Nice, istie stiller dan ICE3M?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:46 schreef dennistd het volgende:
Zit ik toch ineens in een Velaro
Wel jammer dat de lounge van de ICE 3 (achter de machinist) vervangen is door een Dienstabteil...
De Interrail zelf kost hetzelfde volgens mij, hoewel er zoaf en toe wel acties zijn buiten het hoogseizoen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:01 schreef b2py het volgende:
Weet iemand of de prijzen van Interrail hoger liggen in de zomer dan in juni? Je kan Interrail max 3 maanden van te voren boeken...
Heb het idee van wel, maar tot nu toe alleen Mannheim-Frankfurt Flughafen gedaan, we gaan zo de NBS op. Met 6 minuten vertaging dus mogelijk 330km/hquote:
Lijkt me niet als de baanvaksnelheid 300 is? Sneller rijden doet DB alleen in Frankrijkquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:12 schreef dennistd het volgende:
[..]
Heb het idee van wel, maar tot nu toe alleen Mannheim-Frankfurt Flughafen gedaan, we gaan zo de NBS op. Met 6 minuten vertaging dus mogelijk 330km/h
Thanksquote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:11 schreef dennistd het volgende:
[..]
De Interrail zelf kost hetzelfde volgens mij, hoewel er zoaf en toe wel acties zijn buiten het hoogseizoen.
Is dat nou een portal of een website?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 17:43 schreef dennistd het volgende:
Het nieuwe portal is ook wel mooi:
[ afbeelding ]
Het is een website ingericht als portal. Niet te verwarren met portaal, als in twee masten met een dwarsbalkquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:11 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Is dat nou een portal of een website?
Wauwquote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:04 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Vanochtend raakte VIRM 9518 bij de Smildevaartbrug net na Meppel defect. De Plan V's 479 en 455 schoten te hulp om de trein weg te slepen, maar ook dat mocht niet baten: zij raakten ook defect. Vervolgens kwam de 6411 van DB Cargo de defecte sleep vanuit Veendam via Groningen en Leeuwarden ophalen. Zodoende kon onderstaande foto van de sleep net voor Meppel gemaakt worden op de inmiddels zonnige zaterdag 5 maart 2016.
Geen Ziggy^3 op de post vanavond zekerquote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:11 schreef Zug-Chef het volgende:
of dat de treindienstleider de hier licht vertraagde trein aan de kant had gezet in Leeuwarden om Arriva voor te laten gaan, want over de punctualiteit van laatstgenoemde vervoerder na passage van de Dolime-trein deze avond zullen we het maar niet hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |