouwen echt geluk nodig hebben om het te redden.
Dat zit allemaal niet meer in het programma.

Voorlopig houd ik het voor gezien. Dit is de zoveelste uitzending waar geen enkele diepgang in zit omdat er niet gewikt en gewogen hoeft te worden maar de deelnemers zo vermogend zijn dat werkelijk alles kan worden uitbesteed. Een veilige investering met alle risico's afgedekt.Tja waar zit ik dan eigenlijk naar te kijken? Een reclame spot dus deze "showcase".
Wat een lang verhaal om te zeggen dat je liever ellende ziet dan een stel dat het goed aanpakt
  roze zondag 6 maart 2016 @ 16:15:41 #257
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_160466003
Kat voor op de dashboard? Slim zijn ze niet :')!
Your beauty never ever scared me.
pi_160466010
Ik vind het ook weleens leuk om te zien dat alles prima verloopt
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2016 @ 16:47:07 #259
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160466680
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 11:35 schreef edraket31 het volgende:
Wat een lang verhaal om te zeggen dat je liever ellende ziet dan een stel dat het goed aanpakt
Ik zie (in dit programma) ook liever ellende dan een glad succesverhaal. :@
Maar omgaan met enige tegenslag, zoeken van creatieve oplossingen als het budget beperkt is, keuzes maken, ons meenemen in hun denkwijze, enige spanning of deadlines gehaald worden, etc, was ook aardig geweest.

Het resultaat mag dus best goed zijn, de weg er naartoe hoeft niet per se geplaveid te zijn met eurobiljetten.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 6 maart 2016 @ 16:59:29 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160466957
quote:
14s.gif Op zondag 6 maart 2016 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind het ook weleens leuk om te zien dat alles prima verloopt
Dit.

Daarbij waren ze simpelweg niet heel naïef, en wisten ze prima waar ze aan begonnen en wisten ze dat ze zich dat (en wat tegenslagen en budgetoverschrijding) prima konden permitteren.

Ik vind het wel prettig om te zien dat er ook nog mensen zijn die aan zoiets beginnen zonder dat het allemaal maar één groot drama wordt.
Maar goed, ik ben sowieso niet zo'n kijken om het zeiken kijker, bij BZV bijvoorbeeld ook niet, ik vind het veel interessanter om te zien hoe mensen een bepaalde situatie aanpakken, en wellicht is deze aflevering zelfs het bewijs dat dat maar beginnen en al gaande de boel (laten) verbouwen helemaal niet de handigste route is.

Al met al denk ik dat ze er niets wijzer van waren geworden als ze eerst een jaar in de originele staat een bedrijf hadden gerund waar ze geen hart voor hadden en dan in stukjes en beetjes de boel hadden moeten laten verbouwen, en dat was waarschijnlijk ook niet goedkoper geweest.
Down to scratch en opnieuw opbouwen is in een hoop gevallen beter en goedkoper.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  roze zondag 6 maart 2016 @ 17:09:08 #261
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_160467161
Ziet er wel prachtig uit O+ Het lijkt me als kind ook wel tof als je daar woont. Sowieso na een aantal jaar als je dan wat ouder bent, de taal snapt enz.
pi_160467374
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 16:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit.

Daarbij waren ze simpelweg niet heel naïef, en wisten ze prima waar ze aan begonnen en wisten ze dat ze zich dat (en wat tegenslagen en budgetoverschrijding) prima konden permitteren.

Ik vind het wel prettig om te zien dat er ook nog mensen zijn die aan zoiets beginnen zonder dat het allemaal maar één groot drama wordt.
Maar goed, ik ben sowieso niet zo'n kijken om het zeiken kijker, bij BZV bijvoorbeeld ook niet, ik vind het veel interessanter om te zien hoe mensen een bepaalde situatie aanpakken, en wellicht is deze aflevering zelfs het bewijs dat dat maar beginnen en al gaande de boel (laten) verbouwen helemaal niet de handigste route is.

