abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160740662
Bloed! Vanochtend wel getest, maar geen streep. Vandaag tijdens het ringzwaaien voelde ik op gang komen. Heerlijk! Gelukkig had ik voor de zekerheid iets in.
  donderdag 17 maart 2016 @ 16:29:38 #152
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_160740757
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:44 schreef Theeleuter het volgende:
*O* we kunnen verder *O*

Kom net bij de gyn vandaan. Alles ziet er precies uit zoals het hoort. Wat het ook was wat de vorige keer te zien viel, het is weg!
ff rekenen, dan zou mijn NOD 11 april moeten zijn en heb ik mijn ei rond pasen _O-
Fijn, Thee *O*.
KuikenGuppy
pi_160741266
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 11:44 schreef Theeleuter het volgende:
*O* we kunnen verder *O*

Kom net bij de gyn vandaan. Alles ziet er precies uit zoals het hoort. Wat het ook was wat de vorige keer te zien viel, het is weg!
ff rekenen, dan zou mijn NOD 11 april moeten zijn en heb ik mijn ei rond pasen _O-
1 ei is geen ei, 2 ei is een Paas-ei! Fijn thee dat alles goed was. Lekker aan de klus.
pi_160741938
Dank dames :D

Gets Peacefull, wat een moment :o
  donderdag 17 maart 2016 @ 17:47:17 #155
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_160742074
Fijn hoor Thee. Nu voorwaarts.
Peacefull, wat is ringzwaaien? Bedoel je Epke Zonderland-ringzwaaien? In dat geval een beroerd moment. Ik ga even stoppen met beelddenken ;)
  Moderator donderdag 17 maart 2016 @ 17:51:28 #156
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_160742159
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 15:15 schreef BobbyMcGee het volgende:
Het is een heel slechte uitslag.
Mijn hormoonwaardes waren goed, ik heb maar een lichte vorm van pcos.
Maar de zaaduitslag van mijn man is heel erg slecht ;(
Als het niet verbetert dan is een ICSI-traject de enige mogelijkheid.

Ik vertrek dus naar het andere topic. Veel succes hier allemaal.
Ach meis toch, ik weet hoe je je voelt :* Het lijkt nu een hele slechte uitslag maar bedenk dat ze tegenwoordig écht ontzettend veel kunnen doen. En wat word ik er boos van dat ze in eerste instantie niet naar het zaad wilden kijken :( Zo achterhaald en stom! -O-

quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 18:42 schreef BobbyMcGee het volgende:
We krijgen binnenkort nog een gesprek. Deze uitslag hebben we telefonisch gehoord; we hadden nooit verwacht dat het zulk slecht nieuws zou zijn. Het ziekenhuis wilde in eerste instantie geen zaadonderzoek doen omdat er geen aanleiding voor was, maar omdat wij dat wel graag wilden is het toch gedaan.

Nu zal mijn man eerst echoscopistisch onderzoek en bloedonderzoek krijgen, en na 80 dagen kan hij weer zijn zaad laten testen. Hij had nu nergens rekening mee gehouden (hij rookt wel eens en hij dronk gewoon alcohol) dus we hopen dat het iets beter wordt als hij nu wel op dat soort dingen let.

Het is echt heel heftig nieuws. Ik had hier dus ook blij willen neerzetten dat ik eindelijk ongesteld ben geworden, gisteravond, en dat dit dus misschien een eerste normale cyclus zou worden omdat ik met clomid zou mogen beginnen, maar dat is nu helemaal niet nodig. De uitslag is zo slecht dat mijn cyclus er niet echt toe doet nu. Mijn man zei net dat het probleem nu ineens is veranderd van 'wanneer worden raken we eens in verwachting' naar 'zouden we ooit wel in verwachting raken'.

Ik weet niet of ik de komende dagen veel reageer, maar lief dat jullie meeleven O+
Hier ben ik het niet mee eens. Juist met verminderd zaad is elke kans die je kunt grijpen er eentje. Als je dan 4 maanden niet ongesteld wordt en geen flauw idee hebt wanneer je eisprong is is dat nog meer zonde! Ik hoop dat je gewoon aan de clomid mag, dan weet jij in ieder geval waar je aan toe bent :*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_160742489
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 17:47 schreef Aventura het volgende:
Fijn hoor Thee. Nu voorwaarts.
Peacefull, wat is ringzwaaien? Bedoel je Epke Zonderland-ringzwaaien? In dat geval een beroerd moment. Ik ga even stoppen met beelddenken ;)
Whehe nee! Zo sterk en gespierd ben ik niet ;) Wel in de ringen in de gymzaal, maar dan heen en weer zwaaien. Als je vaart wil maken moet je flink afzetten van de grond en je lichaam heen en weer zwaaien. De zwaartekracht doet de rest, hahah. Ik was erg blij met mijn voorbereidingsmaatregelen.
pi_160745053
Peace :X ik denk in plaatjes hoor }:|

Thee fijn!

Op naar eieren zoeken met pasen dus oO<
pi_160745234
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 17:51 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ach meis toch, ik weet hoe je je voelt :* Het lijkt nu een hele slechte uitslag maar bedenk dat ze tegenwoordig écht ontzettend veel kunnen doen. En wat word ik er boos van dat ze in eerste instantie niet naar het zaad wilden kijken :( Zo achterhaald en stom! -O-

[..]

Hier ben ik het niet mee eens. Juist met verminderd zaad is elke kans die je kunt grijpen er eentje. Als je dan 4 maanden niet ongesteld wordt en geen flauw idee hebt wanneer je eisprong is is dat nog meer zonde! Ik hoop dat je gewoon aan de clomid mag, dan weet jij in ieder geval waar je aan toe bent :*
Ik ben ook heel erg blij dat we aangedrongen hebben! :Y Hopelijk voor de artsen ook een wake-up call om toch wat sneller ook zaadanalyse te doen, als de vrouw in eerste instantie komt met een probleem.

Goed punt over zoveel kansen pakken als maar mogelijk is! Ik ga dat zeker aan de gynaecoloog voorleggen. Ik heb al een heel lijstje met vragen klaar; maandag hebben we het gesprek.

Nogmaals dank voor alle lieve berichten :* ik hoop dat het topic gauw richting Z&G leegstroomt en er veel tweede streepjes geplast worden, en dat jullie niet mijn voorbeeld hoeven te volgen.
pi_160745668
Fijn Thee! Op naar je paasei oO<

Jammer Peacefull

Hier ook bloed sinds gisteravond laat. -O- Ik ben er echt intens verdrietig en boos van. ;( Ik trek dit echt zo slecht. Ben even boos op heel de wereld. :(
Trouwens weer op dag 26 ongesteld, voor de 3e keer op rij. Ik snap er niks meer van, stom lichaam :{
pi_160745768
Och fuchsia toch :*
pi_160748241
Fijn nieuws Thee! Succes! oO< ;)
En Fuchsia.. :* liefs
  Manager PR/Moderator donderdag 17 maart 2016 @ 21:58:33 #163
269689 crew  Viv
pi_160749606
Wat fijn Thee, eindelijk verder!

Fuchsie :*
  donderdag 17 maart 2016 @ 22:15:15 #164
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_160750152
Wat naar Fuchsia. 26 dagen is helemaal niet zo heel kort hoor. Weet je ongeveer op welke dag je eisprong is?
pi_160754684
Ik bloed ook mee sinds gisteravond.
pi_160754844
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:09 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Fijn Thee! Op naar je paasei oO<