Al met al denk ik dat ze er niets wijzer van waren geworden als ze eerst een jaar in de originele staat een bedrijf hadden gerund waar ze geen hart voor hadden en dan in stukjes en beetjes de boel hadden moeten laten verbouwen, en dat was waarschijnlijk ook niet goedkoper geweest.
Down to scratch en opnieuw opbouwen is in een hoop gevallen beter en goedkoper.
Eens, al zie ik liever dat iemand het lukt doordat ze zelf handig zijn, dan dat ze er gewoon meer geld tegenaan gooien.
In hun situatie was ik pas verhuisd als er echt verbouwd kon worden (of misschien zelfs pas als de verbouwing bijna klaar was). Het voegde weinig toe dat ze daar zaten naar mijn idee.
  zondag 6 maart 2016 @ 17:20:19 #263
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160467460
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 17:17 schreef Operc het volgende:

[..]

Eens, al zie ik liever dat iemand het lukt doordat ze zelf handig zijn, dan dat ze er gewoon meer geld tegenaan gooien.
In hun situatie was ik pas verhuisd als er echt verbouwd kon worden (of misschien zelfs pas als de verbouwing bijna klaar was). Het voegde weinig toe dat ze daar zaten naar mijn idee.
Sommige mensen kunnen nou eenmaal niet met hun handen werken, dan moet je het wel laten doen.
En het kan natuurlijk best zijn dat hun huis al verkocht was en ze er uit moesten... dan heeft het weinig nut om in NL nog weer wat te huren en de verbouwing op afstand te volgen.
Ik denk zelfs dat dat niet werkt op zo'n afstand.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_160468139
Teruggekeken. Wat ik mij wel vaker afvraagt: hoe kan het dat de deelnemers vaak al volgeboekt zijn voordat het af is? Waarom zou je iets boeken op een plek waarvan je niet kunt zien hoe het er uit ziet?
  zondag 6 maart 2016 @ 17:59:38 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160468456
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 17:44 schreef Mystikvm het volgende:
Teruggekeken. Wat ik mij wel vaker afvraagt: hoe kan het dat de deelnemers vaak al volgeboekt zijn voordat het af is? Waarom zou je iets boeken op een plek waarvan je niet kunt zien hoe het er uit ziet?
Omgevingsplaatjes op je website, plaatjes van het gebouw zelf en je bent een heel eind.
Dan nog een omschrijving van het uitvoeringsniveau van de kamer of het appartement, wat er in de omgeving te doen is enz.
Daarbij waren dit geloof ik gewoon ons-kent-ons gasten, zoals de eerste gasten eigenlijk altijd zijn ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  roze maandag 7 maart 2016 @ 03:41:42 #266
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_160481727
Moeten we nu weer weken wachten?
pi_160481748
quote:
2s.gif Op maandag 7 maart 2016 03:41 schreef Amarantha het volgende:
Moeten we nu weer weken wachten?
Heb nog een chalet in Reichshof met 20 hectare erom.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2016 03:44:47 ]
pi_160481766
Ik vertrek wanneer mijn pensioen binnenkomt.
  † In Memoriam † maandag 7 maart 2016 @ 10:59:03 #269
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160484684
Maar waar moeten we heen, Piet? ;(
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_160484727
quote:
99s.gif Op maandag 7 maart 2016 10:59 schreef Cynix ® het volgende:
Maar waar moeten we heen, Piet? ;(
Naar Suriname en dan eerst de rest ook hierheen.
  maandag 7 maart 2016 @ 23:25:57 #271
386897 Marcomacro
Nooit meer slapen
pi_160506066
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2016 11:35 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Dat staat er niet. Misschien moet je het lezen..
  roze vrijdag 11 maart 2016 @ 17:22:14 #272
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_160594555
quote:
De aflevering van familie De Groot was een lekker opwarmertje voor de nieuwe reeks Ik Vertrek die vanaf 15 april te zien is. Er zijn de komende weken helaas geen uitzendingen, dus voorlopig moeten jullie het hier even mee doen.

Bron: Ik Vertek Facebookpagina.
  † In Memoriam † zaterdag 12 maart 2016 @ 19:01:07 #273
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_160617570
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 17:22 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Bron: Ik Vertek Facebookpagina.
Bedankt voor de info ^O^ Nog vier weekjes wachten dus -O-
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  † In Memoriam † zaterdag 12 maart 2016 @ 19:07:52 #274
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160617706
DMP. -O-

Dooie mus post
  † In Memoriam † zaterdag 12 maart 2016 @ 20:00:05 #275
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_160619109
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 19:07 schreef Cynix ® het volgende:
DMP. -O-

Dooie mus post
o|O Nee nee, this prevents you for waiting until je een ons weegt als je op 'Ik vertrek' zit te wachten vanavond O-)
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')