Jammer Peacefull

Hier ook bloed sinds gisteravond laat. -O- Ik ben er echt intens verdrietig en boos van. ;( Ik trek dit echt zo slecht. Ben even boos op heel de wereld. :(
Trouwens weer op dag 26 ongesteld, voor de 3e keer op rij. Ik snap er niks meer van, stom lichaam :{
Ik heb ook meestal een cyclus van 24/25 dagen. Dan is mn ei ook wel iets vroeger.
pi_160756048
Hier gaat het ook niet zo top.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160756771
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 10:01 schreef Franny_G het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
S. 2014
J. 2016
pi_160758218
SPOILER
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160758539
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:52 schreef Franny_G het volgende:
SPOILER
Slik je iets van vitamines? Bij de een helpt dat bij de ander gaat de cyclus er van in de war.
pi_160758790
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:52 schreef Franny_G het volgende:
SPOILER
In elk geval gunstig dat de leeftijd vd overgang in jouw familie hoger ligt.
Hoop dat alles snel normaliseert.
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 18 maart 2016 @ 12:33:29 #172
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_160758940
Franny, google eens op ubiquinol en/ of dhea icm 'Fertility'. Tip van de ene wat oudere naar de andere :)

Overigens is na 3 maanden nog niet zwanger zijn niet alarmerend. Of ben je sneller gewend? Die korte cycli kunnen ook komen omdat je hormonen tijdelijk even niet in balans zijn. Ik had na mijn miskraam bijvoorbeeld eerst drie maanden geen cyclus, daarna 2 cycli van 24-23 dagen, en daarna werd het 28 dagen. Misschien is je lichaam gewoon even van slag.
  Manager PR/Moderator vrijdag 18 maart 2016 @ 13:18:17 #173
269689 crew  Viv
pi_160759855
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 12:33 schreef Aventura het volgende:
Overigens is na 3 maanden nog niet zwanger zijn niet alarmerend. Of ben je sneller gewend?
Was ze de vorige keer niet dwars door de pil heen zwanger geworden? Sneller kan niet. :+
pi_160759950
Dank voor je tip, Aventura. Ik slik niets, behalve foliumzuur.

Drie maanden vind ik ook zeker niet alarmerend, maar die onregelmatige en nu dit keer zeer korte cycli ben ik niet gewend. De vorige keer was ik ongepland ineens zwanger, dussss. Toen zat het met de vruchtbaarheid dus wel goed. :+ .

Daarbij heb ik dus ook last van duizeligheid, nu vanmiddag ook weer. Ik heb altijd een erg lage bloeddruk en ben daardoor ook wel gevoelig voor duizelingen, maar ik denk dat de hormonen mede de oorzaak zijn. Het lijkt dus op een disbalans, maar waardoor dat komt, weet ik niet. Enige waar ik aan kan denken, is de borstvoeding. Ik heb nu ruim twee jaar bv gegeven, de afgelopen maanden is dat echter minimaal geworden en vrijwel gestopt. Het heeft als positief effect dat ik eindelijk weer terug ben op mijn gewicht (ik was wat teveel afgevallen), maar misschien heeft het ook effect op mijn hormonen. Nouja, denk dat ik gewoon die afspraak bij de huisarts maak en eens kijken wat die ervan zegt.
pi_160760202
Die duizeligheid herken ik wel van rond mijn vermoedelijke eisprong. Ik hou het niet bij maar kan het wel gokken.

Ik wijt dat idd ook aan mijn bloeddruk die is nooit meer helemaal goed gekomen na mijn zwangerschappen en of een wisselende bloedsuiker.

Ik heb geen tips voor je want heb zelf ook nog niet gevonden wat ik er aan kan doen.
pi_160762326
Ach Fuchsia, wat kut. ;( Knuffel voor jou.

Jammer Evilaurian. Op naar een nieuwe ronde. *O*

Franny, ik snap dat je even met vraagtekens zit. Het stoppen met de borstvoeding zou een logische verklaring kunnen zijn. Ik hoop dat je lichaam zich weer snel gaat normaliseren. :*
pi_160763364
Franny :* vervelend zeg! Ik zou idd gewoon even naar de dokter, al is het alleen maar voor de geruststelling. :Y
pi_160765753
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 10:01 schreef Franny_G het volgende:

SPOILER
Herkenbaar. Hier ook altijd regelmatig (27 of 28 dagen), behalve gedurende de pogingen (en dat waren er 9 deze keer; na 7 raak, maar miskraam en daarna nog 2 dus)). Ineens variërend van 20 tot 30 dagen. Cyclusduur staat ook in relatie tot spanning hè. Hopelijk is er niks aan de hand (hormonaal) en is het gewoon het gevolg van er mee bezig zijn.
pi_160767054
Wij hebben ook het besluit genomen om voor ons eerste kindje te gaan :D. Mijn vriendin is sinds 15 maart gestopt met de pil. Dus nog geen idee wanneer we een eerste poging kunnen wagen volgens mij. Het kan wel even duren voordat er een eisprong plaatsvind na pilgebruik toch?
Kindness
pi_160767310
Verschilt per vrouw. Sommigen zitten direct strak in oude ritme, anderen hebben paar maand nodig om op te rit te raken.

Ik geloof dat bij een cyclus van 28 dagen, de eisprong rond dag 14 ligt. Bij mij is die bijvoorbeeld rond dag 21.
  Manager PR/Moderator vrijdag 18 maart 2016 @ 19:15:22 #181
269689 crew  Viv
pi_160767681
De eerste week na het stoppen met de pil kan er nog niks gebeuren, want ze is in de stopweek gewoon beschermd tegen zwangerschap. :Y) Daarna wat Theeleuter zegt, het is niet te voorspellen. Ik had zelf bijvoorbeeld niet verwacht na bijna 15 jaar pilgebruik meteen een normale cyclus te krijgen, maar dat was dus wel zo.
pi_160767775
Is het een idee om na zo'n 1,5 week / 2 weken al stiekem wat ovulatietestjes te doen (we hebben er 20 van de Action :+ )? Of toch gewoon wachten tot we de cyclus in beeld hebben.
Kindness
  vrijdag 18 maart 2016 @ 19:29:45 #183
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_160768049
Gewoon even wachten op de menstruatie joh. Relax. Het kan snel gaan hoor. Vorig jaar stopte ik op 23 april en op 14 mei ben ik toen bevrucht. Op 1 juni testte ik positief. Maar ik ben ook weleens met de pil gestopt waarna ik na 76 dagen pas een menstruatie had.
pi_160768417
Jup, ik zit nu ook op dag 77... na stoppen.
Dit, dat, alles.
pi_160768455
Franny :*
Snap je onrust helemaal.
Bezoekje HA zou ik ook doen als je dat rust geeft.
pi_160785285
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 19:29 schreef Aventura het volgende:
Gewoon even wachten op de menstruatie joh. Relax. Het kan snel gaan hoor. Vorig jaar stopte ik op 23 april en op 14 mei ben ik toen bevrucht. Op 1 juni testte ik positief. Maar ik ben ook weleens met de pil gestopt waarna ik na 76 dagen pas een menstruatie had.
Ja, we zullen geduld moeten hebben. Lastig!
Kindness
pi_160786348
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 19:20 schreef GeorgeMichael het volgende:
Is het een idee om na zo'n 1,5 week / 2 weken al stiekem wat ovulatietestjes te doen (we hebben er 20 van de Action :+ )? Of toch gewoon wachten tot we de cyclus in beeld hebben.
Ik kan het aanraden 😉 Ik was 1 jan gestopt met de pil, en begon ook voor mijn eerste menstruatie met ovulatietesten. Toen ze positief werden, halverwege/eind jan, bleek ik achteraf al zwanger te zijn 😍 ik besef me ten zeerste dat dit heel bijzonder is!
Voor een beeld van de cyclus is het denk ik wel beter om gewoon eens een memstruatie af te wachten, maar ik was ongeduldig 😊
pi_160787729
Haha, dan ben je blij :) We rekenen er niet op dat het zo snel gaat. Maar toch wel hopen stiekem.
Kindness
pi_160789256
Ik zou het persoonlijk niet aanraden. Ga eerst maar eens genieten van het proberen. Dikke kans dat het gewoon op eigen kracht lukt.
pi_160789479
Ik ga mee met Peace, ga van het spannende en vooral spontane genieten.
Testjes kunnen altijd nog maar halen het ongedwongen ermee omgaan enorm af.
pi_160790113
Eens met peace, de eerste periode mag/moet ook gewoon nog leuk zijn naar mijn idee...
Bij nr 1 gingen we pas na 7x een ovutest gebruiken, en nu bij deze vooral om inzicht te krijgen.

Zwanger worden is vooral wachten...
S. 2014
J. 2016
pi_160791040
Daar hebben jullie gelijk in. We zullen zien hoe het gaat lopen. De pil is uit het spel dus wie weet... :7
Kindness
pi_160802531
Wat is er nou mis mee om meteen met ovulatietesten te beginnen? Als je met dit doel bezig bent, ben je toch al niet ongedwongen?

Naast spontane sex doe je dan gewoon een keertje (of twee) extra op het juiste moment. En de testen helpen je dat moment te vinden.
  zondag 20 maart 2016 @ 08:15:20 #194
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_160802737
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 07:57 schreef Theeleuter het volgende:
Wat is er nou mis mee om meteen met ovulatietesten te beginnen? Als je met dit doel bezig bent, ben je toch al niet ongedwongen?
Is dat zo? Dat lijkt me een nare positie om vanuit vol te houden, als je vanaf dag 1 geforceerde seks moet hebben ben je het na een jaar echt wel beu.... Gewoon lekker van elkaar genieten terwijl je cyclus weer op gang komt en je merkt het vanzelf wel, dat is toch veel fijner? Als je genoeg seks hebt voegen ovulatietesten sowieso weinig toe, dus waarom zou je jezelf er gek mee maken?
Warempel, een drempel.
  zondag 20 maart 2016 @ 08:25:29 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_160802825
Ik denk dat het heel goed is als iedereen dat gewoon voor zichzelf bepaalt. Het ene is niet beter dan het andere.
disclaimer
pi_160802840
apart dat het gebruik van ovulatietesten synoniem staat met geforceerde sex, zo ervaar ik dat niet. Je kan ook van elkaar genieten met extra info over je cyclus.

Zijn nogal wat aannames, waar ik me totaal niet in kan vinden.

SQ, ben ik met je eens, maar het ene wordt nu wel gepresenteerd als beter. Daar val ik over.
  zondag 20 maart 2016 @ 08:28:06 #197
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_160802845
Waarom niet gewoon lekker bepalen wat voor jezelf goed voelt? Waarom is het meteen geforceerd als je ovulatietesten gebruikt?
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_160802860
Ik hoop sowieso dat sex vrijwillig, en niet geforceerd plaatsvindt :+
pi_160803884
Ik begrijp beide kanten wel ja. En wat rotonde zegt; we hebben minstens om de dag sex dus dat moet voldoende zijn lijkt me. Een ovulatietest is dan meer erbij voor het leuke denk ik. Dat je toch een beetje een idee hebt hoe het ervoor staat. En dat lijkt mij juist wel leuk, en een ander weer niet.

Maar de seks baseren op de ovulatietest lijkt me niet fijn nee :+
Kindness
  zondag 20 maart 2016 @ 11:25:31 #200
73386 Fazz
onderweg
pi_160805191
:W De hoop een vakantiebaby heb ik laten varen :{ M'n eisprong lijkt steeds op/rond dag 18 te liggen maar m'n cyclus lengte varieert steeds; 25-30-22. Ik begrijp niet zo goed hoe dat kan, als deze ronde ook weer zo kort is ga ik toch maar naar de huisarts voor advies. Dit wordt al de 10e ronde -O-

Ik ben na ronde 6 begonnen met ovulatie testen, daarvoor heb ik er geen behoefte aan gehad. Weten wanneer mijn eisprong plaats vind heeft voor mij wel toegevoegde waarde, het is nl veel later dan ik had verwacht. Het kan best zijn dat ik daardoor kansen heb gemist het afgelopen jaar. Op een gegeven moment heb je ik het wel (even) gehad met om de dag seks :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')